hambergermenu

قیمت بیت کوین ۱۰۰ هزار دلار می شود؟ رویا یا واقعیت؟

چکیده : پس با توجه به سابقه قیمتی بیت کوین، 100 هزار دلار چندان عدد دور از دسترسی نیست و با رشدی که بیت کوین به بیش از 60 هزار دلار تجربه کرد، همچنان این احتمال وجود دارد که بزودی با شکل گیری روند صعودی قیمتی شدید، ارزش بیت کوین به بیش از 100 هزار دلار نیز برسد. اما رشد قیمتی بعدی بیت کوین چه زمانی رخ می دهد؟

 

بیت کوین، محبوب ترین ارز دیجیتال بازار است و تقریبا هرکسی که به این بازار وارد می شود حداقل یک بار خرید و فروش بیت کوین را تجربه کرده است. نوسانات قیمتی بیت کوین بر کل بازار رمزارز تاثیرگذار است و بسیاری چشم به انتظار رشد قیمتی این ارز دیجیتال هستند.

 

طی یکی دو سال اخیر گمانه زنی ها برای افزایش قیمت بیت کوین به 100 هزار دلار افزایش یافته است و بسیاری این قیمت را بسیار نزدیک می بینند. در حالی که این قیمت در نگاه اول بسیار عجیب و غیرواقعی به نظر می رسد، اما بیت کوین طی چند سال اخیر بارها جهش قیمتی شدید را تجربه کرده است و شما نیز اگر چند سال گذشته به دارندگان بیت کوین می گفتید قرار است قیمت از 8 هزار دلار به بیش از 60 هزار دلار برسد آن را باور نمی کردند.

 

پس با توجه به سابقه قیمتی بیت کوین، 100 هزار دلار چندان عدد دور از دسترسی نیست و با رشدی که بیت کوین به بیش از 60 هزار دلار تجربه کرد، همچنان این احتمال وجود دارد که بزودی با شکل گیری روند صعودی قیمتی شدید، ارزش بیت کوین به بیش از 100 هزار دلار نیز برسد. اما رشد قیمتی بعدی بیت کوین چه زمانی رخ می دهد؟

 

قیمت بیت کوین 100 هزار دلار می شود

 

آیا بزودی شاهد رشد قیمتی شدید بیت کوین خواهیم بود؟

با همه گیری کرونا، توجه ها به بازارهای دیجیتالی و ارزهای دیجیتال افزایش پیدا کرد و با ورود جریان نقدینگی به این بازارها، شاهد رشد قیمتی شدید ارزهای دیجیتال بودیم. رشدی که برای چندین ماه ادامه پیدا کرد و بیت کوین را به اوج قیمتی جدید رساند.

 

در همان زمان ها پیش بینی ها برای بیت کوین 100 هزار دلاری شنیده شد اما به مرور زمان، اثر این جهش های قیمتی کمتر شد و با نمایان شدن وضعیت اقتصادی نچندان مناسب جهان پس از دوران کرونا، علاقه ها نسبت به بازارهای ریسک پذیر کاهش پیدا کرد و دوران نزولی بازار شروع شد.

 

دورانی که با کاهش قیمت بیت کوین شروع شد و سپس تمام بازار ارزهای دیجیتال تحت تاثیر قرار گرفت. بیت کوین امروزه نسبت به اوج قیمتی خود فاصله 70 درصدی ایجاد کرده است و ارزش بازار ارزهای دیجیتال از 2 تریلیون دلار به 1 تریلیون دلار کاهش داشته است.

 

اما این زمستان ارز دیجیتالی تا کی ادامه خواهد داشت؟ با وجود برخی نشانه های مثبت، به نظر می رسد همچنان اقتصادهای بزرگ جهانی گریبانگیر مشکلات بزرگی هستند، خارج شدن از این وضعیت منفی مدت زمان بیشتری نیاز دارد و برخی از تحلیلگران می گویند ممکن است این رکود اقتصادی تا سال 2024 ادامه دار باشد.

 

طبیعی است که وضعیت کلی اقتصاد جهانی تاثیر مستقیمی در بازار ارزهای دیجیتال دارد و تا زمانی که نشانه های مثبت مشاهده نشود، بعید است شاهد رکوردشکنی و اوج های قیمتی جدید در بازار رمزارز باشیم.

 

با این حال، با وجود فاصله زیاد بیت کوین با اوج قیمتی خود، همچنان برخی به قیمت 100 هزار دلاری بیت کوین باور دارند و پیش بینی های جدید سال 2023 تا 2025 را زمان رسیدن به این قیمت اعلام کرده اند.

 

آیا الان بهترین زمان برای خرید بیت کوین است؟

 

آیا الان بهترین زمان برای خرید بیت کوین است؟

در نهایت لازم است بدانیم که بازار ارزهای دیجیتال همواره غیرقابل پیش بینی بوده و به هیچ وجه نمی توان زمان و قیمت دقیقی را در طولانی مدت برای این دارایی های دیجیتال پرنوسان پیش بینی کرد. اما اگر بیت کوین روال همیشگی خود را پیش بگیرد، قابل پیش بینی است که قیمت این ارز دیجیتال بزودی افزایش پیدا می کند.

 

هم اکنون بسیاری از تحلیل ها و اندیکاتورها نمایش دهنده قیمت پایین بیت کوین هستند که فرصت خرید مناسبی را برای سرمایه گذاران ایجاد کرده است. با این حال پیشنهاد می کنیم با انجام تحقیقات و بررسی های دقیق و شخصی خود، تصمیمات سرمایه گذاری خود را در بازار پرریسک ارز دیجیتال بگیرید و همواره آماده شرایط سقوط قیمتی و بازار باشید.

 

برای خرید و فروش بیت کوین و سرمایه گذاری پرسود ارزهای دیجیتال، می توانید از صرافی سرمایکس استفاده کنید. سرمایکس یکی از بهترین صرافی های داخلی است که با ارائه خدماتی از جمله امکان معاملات بیش از 600 ارزدیجیتال متنوع، یکی از بزرگترین بازارهای معاملاتی رمزارز را در اختیار کاربران خود قرار داده است. از دیگر امکانات این صرافی می توانیم به خرید و فروش بیتکوین و سایز ارزهای دیجیتال بدون کارمزد شبکه، کیف پول امن و غیرقابل تحریم، امکان تبدیل ارز به ارز، پشتیبانی حرفه ای و 24 ساعته در هفت روز هفته اشاره کنیم که می تواند پاسخگوی تمام نیازهای شما در بازار ارزهای دیجیتال باشد.

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *