hambergermenu

مرکز تولید و فروش میز ناهار خوری روستیک در تهران

اگر به‌دنبال بهترین مرکز تولید و فروش انواع میز ناهارخوری روستیک هستید؛ خاوران، مرکز چوب فروشان تهران بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

 

این بازار با وسعت بالای خود توانسته علاوه بر فروش چوب، مراکز تولیدی معتبری را در خود جای دهد. از این رو می‌تواند یک گزینه عالی برای انتخاب و خرید کلیه محصولات چوبی به خصوص روستیک باشد.

 

برای آگاهی بیشتر از این بازار و همینطور چگونگی و خرید میز ناهارخوری چوبی روستیک از شما دعوت می‌کنیم تا انتهای مطلب ما را همراهی نمایید.

 

خاوران، بازار فروش و تولیدی میز روستیک در تهران

 

خاوران، بازار فروش و تولیدی میز روستیک در تهران

بازار چوب خاوران، بزرگترین منطقه صنعتی تولید و فروش مبلمان چوبی به خصوص میز روستیک در تهران است.

 

در واقع شهرک صنعتی خاوران را می‌توان قطب پخش و توزیع عمده چوب خام بعلاوه ارائه خدمات نجاری و تعمیرات محصولات چوبی و روستیک در 15کیلومتری جاده خاوران دانست.

 

برای دسترسی آسان به بازار چوب خاوران که در محدوده جنوب شرقی تهران واقع است؛ می‌توان از طریق بزرگراه‌های بعثت، افسریه و کمربندی آزادگان به آن رسید.

 

مراکز تولید و فروش چوب بسیاری در بازار خاوران مشغول به فعالیت هستند؛ که در خصوص تولید میز ناهارخوری روستیک و سایر محصولات آن نیز تولیدکنندگان معتبری چون گرند وود در این بازار مستقر است.

 

گرند وود تولید کننده برتر میزهای روستیک در تهران

کارگاه نجاری گرند وود یک  نام آشنا در خاوران است؛ که انواع محصولات چوبی سبک روستیک را با بهترین متریال تولید و به فروش می‌رساند.

 

کارگاه نجاری برتر میزهای روستیک

 

کارگاه نجاری گرند وود توانایی ساخت انواع محصولات زیر را باتوجه به نوع خواسته مشتریان و به‌صورت کاملا حرفه‌ای در کارنامه 17 ساله‌ی خود جای داده است.

 

  • میز ناهار خوری روستیک

 

  • میز تلویزیون روستیک

 

 

  • میز رزین اپوکسی

 

  • میز عسلی روستیک

 

  • آینه روستیک

 

شایان ذکر است؛ گرند وود توانایی اجرای انواع ایده‌های خاص و جالب با تنه درختان و رزین را داشته و خدمات دیگری چون: طراحی و ساخت انواع میز MDF، پارتیشن بندی اداری، طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی و آشپزخانه به‌همراه اتاق سونا، کمد و دکوراسیون فروشگاهی را ارائه می‌دهد.

 

از آنجایی‌که میز ناهارخوری روستیک یکی از پرفروش‌ترین محصولات روستیک در بازار چوب تهران و گرند وود به شمار می‌رود؛ در ادامه به شرح بیشتری از این محصول زیبا و بادوام می‌پردازیم.

 

میز ناهار خوری چوبی روستیک تنه درختی

ساخت و تولید میز ناهار خوری چوبی جدید روستیک با بهره‌گیری از یک المان طراحی و برشی صاف از یک تنه درخت تنومند حاصل می‌شود.

 

معمولا چوب به‌کار رفته در میز ناهار خوری روستیک از تنه درختان جنگلی تهیه می‌شود؛ لازم به ذکر است؛ اکثر چوب‌های محصولات روستیک از طریق واردات و یا درختان 50 تا 400 ساله که خشک شده و دیگر سرسبزی ندارند؛ به‌دست می‌آیند.

 

میز ناهار خوری چوبی جدید روستیک

 

از دیگر ویژگی‌های میز ناهار خوری روستیک می‌توان به ترکیب آن با فلز و رزین اشاره کرد. از فلز بیشتر بعنوان پایه‌های میز استفاده می‌گردد؛ که غالبا، فلزاتی چون: استیل، آلومینیوم، کروم و آهن بهترین ترکیب با این محصول فوق‌العاده هستند.

 

خرید و قیمت میز ناهار خوری روستیک

اگر دکوراسیونی مدرن و یا کلاسیک دارید؛ انتخاب میز ناهار خوری روستیک یک ایده عالی برای تکمیل کردن فضای سالن و یا آشپزخانه شما است.

 

  1. 1. نوع چوب (تنه درختان مختلف بعلاوه سن درخت)

 

  1. 2. میزان ارتفاع

 

  1. 3. رنگ و متریال پایه

 

  1. 4. ابعاد

 

  1. 5. همراه داشتن نیمکت و یا صندلی

 

از جمله مواردی هستند که در هنگام خرید میز ناهارخوری چوبی روستیک بسیار حائز اهمیت هستند و از سویی تاثیر مستقیم بر تعیین قیمت آن خواهند داشت.

 

با توجه به نکات فوق محدوده قیمت میز ناهار خوری روستیک در زمستان 1402، از 150.000.000میلیون ریال الی400.000.000میلیون ریال متغیر است.

 

بهترین میز ناهار خوری روستیک را از بازار چوب تهران تهیه کنید

 

میز ناهار خوری روستیک یک محصول چوبی با جذابیت و ماندگاری بالا است؛ که با دو سبک کلاسیک و مدرن کاملا همخوانی دارد.

 

از جمله عواملی که در هنگام خرید و حتی تعیین قیمت میز روستیک باید درنظر گرفت: نوع چوب، میزان ارتفاع، ابعاد، رنگ و … است.

 

اما باید خاطر نشان کرد؛ برای خرید میز غذاخوری روستیک، حتما به مراکز تولید معتبر مراجعه نمایید.

 

به همین جهت، برای تهیه بهترین و باکیفیت‌ترین میز ناهارخوری چوبی روستیک و حتی سایر محصولات چوبی ما به شما کارگاه نجاری گرند وود واقع در بازار چوب خاوران را پیشنهاد می‌دهیم؛ که براحتی می‌توانید از طریق بزرگراه بعثت، افسریه و کمربندی آزادگان خود را به این بازار بزرگ چوب تهران برسانید.

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *