hambergermenu

هتل‌ های ساحلی کیش را بشناسید

همه‌ ما جزیره کیش را می‌شناسیم و شاید تجربه سفر به این جزیره زیبا را داشته باشیم. جزیره زیبای کیش که به آن نگین خلیج فارس نیز می‌گویند، از دیرباز یکی از مهمترین جزایر ایران از نظر گردشگری و تجارت بوده است. هرساله گردشگران زیادی از سراسر کشور و همچنین سایر کشورها برای تفریح، استراحت و تجارت به این منطقه سفر می‌کنند. جزیره زیبای کیش با سواحل مرجانی، هوای پاک و آرامشی بی‌نظیر یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری ایران است. در سفر به این مکان بی‌نظیر می‌توانید در هتل ‌های مجلل جزیره کیش سفری رویایی برای خود و خانواده خود داشته باشید و از زیبایی سواحل کیش لذت ببرید. اگر به سفرهای لوکس علاقه دارید و قرار است برای سفرتان کیش را انتخاب کنید، پیشنهاد ما به شما هتل‌های ساحلی کیش مانند هتل شایگان کیش است. در این متن قرار است در این باره صحبت کنیم.

 

1- هتل پارمیس کیش

این جزیره بسیار گرم و مرطوب است اما از اواسط پاییز تا اواخر زمستان دارای آب و هوای مطبوع با میانگین دمای 27 درجه سانتی‌گراد است. بهترین زمان برای سفر به کیش پاییز و زمستان است اما جشنواره تابستانی کیش همه‌ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند و با وجود هوای بسیار گرم تابستان، جزیره مملو از مسافر است.

 

هتل پارمیس یکی از بهترین هتل‌های کیش است. هتل پارمیس کیش که در سال 1394 افتتاح شد، یک هتل بین‌المللی و یکی از بزرگ‌ترین و مجهزترین هتل‌های جزیره زیبای کیش است. این هتل دارای 170 اتاق و سوئیت و دو پنت هاوس و یک سوئیت بی‌نظیر برای کسانی است که می‌خواهند ماه عسل خود را در این جزیره سپری کنند و امکاناتی مانند استخر، سونا، جکوزی، اتاق بیلیارد، اتاق ماساژ، و کامپیوتر دارد.

 

از دیگر امکانات هتل می‌توان به 4 رستوران با غذاهای ایرانی و بین‌المللی، رستوران سنتی با معماری بسیار زیبای دوران صفوی و رستوران اسپاگتی هاوس با سرو انواع غذاهای ایتالیایی، سالن اجتماعات و کنفرانس مطابق با استانداردهای جهانی اشاره کرد. از سایر امکانات این هتل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

  • استخر

 

  • سونا

 

  • جکوزی

 

  • سالن ماساژ

 

  • آرایشگاه

 

  • کافی شاپ

 

  • کافی‌نت

 

  • فروشگاه

 

  • اجاره ماشین

 

موقعیت مکانی این هتل دسترسی به مراکز خرید و مکان‌های تفریحی جزیره را تسهیل می‌کند.

 

هتل مجلل ویدا کیش

هتل ویدا کیش هتلی نوساز است که در سال 1395 افتتاح شد. این هتل 9 طبقه و در مجموع دارای 144 اتاق و سوئیت مجلل و مجهز دارد. هتل ویدا کیش در بلوار موج و در قلب جزیره کیش واقع شده و فاصله کمی با ساحل و مراکز تفریحی دارد و به همین دلیل هتل در موقعیت منحصر‌به‌فردی قرار گرفته است.

 

هتل‌ های ساحلی کیش را بشناسید

 

استخرهای سرپوشیده این هتل آن برای مهمانان هتل رایگان است. هتل ویدا کیش جدیدترین و بهترین امکانات را در سطح استانداردهای جهانی به مهمانان خود ارائه می‌دهد. همچنین رستوران‌های هتل غذاهای بسیار لذیذ و مطلوبی را به میهمانان ارائه می‌دهند. از دیگر امکانات هتل می‌توان به صبحانه بوفه، تشریفات ویژه، ترانسفر فرودگاهی و اینترنت رایگان اشاره کرد. همچنین امکانات ورزشی مانند سونا و جکوزی، سالن بدنسازی و استخر رایگان نیز در اختیار مهمانان هتل ویدا قرار دارد.

 

3.هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا کیش یکی از هتل‌های نوساز جزیره است که در سال 1389 ساخته شد. این هتل دوطبقه و 190 اتاق و سوئیت دارد که در زمینی به مساحت 10 هکتار ساخته شده است. برخی از اتاق‌های هتل منظره‌ای رو به دریای زیبای خلیج فارس دارند و برخی از آن‌ها رو به جزیره هستند. این هتل تنها هتل جزیره با ساحل اختصاصی است و در مجموع 190 اتاق و سوئیت دارد.

 

هتل مارینا کیش مجهز بوده و دارای مجموعه تفریحی در پارک ساحلی هتل با انواع ورزش‌های آبی است. همچنین 2 رستوران، 3 کافی شاپ، فروشگاه، سالن کنفرانس و کنفرانس، سالن ماساژ، مرکز اسپا و مرکز کرایه اتومبیل دارد.

 

4- هتل ترنج کیش

هتل ترنج بهترین هتل کیش است و در این موضوع هیچ شکی نیست! هتل ترنج کیش در سال 1393 در جزیره کیش افتتاح شد. این هتل مجموعه‌ای از 100 سوئیت روی آب به ابعاد 40 متر، 60 متر و 120 متر است. قرار گرفتن این هتل بر روی آب یکی از ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد آن است و باعث شده تا مهمانان بتوانند از مناظر فوق‌العاده زیبا و بی‌نظیری لذت ببرند.

 

هتل ترنج کیش

 

برای تماشا همه این سوئیت‌ها دارای یک کف شیشه‌ای هستند که از آن می‌توانید دریا را تماشا کنید. این هتل در 2 فاز طراحی شده است. فاز اول روی آب و فاز دوم در ساحل است. این هتل یکی از مجلل‌ترین هتل‌های کیش است. غروب آفتاب را از سوئیت‌ها یا رستوران و کافی شاپ هتل تماشا کنید. سوئیت‌های هتل از طریق یک اسکله چوبی به هم متصل شده‌اند و از این اتصال، طراحی زیبایی در آب ایجاد شده است.

 

5- هتل شایان کیش

هتل 5 ستاره شایان کیش در سال 1351 ساخته شده و یکی از قدیمی‌ترین هتل ‌های مجلل کیش به شمار می رود که در سال 1388 به گروه هتل‌های پارس پیوست. این هتل در بهترین نقطه جزیره و در زمینی به مساحت 50000 مترمربع ساخته شده و 4 طبقه و 193 اتاق و سوئیت دارد. تمامی اتاق‌های هتل یا رو به دریا هستند یا منظره زیبایی از باغ دارند.

 

رزرو متنوع ترین هتل های کیش در فلای تودی

 

علاوه بر این ویلاهای کنار دریای هتل و مجهز به تمامی امکانات، رستوران‌های متعددی ازجمله رستوران سنتی باغ بهشت، رستوران چمبلیر و رستوران فرانسوی در انتظار میزبانی از مهمانان هستند. در این هتل پذیرش کودکان زیر 5 سال رایگان است. بزرگ‌ترین اسکله تفریحی جزیره زیبای کیش درست روبروی این هتل قرار دارد.

 

امکانات رفاهی هتل شایگان

این امکانات شامل انبار چمدان، آسانسور، آتش‌نشانی، روزنامه روزانه و تاکسی سرویس هستند. همچنین آرایشگاه، کادو فروشی، دستگاه براق‌کننده کفش، خشکشویی، آتلیه عکاسی، خدمات تور و پارکینگ نیز موجود است. رستوران پشت بام ضمن سرو غذاهای لذیذ، منظره‌ای زیبا از اطراف را به شما می‌دهد.

 

کافه هتل نوشیدنی‌های سرد و گرم غیرالکلی و تنقلات را در اختیار شما قرار می‌دهد. علاوه بر این، می‌توانید فنجان‌های خوش‌طعم ایرانی را در چایخانه سنتی میل کنید. شما همچنین می‌توانید یک ماشین کرایه کنید و کل جزیره را بگردید.

 

علاوه بر این، هتل هر زمان که بخواهید با یک ماساژ درمانی دلپذیر از شما پذیرایی می‌کند. استخر، سونا و جکوزی به امکانات رفاهی هتل اضافه شده تا انرژی از دست رفته شما را بازیابی کند. در این هتل پارک کودک نیز وجود دارد. تسهیلات برای معلولان نیز فراهم شده است.

 

امکانات اتاق هتل شایگان

از امکاناتی که در اتاق‌های این هتل می‌توانید پیدا کنید می‌توان به تلویزیون، وای فای، تلفن، یخچال، صندوق امانات و سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی اشاره کرد. علاوه بر این، حمام و تمام لوازم بهداشتی در تمام اتاق‌ها به صورت رایگان یافت می‌شود. سرویس اتاق 24 ساعته در صورت درخواست شما در خدمت شما است.

 

رزرو متنوع ترین هتل های کیش در فلای تودی

کیش جزیره‌ای زیبا و گردشگری است که در شمال خلیج فارس قرار دارد. کیش یک منطقه آزاد تجاری است که سالانه پذیرای مسافران زیادی از سراسر ایران است. هتل ‌های ساحلی کیش زیباترین هتل‌های این منطقه هستند که با اقامت در آن‌ها می‌توانید برای خودتان سفری رویایی و لذت‌بخش را تجربه کنید. برای رزرو هتل های کیش کافی است وارد سایت فلای تودی شوید. با هر بودجه و سلیقه ای که باشید می توانید هتل موردنظر خود را در این سایت به راحتی و تنها با چند کلیک رزرو کرده و بلافاصله واچر خود را دریافت کنید. فلای تودی ارزانترین مرجع خرید بلیط هواپیما کیش و رزرو هتل با پشتیبانی 24 ساعته باکیفیت ترین خدمات سفر را به شما ارائه می دهد.

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پیشنهادی