hambergermenu

معروف ترین برندهای کاغذ دیواری ایرانی و خارجی (۹ برند)

کاغذ دیواری یکی از مهمترین المان های تاثیرگذار بر دکوراسیون داخلی ساختمان های تجاری، اداری و مسکونی است که جایگزین روش هایی مثل دیوارکوب ها، رنگ ها و … شده است.

 

با خرید این محصول از برندهای کاغذ دیواری معتبر چون آیدی، دکورا و برخی دیگر می توانید یک پذیرایی لوکس داشته باشید.

 

در کنار این کاغذ دیواری خوب است اقدام به تهیه برخی لوازم کاربردی نیز نمایید. با کمک لوازمی چون گلدان های بزرگ، یک هیزم سوز مناسب که قیمت طرح های شومینه مدرن گازی آن چندان بالا نیست، می توانید فضایی فوق العاده زیبا برای محیط مورد نظرتان به وجود آورید.

 

در کنار مولفه هایی چون تنوع در رنگ ، طرح، کیفیت و علاوه بر این وجود برندهای مختلف کمی انتخاب را برای مشتریان سخت می کند.

 

به نظر شما کدام برند ایرانی یا خارجی بهترین محصول را تولید کرده است؟ و انتخابی مناسب است؟

 

معروف ترین برندهای کاغذ دیواری ایرانی و خارجی

 

معرفی بهترین برندهای کاغذ دیواری ایرانی و خارجی

بهترین انواع کاغذ دیواری جدید برای پذیرایی، توسط بسیاری از برندهای ایرانی و خارجی تولید و روانه بازار می شوند که هر کدام ویژگی های خاصی دارند.

 

شما می توانید با توجه به اعتبار هر برند، ویژگی های محصول و همچنین علاقه و سلیقه تان به بازار رفته و این محصولات را خریداری کنید.

 

اما کاغذ دیواری های ترند را فقط برخی برندها تولید می کنند که در ادامه آنها را معرفی می کنیم.

 

با شناخت این برندها، قطعاً انتخاب برایتان کاری ساده تر و راحتتر خواهد بود:

 

1. آیدی، بهترین کاغذ دیواری موجود در بازار

آیدی را می توان به عنوان بهترین کاغذ دیواری موجود در بازار ایران دانست که به دلیل تولید محصولاتی در طرح ها و رنگ های مختلف توانسته گوی سبقت را از بسیاری از برندهای دیگر بازار برباید.

 

به دلیل تنوع در طرح این برند انتخاب مناسبی به عنوان کاغذ دیواری خانه 60 متری نیز محسوب می شود.

 

کاغذ دیواری های آیدی مناسب استفاده در قسمت های مختلف خانه از جمله آشپزخانه، اتاق خواب، اتاق کودک، پذیرایی و … هستند و از شکل ظاهری خوب و مناسبی برخوردارند.

 

از آنجا که این محصولات ضخامت خیلی خوبی دارند نیز به راحتی عیب ها و نواقص دیوارها را می پوشانند و ظاهری یک دست و خاص برای آنها می آفرینند.

 

2. دکورا

دکورا را نیز می توان به عنوان بهترین برند کاغذ دیواری ایرانی معرفی کرد که به دلیل تنوع بالا در تعداد زیاد طرح ها و رنگ ها می تواند نیاز هر کسی با هر سلیقه ای را برطرف کند.

 

دکورا بیشتر در زمینه تولید کاغذ دیواری های کلاسیک فعالیت دارد، بنابراین اگر طرفدار طرح های مدرن و امروزی هستید، پیشنهاد می دهیم که برند و شرکت دیگری را برای خرید انتخاب کنید.

 

معرفی بهترین برندهای کاغذ دیواری ایرانی و خارجی

 

3. نوبل

نوبل محصولات خود را به صورت نانو و در رول های 10 متری با عرض 53 متری تولید و روانه بازار می کند که با آلبوم های مختلفی نظیر ماروین، روکو، کارن و لیدو توانسته نظر مشتری های خود را جلب کند.

 

محصولات برند نوبل به دلیل پیشی گرفتن از رقبا قابلیت شستشو دارند، بنابراین در صورت بروز لک و هر گونه کثیفی کافیست تا با رعایت برخی اصول خاص دیوار را تمیزکاری کنید تا لکه ها از بین بروند.

 

4. رز

رز از جمله برندهای کاغذ دیواری است که برای انواع سلیقه ها، کاغذ دیواری هایی با رنگ بندی متنوع و طرح های مختلف تولید می کند که هر کدام در رنج قیمتی خاصی هستند، بنابراین می توانید کاملا متناسب با بودجه تان برای خرید آنها به بازار بروید.

 

5. پلاستر

یکی از برندهای معتبر ایرانی در زمینه تولید کاغذ دیواری پلاستر است که معمولا طرح های خود را از برندهای آلمانی و ایتالیایی الگو می گیرد.

 

این برند به دلیل کیفیت بالای محصولات و قابلیت شستشوی آنها توانسته با بسیاری از برندهای داخلی و خارجی رقابت کند و تبدیل به انتخاب اول مشتریان شود.

 

یکی از ویژگی هایی که برند پلاستر را نسبت به سایر تولیدکننده های داخلی متمایز می کند، استفاده از مواد اولیه آلمانی است.

 

در واقع این برند با مواد آلمانی کار می کند، بنابراین محصولات با کیفیت تری دارد.

 

از جمله ویژگی های مثبت محصولات پلاستر می توان به دوام و ماندگاری رنگ آنها و همچنین نداشتن بوی نامطبوع اشاره کرد.

 

این محصولات قیمت های مختلفی نیز دارند و هر خانواده ای با هر میزان بودجه ای، امکان تهیه کاغذ دیواری های باکیفیت و مناسب را از پلاستر خواهد داشت.

 

6. نپولیس، بهترین مارک کاغذ دیواری خارجی

نپولیس یکی از شرکت های ایتالیایی است که در زمینه تولید کاغذ دیواری فعالیت می کند. این مجموعه در کشور ایران فروش خوبی دارد، چون بسیاری از مردم کشورمان به کیفیت محصولات آن اطمینان کافی دارند.

 

یکی از ویژگی های خیلی خوب محصولات برند نپولیس ضخامت مناسب آنهاست به حدی که اگر اشیا نوک تیز و محکم به آنها برخورد کند، هیچ آسیبی نمی بینند و به این ترتیب زیبایی ظاهری دیوارتان از بین نمی رود. این محصولات به خوبی در برابر نور خورشید از خود مقاومت نشان می دهند و به دلیل قابلیت شستشو به راحتی امکان تمیزکاری لکه های مختلف را از روی آنها دارید.

 

7. بلو

برند آلمانی بلو از برندهای کاغذ دیواری معروف است.

 

بلو نیز توانسته همگام با بسیاری از باکیفیت ترین برندهای جهانی در زمینه تولید کاغذ دیواری پیش برود و حتی گوی سبقت را از لحاظ کیفیت از آنها برباید. بلو محصولاتی با رنگ ثابت و با دوام و ماندگاری بالا تولید می کند که همگی آنها قابلیت شستشو دارند و در مقابل نور خورشید نیز مقاومت خیلی خوبی از خود نشان می دهند.

 

بلو در ساخت محصولات خود از سلولز استفاده می کند، از این رو محصولات آن مقاومت بسیار بالایی پیدا می کنند و در برابر عوامل آسیب زا دچار نقص و آسیب دیدگی نمی شوند.

 

از آنجا که تعویض این کاغذدیواری ها نیز کاری ساده و راحت است، حتی در صورت ایجاد نقص می توانید با مراجعه به یک متخصص حرفه ای از او بخواهید که کاغذ دیواری را تعویض کند؛ انجام این کار برای متخصصین خیلی ساده بوده و آنها در مدت زمان خیلی کوتاه این کار را برایتان انجام خواهند داد.

 

8. آرت کو

اگر به دنبال بهترین برند کاغذ دیواری خارجی می گردید، ما آرت کو را پیشنهاد می دهیم که توانسته با تولید کاغذ دیواری هایی در طرح ها و سبک های مختلف به نیاز مشتریان خود به خوبی پاسخ دهد.

 

این برند به عنوان یک شرکت کره ای توانسته در آسیا جزء بهترین ها شناخته شود؛ البته کیفیت محصولات آن در حد برندهای ایتالیایی نیست، اما با این حال به خوبی توانسته نیاز مشتریان را رفع کند.

 

9. روما

چین کشوری است که در همه حوزه ها از جمله تولید برندهای کاغذ دیواری ورود کرده است.

 

روما به عنوان یکی از برندهای کاغذ دیواری خارجی چینی امتحان خود را پس داده و به دلیل عرضه محصولاتی در مدل های مختلف و قیمت های مقطوع توانسته نظر طرفداران خود را جلب کند.

 

این برند محصولاتی با طرح های 3 بعدی، ساده و نقش دار عرضه می کند که هر کدام از آنها کیفیت قابل قبول و خیلی خوبی دارند.

 

برندهای کاغذ دیواری که بی نظیر هستند

 

برندهای کاغذ دیواری که بی نظیر هستند

با شناخت بهترین برندهای کاغذ دیواری ایرانی و خارجی که امتحان خود را پس داده اند و از لحاظ کیفیت، زیبایی و ویژگی های مثبت دیگر همواره در بالاترین سطح قرار دارند، قطعاً می توانید محصولی مناسب را از بازار تهیه نمایید.

 

برندهایی چون نوبل، آیدی و سایر موارد محصولات خود را با قیمت هایی متنوع عرضه می کنند.

 

اگر با شناخت بهترین برندها هنوز در انتخاب کاغذ دیواری شک و تردید دارید، از کارشناس های حرفه ای فعال در زمینه طراحی دکوراسیون بخواهید که محیط خانه تان را بررسی کنند و بر اساس سبک محیط بهترین نوع کاغذ دیواری را پیشنهاد دهند.

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *