hambergermenu

مقایسه هتل های ۵ ستاره پوکت از نظر امکانات

 

مقایسه هتل های 5 ستاره پوکت از نظر امکانات

 

پوکت بزرگ‌ترین جزیره تایلند و یکی از محبوب‌ترین مقاصد تعطیلات در تایلند است که هر سال توریست‌های بین‌المللی زیادی را جذب می‌کند. با این اوصاف جای تعجبی هم ندارد که چندین هتل و مجموعه اقامتی لوکس و پنج ستاره در هر منطقه‌‌ای از پوکت وجود دارد. این هتل‌ها سطح بالایی از انواع خدمات لوکس را در اختیار مهمانان خود قرار می‌گیرند و سبب می‌شوند خود اقامت در هتل از جذاب‌ترین بخش‌های تور پوکت باشد. اگر نمی‌دانید برای سفر خود به پوکت کدام هتل لوکس را انتخاب کنید، در ادامه می‌توانید با بهترین هتل‌های ۵ ستاره پوکت آشنا شوید.

 

هتل  Trisara Villas & Residence

این هتل در شمال غربی پوکت واقع شده و به جرئت می‌توان گفت مانند بهشتی در دریای آندامان است. هتل تریسارا در یک طبیعت حفاظت شده به وسعت ۱۴ هکتار قرار گرفته و یک حریم خصوصی فوق‌العاده آرامش بخش را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد به همین دلیل نیز مقصد بسیاری از افراد در تور پوکت است. طراحی خاص این اقامتگاه از سنت‌های فرهنگی تایلند الهام گرفته شده است و عناصر لوکس و مدرن در ترکیب با مواد طبیعی در ویلاهای بزرگ و خصوصی ترکیب شده‌‌اند.

 

هر ویلا دارای استخر شنای خصوصی است که چشم اندازی به دریا دارد و البته ساحل اختصاصی نیز برای ورزش‌های آبی ایده‌آل است. از امکانات دیگر این اقامتگاه می‌توان به باشگاه تناسب اندام، زمین تنیس و حتی رینگ بوکس اشاره کرد. برای سرگرمی کودکان یک کلوپ مخصوص کودکان وجود دارد و اتاق‌های ماساژ و اسپا نیز در کنار رستوران‌های متنوع جذابیت‌های این هتل را تکمیل می‌کنند.

 

هتل SALA Phuket Mai Khao Beach Resort

یکی دیگر از بهترین هتل‌ های پوکت، هتل سالا است که اتفاقا در نزدیکی فرودگاه و تنها در فاصله ۲۰ کیلومتری از آن قرار دارد. این هتل شیک پنج ستاره در سواحل Mai Khao واقع شده است و دسترسی راحتی دارد. از زمین‌های گلف با استانداردهای جهانی گرفته تا چشم انداز فوق‌العاده خلیج فانگ نگا، همگی از جذابیت‌های این هتل هستند. این اقامتگاه دارای دو استخر بزرگ در کنار ساحل است، همچنین رستوران‌های حرفه‌ای و سالن اسپا به علاوه بسیاری امکانات دیگر انتظار مهمانان را می‌کشند. این هتل با داشتن نظرات عالی در سایت‌های مختلف به یکی از بهترین هتل‌های تور پوکت تبدیل شده است.

 

هتل Crest resort and pool villas

اگر به دنبال یک مجموعه شیک و مدرن می‌گردید این هتل مناسب شماست. هتل کرست یکی از شیک‌ترین هتل‌های پوکت با قیمت مناسب نسبت به سایرین است که امکانات فراوانی را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد.

 

این هتل در ساحل زیبای تری ترانگ قرار دارد و از طرفی با جنگل‌های بارانی استوایی و از طرف دیگر با چشم انداز آب‌های فیروزه‌ای دریای آندامان احاطه شده است.

 

این مجموعه شامل گزینه‌های مختلف شامل اتاق‌های بسیار بزرگ و جادار، ویلاها و واحدهای دوبلکس است که تعدادی از واحد‌های لوکس دارای استخر اختصاصی نیز هستند. این هتل بسیار نزدیک به ساحل پاتونگ است و بسیاری از واحدها دارای چشم انداز فوق‌العاده به دریا هستند. از خدمات دیگر این هتل نیز می‌توان به اسپا و ماساژ، رستوران‌های عالی با غذاهای بین‌المللی و محلی و شاتل رایگان به ساحل پارادیس و پاتونگ اشاره کرد.

 

هتل The Pavilions Phuket

 

هتل The Pavilions Phuket

این اقامتگاه یکی از دنج‌ترین مکان‌هایی است که می‌توانید با تور پوکت به آن سفر کنید. این مجموعه در دامنه‌ تپه‌ها و بر فراز خلیج‌های دیدنی بنگ تائو و لایان قرار دارد و یک طراحی ترکیبی اروپایی-تایلندی را ارائه می‌دهد.

 

سوئیت‌های مجلل و ویلاهای خصوصی بزرگ با چشم انداز عالی از آندامان چیزی است که انتظار مهمانان را می‌کشد. رستوران‌های تمام وقت این مجموعه غذاهای مختلف ایتالیایی و بین‌المللی را سرو می‌کنند و البته که اسپا و سالن یوگا از آرامش‌بخش‌ترین بخش‌های این هتل است. در این هتل می‌توانید آرامش و مدرنیته را در یک منطقه زیبا و طبیعت فوق‌العاده تجربه کنید و از آن لذت ببرید.

 

هتل Twinpalms Phuket

یکی از بهترین هتل های پوکت مخصوصا برای کسانی که به دنبال یک اقامتگاه دنج و لوکس می‌گردند همین هتل است. هتل تویین‌پالمز با فاصله اندکی از ساحل سورین واثع شده و در بخش غربی پوکت قرار دارد. چیزی که این هتل‌ را منحصر به فرد می‌کند، یک باِغ آبی جادویی است که دور تا دور آن اتاق‌ها و ویلاها و رستوران‌ها قرار گرفته‌اند.

 

به طور کلی هتل دارای ۹۷ گزینه اقامتی خاص و شیک است که توسط گیاهان و درختان استوایی احاطه شده‌‌اند. به جز اتاق‌های عادی و ویلاها، پنت‌هاوس‌ها و استخرهای خصوصی از گزینه‌های جذاب دیگر این هتل هستند. به علاوه می‌توانید توسط کروزهای هتل، به جزیره‌های کوچک و بزرگ اطراف پوکت نیز بروید و در کنار تفریحات دیگر از آن‌ها لذت ببرید.

 

هتل Amanpuri

 

هتل Amanpuri

یکی از بهترین هتل های پوکت که زادگاه برند Aman هم بود، همین هتل است که در سال ۱۹۸۸ افتتاح شد. این هتل که در احاطه درختان نارگیل ساخته شده است، به معنی واقعی یک مکان جادویی و جالب است. معماری خاص هتل امانپوری از یک شهر باستانی بودایی الهام گرفته شده است و آلاچیق‌های خاص و سنتی در مجاورت استخرها قرار دارند.

 

به جز آلاچیق ویلاهای بسیار بزرگ از دیگر گزینه‌های اقامتی هستند که برخی از آن‌ها حتی نه اتاق خواب و البته استخر اختصاصی خودشان را دارند. ساحل بزرگ و شنی این هتل بخش دیگری از جذابیت‌های آن را تشکیل می‌دهد که انواع تفریحات آبی و تخت‌های آفتاب را ارائه می‌دهد. رستوران‌های متنوع هتل غذاهای تایلندی، ژاپنی و ایتالیایی سرو می‌کنند. کل مجموعه از دور مانند یک معبد به نظر می‌رسد و جالب است بدانید معنی کلمه امانپوری در سانسکریت نیز «محل آرامش‌» است.

 

جمع بندی

بدون شک رزرو تور پوکت از بهترین انتخاب‌ها برای یک مسافرت آرامش بخش و خاص رویایی است. برای این که بتوانید بیشترین لذت را از سفر ببرید و خاطره‌ای فراموش نشدنی بسازید، انتخاب هتل مناسب از مهم‌ترین کارهایی است که باید انجام دهید. در این مقاله بهترین هتل های پوکت معرفی شدند که بنا بر سلیقه و بودجه خود می‌توانید بهترین مورد را انتخاب کنید و با هماهنگی با آژانس ستاره ونک یک تعطیلات منحصر به فرد و فراموش نشدنی را تجربه کنید.

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پیشنهادی