hambergermenu

قسمت ۱۷ سریال یاغی + زمان پخش و لینک دانلود

قسمت 17 سریال یاغی با اخذ مجوزهای لازم و انجام امورات فنی تدوین؛ همینک آماده دانلود شده است. به منظور دانلود قسمت 17 یاغی، به ادامه مطلب مراجعه کنید. لازم به ذکر است که افزون بر دانلود قسمت جدید یاغی، قسمت 3 سریال خون سرد و قسمت 6 آفتاب پرست نیز در این هفته در دسترس شما عزیزان قرار خواهند گرفت. این مژده را در این جا می دهیم که شما می توانید همگی این آثار نام برده شده را به همراه سریال های خارجی داستان واکینگ دد، خانه اژدها، ارباب حلقه ها، فصل پنجم سرگذشت ندیمه و فصل سوم سریال دیدن از سایت کول دانلود، دریافت کنید.

 

  • قسمت 17 سریال یاغی

 

سریال یاغی به کارگردانی محمد کارت یکی از شگفتی های نه تنها امسال که کل شبکه نمایش خانگی بوده است، به نحوی که این سریال توانسته رکورد دانلود سریال های محبوب و پرطرفداری مثل شهرزاد، قورباغه و زخم کاری را بشکند و در حال حاضر پرفروش ترین سریال نمایش خانگی می باشد.

 

سریال یاغی فیلمنامه بسیار غنی و قوی دارد و شاید مهم ترین و کلیدی ترین عامل موفقیت این اثر باشد. از سویی دیگر کارگردانی و فیلمبرداری نیز بسیار مطلوب و خوب است. بازی های خوب که در وقتی همه این المان ها در کنار یکدیگر قرار گرفته اند یک سریال خوب و موفق را تشکیل داده اند.

 

در کنار همه این موارد استفاده از پارسا پیروزفر و طناز طباطبایی که به شدت بازیگران مشکل پسند و سختگیری هستند و کمتر جلوی دوربین ظاهر می شوند به طوری که پارسا پیروزفر اصلا در هیچ اثر نمایش خانگی بازی نکرده و طناز طباطبایی نیز تنها یک تجربه دارد که آن هم به سالیان دور و سریال شاهگوش بازمی گردد. با همه این توضیحات در حال حاضر یاغی محبوب ترین، پرفروش ترین و پرکشش ترین سریال در حال پخش شبکه نمایش خانگی می باشد که به طور جد پیشنهاد می کنیم که تماشای آن را به هیچ وجه از دست ندهید!

 

یاغی به تهیه کنندگی مازیار هاشمی و نویسندگی و کارگردانی محمد کارت پنج شنبه هر هفته در سایت کول دانلود در اختیار علاقمندان قرار می گیرد. این سریال روایتگر درامی پر فراز و نشیب از سفر یک قهرمان است که شخصیت های متنوعی از طبقات مختلف اجتماعی در مسیر با او همراه می شوند یا برایش مانع می تراشند. یاغی باید از مرز درد و خستگی عبور کند. فیلمنامه این سریال به صورت اقتباسی غیروفادار از روی رمان سالتو مهدی افروزمنش

 

قسمت 17 سریال یاغی

 

  • شما می توانید قسمت 17 و همچنین سایر قسمت های سریال یاغی را از لینک زیر، تماشا و یا دانلود کنید:

 

 

 

چه هنرپیشه هایی در یاغی حضور دارند؟

آبان عسکری ، الیکا ناصری ،  امیر جعفری ، پارسا پیروزفر ، طناز طباطبایی ، فرهاد اصلانی ، علی شادمان ، نیکی کریمی ، عباس جمشیدی ، مه لقا باقری ، مهدی حسینی نیا ، نیکی کریمی و جواد خواجوی

 

در قسمت های گذشته یاغی چه خبر؟

در قسمت 15 یاغی شاهد این بودیم که اعضای اصلی تیم ملی کشتی ایران انتخاب شدند که یکی از آن ها همان گونه که انتظار نیز می رفت، جاوید گنجی بود.

 

همچنین در این قسمت همه پرده ها افتاده و مخاطبین به گونه علنی از نیت شوم بهمن خان از باشگاه کشتی آگاه می شوند. در سکانسی از این قسمت وی و طلا در حال مذاکره با یک قاچاقچی بزرگ مواد مخدر هستند تا احتمالا با خرید این محموله و سپس وارد کردن این مواد به وسیله اعضای تیم کشتی، به اهدام شوم خود برسند.

 

در سمت دیگر ماجرا اکبر مجلل فرد اسیدپاش را یافته ولی با این حال متوجه تناقض هایی در حرف های بهمن خان می شود ولی هنوز به طور کامل مطمین نشده است که بهمن پشت این ماجرا است.

 

قسمت 16 یاغی ولی با اتفاقات غیرمنتظره تری دنبال شد. در این اپیزود، بهمن خان و طلا خانوم تصمیم گرفتند که در آستانه عملی کردن نقشه خود، اعضای تیم ملی کشتی را نیز از این ماجرا باخبر کنند. گرچه طلا با این نگرش مخالف بود ولی بهمن به شدت مصر به انجام این کار بود، به این خاطر که بچه ها با خاطر مطمین تر و حواس جمع تر بتوانند کار را پیش ببرند.

 

وی به آن ها می گوید که در این سفر قرار است نفری 500 میلیون دستمزد بگیرید و در عوض محموله ای را در کیف هایتان حمل خواهید کرد. وی این گونه بیان کرد که این محموله حاوی داروهایی ست که بسیار حیاتی برای بیماران هستند ولی به دلایلی جابجایی آن ها ممنوع می باشد. همچنین فوت دختر برادر بهمن و دیدار مشکوک و بودار طلا و اکبر مجلل نیز از دیگر اتفاقات مهم رخ داده در قسمت 16 یاغی بوده است. حال باید دید که در قسمت 17 یاغی چه اتفاقاتی قرار است که بیفتد. پیشنهاد می کنیم که به هیچ وجه تماشای قسمت 17 یاغی را از دست ندهید.

 

  • قسمت 3 سریال خون سرد

 

به گزارش سایت کول دانلود ، خونسرد – Khonsard  نام جدیدترین سریال نمایش خانگی می باشد که به تهیه کنندگی بهمن کامیار و کارگردانی امیر حسین ترابی تهیه و تولید شده است. این سریال جنایی/پلیسی از 28 امردادماه در سایت کول دانلود آغاز به پخش کرده است. خون سرد از جمله سریال های محبوب و شاخصی است که مدت ها علاقمندان به آثار نمایش خانگی در انتظار پخش آن بوده اند.

 

شهرام حقیقت دوست در نقش سرگرد طلوعی به همراه دوست و همکارش امیر آقایی در نقش دکتر کسرا کیا که یک پزشک باتجربه و ماهر در بخش پزشک قانونی می باشد با کمک یکدیگر سعی در کشف و یافتن رد مجرمین که اکثرا پرونده قتل و آدمکشی دارند، می باشد. ژانر این سریال معمایی/پلیسی/جنایی می باشد و سبک آن شبیه سریال خارجی دکستر و به نوعی سریال ایرانی “حرفه ای” می باشد ولی  در لول و رده ای بسیار بالاتر و قوی تر.

 

موضوع سریال خون سرد در رابطه با اغفال و قاچاق زنان به کشورهای خارجی مانند ترکیه می باشد. سریال خون سرد از جمله کارهای قوی و پرمحتوای امسال است که پیشنهاد اکید داریم که حتما به تماشای آن بنشینید.

 

قسمت 3 سریال خون سرد

 

  • شما می توانید قسمت 3 و همچنین سایر قسمت های سریال پلیسی و هیجان انگیز خون سرد را از لینک زیر دانلود و تماشا کنید:

 

 

 

 

بازیگران خون سرد چه کسانی هستند؟

امیر آقایی , سارا بهرامی , سارا رسول زاده , سام نوری , شهرام حقیقت دوست , لیندا کیانی , نیما شعبان نژاد هنرپیشه های سریال خونسرد می باشند.

 

موضوع و داستان سریال خونسرد

امیر آقایی بازیگر اصلی این سریال است.‌ این پنجمین حضور آقایی در سریال های شبکه نمایش خانگی محسوب می شود. این سریال به نوعی در سبک سریال دکستر می باشد. پرونده آزار و اذیت لیلا کریمى در ترکیه به دست سرگرد امیر على طلوعى می رسد. او به همراه دوستش دکتر کسرا کیا در بررسى‌ به اسم امیر شاهسوارى مى رسند.

 

در قسمت های پیشین خون سرد چه اتفاقاتی رخ داد؟

در قسمت اول خون سرد دیدیم که لیلا کریمی (لیندا کیانی) در مواجه با زندگی سختی که داشته و همچنین آزار و اذیت های همسرش، مجبور به ترک کشور و مهاجرات به ترکیه به همراه فرزندش می شود. ولی در این بین فردی که نقش انتقال وی را به ترکیه بر عهده داشته، از اعضای مافیای قاچاق انسان بوده و برای خود و فرزندش نقشه های شومی در پیش داشته اند.

 

لیلا کریمی به هر شکلی که هست از چنگ این افراد فرار کرده و در پی یک تصادف به سفارت ایران و سپس به درون کشور دیپورت می شود. همین ماجرا آغاز داستانی می شود تا پلیس آگاهی و در راس آن ها سرگرد طلوعی (شهرام حقیقت دوست) به سرنخ هایی در خصوص یافتن این تیم مافیایی قاچاق انسان برسد. این سرگرد متعهد و کوشا در این راه با همکار و دوست قدیمی خود یعنی دکتر کسرا (امیر آقایی) در تلاش هستند تا اعضای این تیم را یافته و باند آن ها را متلاشی کنند.

 

قسمت دوم خون سرد ولی بیشتر به اصل موضوع پرداخته می شود. از این جهت که در آغاز گفته شده بود که خون سرد به نوعی نسخه ایرانی سریال معروف دکستر Dexter می باشد و بر این اساس چندان در قسمت نخست به این موضوع پرداخته نشد و بیشتر تمرکز داستان بر روی سرگرد طلوعی بود نه دکتر کسرا.

 

چرا که در واقع فردی که بر طبق سریال دکستر به انتقام گیری می پرداخت، کارکتر اصلی داستان بود. به هر حال ولی در قسمت دوم این اتفاق افتاد و این اپیزود با قسمت های مربوط به دکتر کسرا آغاز می شود. وی در حالی که مشخص نیست به چه ترتیب و چه شکلی، امیر شهسواری (متهم پرونده آزار و اذیت زنان) را به دام انداخته و وی را به یک مخفیگاه مخوف می برد و در آن جا به سبک  و سیاق خودش از او انتقام می گیرد. این عمل از سوی یک فرد پزشک بسیار بعید بود.

 

در ادامه داستان لیلا کریمی که همچنان بی تاب فرزند خود است و در حالی که پس از بروز رفتارهای عجیب و حاد ناشی از عدم تعادل روانی، و با ابراز این نکته که وی شهسواری را کشته و در انباری خانه مادریش خاک کرده است، با حضور سرگرد طلوعی به محل مورد نظر رفته و در یک غفلت کوتاه از چنگ آن ها گریخته و سپس در نهایت با پرت کردن خود از روی پل عابر پیاده، خودکشی می کند.

 

  • قسمت 6 سریال آفتاب پرست

 

آفتاب پرست – Aftab Parast  یک سریال کمدی و طنز به کارگردانی برزو نیک نژاد از جدیدترین آثار شبکه نمایش خانگی است که در سایت کول دانلود پخش می شود. این سریال که قبلا جواد پورشه نام داشت با تصمیم کارگردان و تهیه کننده به آفتاب پرست تغییر کرد. این سریال در واقع جایگزین سریال تازه به پایان رسیده راز بقا می باشد که با مضمونی طنز در همان سبک و سیاق تولید شده است و امید می رود که مورد استقبال مخاطبین قرار بگیرد.

 

آفتاب پرست یک سریال طنز است که نقش اصلی آن را فردی به نام جواد پورشه (با بازی پژمان جمشیدی) بازی می کند! از وی سوال می کنند که این نام را برای خود انتخاب کرده ای و او نیز می گوید که: بین ماشین ها، پورشه به سرعت و قدرت معروفه، دقیقا مثل من! ماجراهای جواد پورشه را به هیچ وجه از دست ندهید.

 

قسمت 6 سریال آفتاب پرست

 

  • شما می توانید قسمت 6 سریال آفتاب پرست و همچنین دیگر قسمت های آن را از لینک زیر دانلود و تماشا کنید:

 

 

 

بازیگران آفتاب پرست چه کسانی هستند؟

در این سریال تماشایی، آتیلا پسیانی , امیرحسین رستمی , باران کوثری , پژمان جمشیدی , حسن پورشیرازی , حمیدرضا آذرنگ , شبنم قربانی , غلامرضا نیکخواه , گوهر خیراندیش , روشنک گرامی , سولماز غنی , سیاوش چراغی‌ پور , گلاره عباسی , حسن زارعی و الهام اخوان به نقش آفرینی پرداخته اند.

 

موضوع و داستان سریال آفتاب پرست

آفتاب پرست یک سریال طنز است که نقش اصلی آن را فردی به نام جمال پورشه (با بازی پژمان جمشیدی) بازی می کند! این سریال کمدی در واقع داستان دو رفیق خفت گیر به نام‌های جمال و منوچ است که عشق لاتی و سطح یک شدن در خفت گیری را دارند اما از بی عرضگی و بدشانسی گیر پلیس می‌ افتند و به زندان می‌ روند. جمال در زندان به همه می‌ گوید که در سطح یک فقط پورشه‌ سوار خفت کرده‌ اند و به همین خاطر به جمال پورشه معروف می‌ شود و…

 

در قسمت های گذشته آفتاب پرست چه گذشت؟

قسمت چهارم، خواهر منوچ و جمال همچنان در پی یافتن راهی برای آزادسازی منوچهر از زندان هستند که در یکی از قهوه خانه ها و در حالی که مشغول اجرای برنامه زنده بودند، به یک بار منوچ را دیده که از زندان آزاد شده است. در ادامه جمال را به برنامه زنده شبکه سراسری و معروف کشور دعوت می کنند که در آن جا نیز داستان های فراوانی برای وی رخ می دهد.

 

در قسمت پنجم دیدیم که جعفر آقا از آن جایی که قبلا مسوولیت صندوق وام های مسجد را به پدر جمال محول کرده بود و این فرد نیز مورد اعتماد مردم بوده است، پس از مرگ وی این امر را به خود جمال پورشه محول می کند. جمال که در آغاز خود را بی میل و رغبت نشان می داد و حتی این گونه وانمود می کرد که نمی خواهد مسوولیت به این سنگینی را قبول کند، سرانجام با اکراه می پذیرد که صندوق وام اعضا را دریافت کرده و از این بابت نیز بسیار خوشحال می شود.

 

گرچه وی حداقل در آغاز طمعی به این پول ها ندارد ولی منوچ بسیار مصر است که این پول ها را برداشته و فرار کنند. در ادامه، جمال پورشه و خواهر منوچ، سعی در تلکه کردن فردی دیگر دارند و با ماشین جعفرآقا نیز به محل زندگی وی می روند. درست در همسایگی این فرد ولی از روی اتفاق و شانس مردی زندگی می کند که از اختلاسگران بزرگ است.

 

او که بی خبر در حال خارج شدن از پارکینگ خود با کیف های پر از پول است، باز هم از روی اتفاق ماشین جعفرآقا که از قبل نیز در خصوص ناکارآمد بودن ترمز دستی آن به جمال هشدار داده بود، رها شده و شروع به حرکت  می کند.

 

در همین زمان است که جمال هم به دنبال ماشین است ولی نمی تواند آن را بگیرد و بنابراین ماشین به ماشین فرد اختلاسگر خورده و… به این ترتیب است که با آمدن پلیس و خبرنگارها این گونه متوجه می شوند که جمال باز هم در حین عملیاتی دیگر در خصوص مبارزه با مفسدین اقتصادی می باشد ولی همگان می دانیم که داستان از چه قرار بوده است!

 

منبع: کول دانلود | CoolDl.Net

کول دانلود یکی از به روزترین و معتبرترین وبسایت ها در زمینه پخش و توزیع و همچنین دانلود سریال و فیلم های جدید ایرانی و خارجی است که با داشتن مجوزهای لازم از نهادهای مربوطه سال هاست که به صورت قانونی به عرضه آثار نمایش خانگی پرداخته است و در همه این سال ها در صف نخست و از بهترین و جامع ترین سایت ها در این زمینه بوده است. این سایت، عناوین ایرانی را در دو بخش فروش قانونی و طرح “رایگان ولی قانونی” و همچنین آثار خارجی را به صورت کاملا رایگان و با زیرنویس چسبیده و دوبله اختصاصی برای علاقمندان در بستری کاملا امن و آسوده مهیا کرده است. جهت رفاه حال کاربران، لینک های دانلود این سایت مستقیم و با سرعت بالا می باشد تا با خیال آسوده به دانلود فیلم های جدید بپردازید.

 

پیشنهاد می کنیم که حتما از این وبسایت مفید و به روز بازدید به عمل آورید. این اطمینان را به شما می دهیم که تحت هیچ عنوانی پشیمان نخواهید شد. با کول دانلود همیشه به روز باشید.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *