hambergermenu

مشکل تراست ولت با تتر و نحوه رفع آن

مشکل تراست ولت با تتر و نحوه رفع آن ایرانیکارت

تراست ولت به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین کیف پول‌های نرم‌افزاری ارزهای دیجیتال، توانسته تا امروز مخاطبان زیادی را از خود راضی نگه دارد. این در حالی است که برخی کاربران نسبت به عملکرد آن ناراضی هستند. علت این نارضایتی وجود مشکلاتی از قبیل‌عدم نمایش موجودی تتر یا ارزهای دیگر، مشکل در انتقال تتر با تراست ولت و… است. در این مقاله همراه ما باشید تا مشکلات تراست ولت با تتر را بررسی و راه‌حل هر یک را بیان کنیم.

 

مشکلات به وجود آمده تتر در تراست ولت

خرید تتر از صرافی معتبر، تنها یکی از مراحل حفظ امنیت سرمایه است. چرا که پس از خرید تتر باید آن را در یک کیف پول امن ذخیره کنید.

 

کیف پول تراست ولت یکی از پرطرفدارترین ولت‌ها برای ذخیره تتر است. پس از نصب و راه‌اندازی آن، باید به خوبی از کلیدهای خصوصی خود نگهداری کنید تا برای ورودهای بعدی، دچار مشکل نشوید. همچنین دارایی‌های شما با همین کلیدهای خصوصی است که در امان است و سایرین نمی‌توانند به آن دسترسی داشته باشند.

 

دقت داشته باشید که در استفاده از کیف پول تراست ولت لازم است اگر از سرورهای آی‌پی ثابت استفاده نمی‌کنید، وی‌پی‌ان خود را خاموش کنید. معمولا این ارورها ممکن است روی آی‌پی ایران اتفاق بیفتد که پیشنهاد می‌کنیم از یک وی‌پی‌ان مطمئن با آی‌پی ثابت استفاده کنید تا کیف پول شما را بعنوان کاربر حقیقی بشناسد.

 

نکته مهم دیگر در خصوص از بین بردن مشکلات تراست ولت با تتر این است که اپلیکیشن را همیشه به‌روز نگه‌دارید. مراقب باشید به‌محض اینکه نسخه جدیدی از اپلیکیشن در مارکت‌های موبایلی منتشر شد، حتما آن را به‌روزرسانی کنید. با همه این تفاسیر باز هم عده‌ای با مشکلات مختلفی روی تراست ولت خصوصا برای ارز تتر مواجه می‌شوند. این مشکلات عبارتند از:

 

  1. 1. عدم نمایش تتر در تراست ولت

 

  1. 2. عدم انتقال تتر در تراست ولت

 

  1. 3. عدم نمایش موجودی تتر در تراست ولت

 

البته برخی ممکن است با سایر ارزها هم دچار مشکل شوند که عموما با رفرش کردن، مشکل برطرف می‌شود. اما مشکل تراست ولت با تتر موضوعی نیست که به سادگی رفرش کردن از بین برود. از این رو، برای رفع مشکلات ذکر شده، راه‌حل‌هایی که در ادامه می‌گوییم را دنبال کنید.

 

عدم نمایش تتر در تراست ولت

این مشکل عموما با فعال کردن تاگل ارز تتر در تراست ولت رفع می‌شود (نحوه فعال کردن تاگل در بخش بعدی با راهنمای تصویری نمایش ذکر شده است). اما اگر همچنان مشکل‌عدم نمایش تتر در تراست ولت دارید، باید مطمئن شوید که شبکه‌های معتبر برای معامله تتر در تراست ولت فعال شده‌اند.

 

نحوه رفع مشکل‌عدم نمایش تتر در تراست ولت

تتر (usdt) در بیش از ۲۰ شبکه موجود است که معروف‌ترین آن‌ها TRC20، ERC20 و BEP20 هستند. برای اینکه تتر در تراست ولت نمایش داده شود، هر سه این شبکه‌ها (اگر شبکه دیگری استفاده می‌کنید، همان شبکه) روی تراست ولت تاگل فعال داشته باشند. نحوه فعال کردن تاگل در بخش بعدی توضیح داده شده است.

 

عدم نمایش موجودی تتر در تراست ولت

اگر موجودی شما در تراست ولت صفر نیست، اما اپلیکیشن به شما موجودی صفر را نشان می‌دهد، که این مشکل عموما با دارایی‌های تتر اتفاق می‌افتد، دو حالت وجود دارد:

 

  1. 1. قبلا انتقال تتر به آدرس اشتباهی انجام داده‌اید که متاسفانه دارایی شما از دست رفته و غیرقابل بازیابی است.

 

  1. 2. تراست ولت به اشتباه موجودی شما را صفر نشان می‌دهد که در این صورت می‌توان مشکل را رفع کرد.

 

نحوه رفع مشکل‌عدم نمایش تتر در تراست ولت ایرانیکارت

 

نحوه رفع مشکل‌عدم نمایش موجودی تتر در تراست ولت

در کیف پول تراست ولت، زمانی‌که تاگل ارز مورد نظرتان روشن نباشد، موجودی دارایی شما نمایش داده نمی‌شود یا اشتباها صفر نشان داده می‌شود. برای رفع این مشکل و روشن کردن تاگل مورد نظر که در اینجا تتر مدنظر ماست، مراحل زیر را طی کنید:

  1. 1. نسخه بروز شده اپلیکیشن تراست ولت trust wallet را باز کنید.

 

  1. 2. از منوی سمت راست بالا (کادر قرمز) گزینه توکن‌ها را انتخاب کنید.

 

  1. 3. در کادر جستجو usdt را سرچ کرده و روی تاگل توکن مورد نظر (اینجا تتر) بزنید تا روشن شود.

 

  1. 4. به صفحه اصلی برگردید تا موجودی نمایش داده شود.

 

عدم انتقال تتر از تراست ولت ایرانیکارت

 

اگر بازهم موجودی شما صفر نشان داده می‌شود، احتمالا واریزی شما در کیف پول هنوز انجام نشده است. بنابراین اگر آدرس و شبکه انتقال را درست انتخاب کرده باشید، بعد از مدتی موجودی شما نمایش داده می‌شود و در غیر اینصورت، ممکن است دارایی شما از دست رفته باشد.

 

 عدم انتقال تتر از تراست ولت

اگر به‌هنگام انتقال ارزهای دیجیتال، خصوصا تتر از تراست ولت با خطای assets in this wallet are blocked and unable to withdraw مواجه شدید، به این معنا است که دارایی‌های شما بلوکه شده‌اند. این باگ که اخیرا برای کاربران مختلف نمایش داده شده، عموما با به‌روزرسانی اپلیکیشن رفع می‌شود. اما اگر باز هم مشکل رفع نشد، روند زیر را دنبال کنید.

 

نحوه رفع مشکل‌عدم انتقال تتر از تراست ولت

  1. 1. از عبارات امنیتی (کلیدهای خصوصی یا seed phrases) یک نسخه امن تهیه کنید تا بتوانید برای ورود بعدی از آن استفاده کنید.

 

  1. 2. نرم‌افزار تراست ولت را لغو نصب (uninstall) و نسخه ۶.۷۱ یا ۶.۱۳ را در اینترنت جستجو و از محل امنی نصب کنید.

 

  1. 3. با استفاده از عبارات امنیتی که قبلا ذخیره کردید، دوباره وارد اپلیکیشن شوید.

 

  1. 4. تا زمانی‌که نسخه جدید از اپلیکیشن منتشر نشده، از همین نسخه استفاده کنید.

 

به احتمال زیاد مشکل انتقال تتر از تراست ولت با این کار حل می‌شود.

 

کلام آخر: خرید و فروش امن تتر در صرافی‌های ایرانی

اگر می‌خواهید با تتر، این استیبل کوین پرکاربرد، معامله کنید، باید در یک صرافی ایرانی حساب باز کنید تا با متصل کردن حساب بانکی ایرانی خود، توانایی تبدیل ریال به تتر یا سایر ارزها را داشته باشید. یکی از بهترین صرافی‌هایی که می‌توانید معاملات خود را بصورت ایمن انجام دهید، صرافی ایرانیکارت است که مراحل احراز هویت و ثبت نام ساده‌ای دارد. امیدواریم مطالعه این مقاله به شما در رفع مشکلات تراست ولت با تتر کمک کرده باشد.

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *