hambergermenu

معرفی کارخانه تولید قرنیز و روکوب و نبشی آراپلاست پروفیل

چکیده : شرکت آرا پلاست شرکتی مجاز و معتبر است که با بیش از 10 سال سابقه به تولید، فروش و پخش ابزارهای ساختمانی از جنس پلی استایرن می ‌پردازد.

 

شرکت آرا پلاست شرکتی مجاز و معتبر است که با بیش از 10 سال سابقه به تولید، فروش و پخش ابزارهای ساختمانی از جنس پلی استایرن می ‌پردازد.

 

این شرکت از طریق همکاری با افراد متخصص و با استفاده از ابزار و ماشین آلاتی که مطابق با تکنولوژی روز دنیا ساخته شده‌ اند به تهیه و تولید این ابزارهای ساختمانی می ‌پردازد.

 

آراپلاست

 

چرا محصولات آراپلاست پروفیل را انتخاب کنیم؟

ممکن است برای شما نیز این سؤال پیش آمده باشد که چرا باید شرکت آرا پلاست پروفیل را برای خرید ابزار ساختمانی استفاده کنیم؟ در ادامه مطلب به توضیح جامع این سؤال خواهیم پرداخت.

 

  1. استفاده از مواد اولیه درجه 1

در ساخت و تولید تمامی محصولات و ابزار آلات ساختمانی که در این کارخانه تهیه و تولید می ‌شوند از مواد اولیه درجه 1 استفاده می ‌شود.

 

  1. تولید محصولات با کیفیت

استفاده از مواد اولیه درجه یک برای ساخت محصولات و ابزار آلات ساختمانی موجب افزایش کیفیت آن‌ها می‌شود، در نتیجه تمامی محصولات تولیدی این فروشگاه دارای کیفیت بالایی هستند.

 

  1. پرداخت آسان و سریع

وجود درگاه ‌های پرداختی امن در سایت این فروشگاه اینترنتی خرید محصولات و لوازم را برایتان ساده کرده و باعث می ‌شود که خرید لذت بخشی را تجربه کنید.

 

  1. تعداد بالا مشتریان راضی

یکی از مهم اهداف مؤسسان شرکت آرا پلاست پروفیل رضایت مشتریان است، شرکت آراپلاست پروفیل همواره سعی بر این دارد که محصولات با کیفیت را مطابق با سلیقه مشتریان تولید و اجرا کرده و به نظرات شان احترام بگذارد، توجه به این موارد موجب رضایت مشتریان می ‌شود.

 

  1. ارسال به کل ایران

از دیگر مزایای این فروشگاه ارسال محصولات به کل ایران است، در صورتی که ساکن هر کدام از شهرهای ایران هستید و به ابزار های ساختمانی نیاز دارید نگران نباشید، تمامی محصولات مورد نظر شما مطابق با نیاز و سلیقه‌ تان در کوتاه ‌ترین زمان ممکن تولید شده و به تمامی شهر های ایران ارسال خواهد شد.

 

 

کارخانه تولید قرنیز

 

ابزارآلات ساختمانی که کارخانه آرا پلاست تولید می ‌کنند عبارت ‌اند از

  1. قرنیز
  2. روکوب
  3. نبشی
  4. ابزار اسکوتی

خرید قرنیز

قرنیز را می ‌توان یکی از مهم ‌ترین ابزار آلات ساختمانی معرفی کرد که در تزیین و دکوراسیون داخلی ساختمان‌ها اهمیت بسیار زیادی دارد، قرنیز قطعه است که ارتفاع کمی دارد و پایین‌ ترین قسمت دیوارها و تقاطع دیوار با کف ساختمان اجرا به صورت نواری اجرا و چسبانده می‌شود، استفاده از قرنیز در دکوراسیون داخلی هزینه زیادی نداشته و کاملاً مقرون به صرفه است.

 

انواع قرنیز از نظر جنس

شرکت آرا پلاست به تولید انواع قرنیز در جنس ‌های مختلف از جمله MDF، PVC، چوب و سنگ می‌پردازد، انتخاب و خرید قرنیز به کاربری آن و سایر عوامل بستگی دارد.

 

ابعاد قرنیز

امکان تولید قرنیز در طرح‌ ها، رنگ ‌ها و ابعاد مختلف وجود دارد، قرنیزها به طور نرمال در ابعاد 7، 9، 11 و 15 سانتی متری تهیه و تولید می‌ شوند.

 

کاربرد قرنیز چیست؟

ممکن است برای شما هم این سؤال پیش آمده باشد که قرنیز چه کاربردی دارد و در چه مواردی از آن استفاده می‌ شود؟ لازم است توضیح دهیم که استفاده از قرنیز علاوه بر اینکه به دیوارهای ساختمان موجب زیبایی می ‌بخشد، از آسیب گوشه‌های دیوار به علت برخورد لوازم جلوگیری می ‌کند، همچنین استفاده از قرنیز در ساختمان‌ها مانع انتقال رطوبت و آب به دیوار ها می ‌شود.

  1. 1. تزیین در دکوراسیون داخلی و زیبایی بخشی به دیوار ها
  2. عدم انتقال رطوبت از کف به دیوارها
  3. جلوگیری از آسیب به نواحی داخلی و کنج دیوار
  4. امکان عبور کابل و سیم‌ها در قرنیزها
  5. امکان مخفی کردن درز انبساط در کف ‌پوش‌ ها
  6. کاهش میزان گرد و خاک در دیوار

 

خرید روکوب

روکوب از دیگر پروفیل‌های ساختمانی و اکسسوری هاست که از جنس پلی استایرن است و شرکت آراپلاست پروفیل به تهیه و تولید آن می‌پردازد، از روکوب‌ها جهت زیبایی بخشی به چارچوب درب و پنجره‌ها استفاده می‌شود.

 

انواع روکوب

  1. روکوب PVC
  2. روکوب MDF خام
  3. روکوب چوبی (طبیعی راش، گردو، بلوط)

 

ابعاد روکوب

روکوب‌های آرا پلاست در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف و در ابعاد 3 و 5 سانتی متری تولید و عرضه می‌شوند، روکوب‌های تولیدی این مجموعه در ضخامت‌های نازک، ضخیم و سوپر ضخیم تولید می‌شوند.

 

روکوب

 

کاربردهای روکوب

  1. زیبایی دکوراسیون داخلی
  2. پوشش قاب فلزی چهارچوب‌ها
  3. استفاده به جای قرنیز
  4. استفاده به جای اسکوتی
  5. مخفی کردن درز بین دو MDF

خرید نبشی

از دیگر پروفیل‌ها و اکسسوری های پر کاربرد در دکوراسیون داخلی، نبشی‌ها هستند، می‌توان از نبشی‌ها به صورت تکی و ترکیبی استفاده کرد، نبشی همچون قرنیز برای جلوگیری از آسیب به دیوارهای کنج و زاویه داراستفاده می‌شود.

 

انواع نبشی

نبشی دارای دو نوع پرسی و فابریک است که دو نوع نبشی بال مساوی و نبشی بال نا مساوی هستند.

 

خرید ابزار اسکوتی

با توجه به این موضوع که استفاده از پارکت لمینیت در بسیاری از منازل و ادارات و… افزایش پیدا کرده است از ابزار اسکوتی برای نصب پارکت لمینیت استفاده می‌شود،

 

ابزار اسکوتی از مهم‌ترین ابزار آلات ساختمانی است که کاربردی شبیه به قرنیز دارد با این تفاوت که سایز و ابعاد ابزار اسکوتی ظریف‌تر و کوچک‌تر از قرنیز است.

 

کاربرد ابزار اسکوتی

  1. زیبایی بخشی به پوشش کف و دیوار، قابل اجرا در طراحی دکوراسیون مینیمال
  2. مناسب برای پوشاندن کنج دیوارها
  3. قابل استفاده برای پوشاندن طرز انبساط طولی در پایان نصب پارکت یا لمینیت
  4. قابل استفاده در زیر درب‌هایی با ارتفاع کم ازجمله حمام، سرویس بهداشتی
  5. قابل‌استفاده به عنوان گلویی سقف و کنج عمودی دیوار

 

انواع ابزار اسکوتی

ابزار اسکوتی با دو جنس MDF و PVC تولید می‌شود، پرکاربردترین و مهم‌ترین ابزار اسکوتی از جنس‌های MDF و PVC می‌باشد.

 

قیمت پروفیل‌های ساختمانی در شرکت آرا پلاست

تمامی محصولاتی که در شرکت آرا پلاست تولید می‌شوند محصولات با کیفتیی هستند که دارای قیمت‌های مقرون به صرفه می‌باشند، قیمت هر یک از ابزار ذکر شده از جمله قرنیز، روکوب، نبشی و اسکوتیا با توجه به طرح، رنگ و ابعاد آن متغیر می‌باشد.

 

برای خرید محصولات پلی استایرن از کارخانه تولید محصولات پی وی سی آرا پلاست می‌توانید با شماره 02155005302 تماس بگیرید.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *