hambergermenu

قیمت تور کربلا از شهر های ایران + برنامه حرکت سال ۱۴۰۲

تور های کربلا از شهر های مختلف ایران برگزار می شود، در این مقاله سعی داریم به صورت کامل درباره ی تور های کربلا از ایران صحبت کنیم. امیدواریم بتوانید با بهترین تور کربلا سفر کنید.

 

تور کربلا از ایران 1402

 

تور کربلا عید نوروز 1402

 

قطعا در سال 1402 به دلیل وجود ایام مناسبتی عید نوروز و ماه مبارک رمضان بسیاری از زائرین این ایام را برای سفر انتخاب خواهند کرد. خرسندیم به شما این مژده را بدهیم که برنامه ی سفر های نوروزی کربلا را از هم اکنون آماده کرده ایم.همچنین تور کربلا از مشهد هم در آرمین تراول موجود است.

 

تور هوایی کربلا

 

تور هوایی کربلا

 

حال شما باید انتخاب کنید تا بازه ی زمانی مد نظر خود را انتخاب کنید. تور های هوایی کربلا 7 شب اقامت کامل دارند که از میان این 7 شب اقامت، 5 شب اقامت متعلق به اقامت در کربلا و 2 شب باقی مانده برای اقامت در نجف خواهد بود. این تور مناسب افراد سالمند است که دیگر توانایی تحمل سختی های تور های زمینی کربلا را ندارند.

 

تور زمینی کربلا ویژه نوروز 1402

تور های زمینی کربلا هم در سال جدید با اتوبوس های vip و کلاسیک طبق درخواست شما قابل اجرا است. در این بین برای شما خدمات غذایی مناسب در نظر گرفته ایم تا بتوانید تجربه ی استفاده از بهترین خدمات را در کربلا داشته باشید. کاروان های زمینی کربلا هم دارای 6 شب اقامت هستند که از این میان 4 شب در کربلا هستید و 2 شب در نجف به سر خواهید برد.

 

تفاوت تور کربلا هوایی و زمینی چیست؟

 

خرید تور کربلا عید نوروز 1402 آرمین تراول

 

تنها تفاوت تور های هوایی و زمینی کربلا در وسیله ی نقلیه اجرایی خواهد بود. با توجه به بودجه سفر شما بهترین تور کربلا برای شما رزرو خواهید شد. همچنین باید توجه داشته باشید که تور هایی که با قیمت های بسیار پایین توسط برخی از سودجویان اجرا می شود، از کیفیت مطلوبی برخوردار نخواهد بود.

 

زیارت سامرا و کاظمین هم دارید؟

مطمئنا زیارت سامرا و کاظمین برای شما برنامه ریزی خواهد شد. در میان شب های اقامت در کربلا، به سوی سامرا و کاظمین حرکت خواهید کرد و روز بعد به سمت کربلا برخواهید گشت. برای شما اقامت در سامرا و کاظمین در نظر گرفته نشده است، زیرا تنها شما در این صورت اذیت خواهید شد.

 

مدارک لازم برای سفر به کربلا

برای سفر به کربلا شما تنها به پاسپورت، کارت واکسن نیاز خواهید داشت. برای زیارت هرچه آسان تر شما، ویزای کشور عراق حذف شده است. البته پاسپورت شما باید حداقل 7 ماه اعتبار داشته باشد و ممنوع الخروج هم نباشید.

 

تور کربلا از همدان

قطعا یکی از پرفروش ترین تور های کربلا، تور کربلا از همدان است. شما همدانی های عزیز میتوانید با خرید تور های زمینی و هوایی کربلا از همدان نسبت سفر کربلا اقدام کنید. خدمات تور های زمینی و هوایی کربلا آرمین تراول شامل بهترین هتل ها و خدمات غذایی موجود در کشور عراق است.

 

خدمات غذایی در تور کربلا

 

خدمات غذایی در تور کربلا

 

در بین تمامی خدمات غذایی موجود در کربلا برای شما بهترین آن را انتخاب کردیم تا بتوانیم لایق خدمتگذاری شما باشیم. در بین 7 شب اقامتی که در کربلا دارید بهترین غذاهای ایرانی مانند خورشت قیمه، خورشت قرمه، کباب کوبیده و جوجه سرو میشود. در تمامی وعده های غذایی میوه و نوشابه و دوغ وجود دارد.

 

چرا از آرمین تراول تور کربلا عید نوروز بخریم؟

شما با جستجو < تور کربلا آرمین تراول > متوجه سابقه ی درخشان آرمین تراول در زمینه ی اجرا تور های کربلا خواهید شد. شرکت زیارتی،سیاحتی، جهانگردی و مسافرتی آرمین تراول با بیش از 23 سال سابقه درخشان در خدمت شما می باشد.

 

تور کربلا نوروز 1402 از تهران

تهرانی های عزیز شما میتوانید به راحتی از طریق تور کربلا نوروز 1402 سفر کنید.در این تور شما دیگر هیج فکر و خیال و استرسی ندارید. تمامی برنامه های موجود توسط کارشناسان مجرب آرمین تراول برنامه ریزی شده است. همچنین شما برای خرید تور کربلا از تهران میتوانید به صفحه مربوطه بروید.

 

بیمه مسافرتی در تور کربلا داریم؟

بله در تمامی تور های زیارتی کربلا آرمین تراول بیمه مسافرتی دارید. دیگر با خیال راحت به سوی عراق بروید. شرکت آرمین تراول با همکاری بیمه سامان توانسته تا کنون بیش از 300 کاروان کربلا را اجرا کند.

 

ثبت نام تور کربلا در ایران

دیگر نیازی به حضور شما برای خرید تور کربلا از ایران نیست. شما میتوانید از راه دور هم تور کربلا را خریداری کنید. همچنین در صورت تمایل میتوانید به صورت حضوری در دفتر آرمین تراول به آدرس تهران، رباط کریم، بلوار مصلی، روبروی افق کوروش، پلاک 11 حضور پیدا کنید. همچنین میتوانید از طریق راه های زیر با ما در ارتباط باشید.

 

۱- مراجعه حضوری : تهران، رباط کریم، بلوار مصلی، روبروی افق کوروش، پلاک ۱۱

 

۲- تماس با تلفن های دفتر : ۰۲۱۵۶۴۳۴۹۰۰ / ۰۲۱۵۶۴۳۴۹۰۱ / ۰۲۱۵۶۴۳۴۹۰۲

 

۳- تماس با خط های همراه دفتر : ۰۹۳۸۹۴۶۴۵۰۶ – ۰۹۹۲۵۳۰۱۱۳۴

 

4- عضویت در کانال های داخلی و خارجی آرمین به نشانی : ARMINTRAVEL

 

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم کاملترین اطلاعات درباره ی تور های کربلا نوروز 1402 را برای شما بنویسیم. امیدواریم بتوانید از این توضیحات نهایت استفاده را داشته باشید. قطعا سفر در ایام نوروز و ماه رمضان سفر به کربلا بسیار خاطره انگیز خواهد بود.

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پیشنهادی