hambergermenu

ویزای شینگن را راحت بگیرید

چکیده : ویزای شینگن را به‌واقع می‌توان در دسته مهم‌ترین انواع ویزاها در دنیا دانست. در واقع ویزای شینگن به شما اجازه اقامت در یکی از بهترین کشورهای اروپایی و اجازه ورود به سایر کشورهای حوزه شینگن را می‌دهد. به بیان ساده‌تر شما با داشتن ویزای شینگن امکان تردد و اقامت در 26 کشور اروپایی مانند فرانسه، آلمان، انگلستان و … را خواهید داشت.

 

ویزای شینگن را به‌واقع می‌توان در دسته مهم‌ترین انواع ویزاها در دنیا دانست. در واقع ویزای شینگن به شما اجازه اقامت در یکی از بهترین کشورهای اروپایی و اجازه ورود به سایر کشورهای حوزه شینگن را می‌دهد. به بیان ساده‌تر شما با داشتن ویزای شینگن امکان تردد و اقامت در 26 کشور اروپایی مانند فرانسه، آلمان، اتریش و … را خواهید داشت. لازم به ذکر است برای سفر به انگلستان نیاز به دریافت ویزای بریتانیا به صورت مجزا دارید. علاوه بر این موارد، در صورت علاقمندی به سفر به کشورهایی مانند کانادا در صورتی که قبلا ویزای شینگن دریافت کرده باشید، دریافت ویزای کانادا برای شما ساده تر خواهد بود. در واقع بسیاری ویزای شینگن را دروازه ورود به دنیای جدید و تجربه یک زندگی رؤیایی می‌دانند. همین مسئله باعث شده است که بسیاری به دنبال کسب این ویزا باشند. اما چگونه؟

 

اخذ ویزای شینگن با گروه اقلیما

 

احتمالاً می‌توانیم حدس بزنیم که گرفتن این ویزا چندان کار ساده‌ای نباشد. چرا که شما بر اساس این ویزا امکانات بسیار خوبی به دست می‌آورید و می‌توانید در حوزه شینگن رفت‌وآمد داشته باشید؛ بنابراین برای دریافت ویزای شینگن باید کمی هوشمندانه‌تر عمل کنید.

 

در واقع اولین مسئله‌ای که باید به آن پاسخ دهید این است که از کدام کشور اقدام به دریافت ویزا کنید. هرکدام از کشورهای عضو شینگن شرایط خاصی برای اعطای این ویزا دارند؛ بنابراین اگر هدف شما گرفتن این ویزا باشد باید راحت‌ترین کشور را در صدور این ویزا پیدا کنید. توجه داشته باشید که برای بسیاری از کشورها مانند فرانسه و آلمان داشتن سابقه ویزای شینگن اهمیت بسیاری دارد. در واقع اگر شما به دنبال گرفتن اقامت از چنین کشورهایی هستید برای مثال اگر می خواهید اقامت تمکن مالی کشور فرانسه را دریافت کنید، ابتدا باید بتوانید حداقل برای یک‌بار ویزای شینگن بگیرید. اما چگونه؟

 

مدارک موردنیاز برای دریافت ویزای شنگن

 

ویزای شینگن را از کدام کشور بگیریم؟

همان‌طور که گفتیم برای گرفتن ویزای شینگن بهتر است ساده‌ترین کشور در صدور این ویزا را پیدا کنیم. در واقع هر کشوری بر اساس فاکتورهای مختلف شرایط خاصی برای صدور این ویزا دارد. به جز این شرایط کشورها برای صدور این ویزا به‌صورت مقطعی تغییر می‌کند؛ بنابراین شما باید بتوانید در هر زمانی که می‌خواهید بهترین کشور را پیدا کنید. پیشنهاد ما این است که برای این کار با کارشناسان گروه اقلیما تماس بگیرید. در واقع گروه مهاجرتی اقلیما سال هاست که در حوزه مهاجرت فعالیت می‌کند و می‌داند که بهترین شرایط برای گرفتن ویزای شینگن چیست. شما با بیان نیاز خود و امکاناتی که در اختیار دارید، کارشناسان اقلیما بهترین گزینه را به شما ارائه می‌دهند.

 

اما به‌واقع بهترین کشور برای گرفتن ویزای شینگن کدام است؟ برای پاسخ به این سؤال باید به چند فاکتور توجه کرد. اولاً این که انواع ویزای شینگن وجود دارد. اگر بخواهیم بر اساس هدف مسافرتی برای شما بیان کنیم ویزای تحصیلی، ویزای کاری، ویزای توریستی، ویزای ترانزیت، ویزای خانواده و … از انواع مهم ویزای شنگن محسوب می‌شود. هرکدام از کشورها در خصوص برخی از این موارد سخت‌گیری کمتری دارند. به طور مثال کشور آلمان در خصوص ویزای کار نسبتاً گزینه مناسبی است. زیرا این کشور همواره به دنبال متخصصین در حوزه‌های مختلف است. ازاین‌رو این کشور نسبت به صدور ویزای شینگن در حوزه کاری ساده‌تر عمل می‌کند.

 

ویزای شینگن و اقامت پرتغال

 

نقش روابط سیاسی در صدور ویزای شینگن

اما یکی از مهم‌ترین فاکتورهای تأثیرگذار در صدور ویزای شینگن، روابط سیاسی ایران با کشورهای اروپایی است. در واقع در دوره‌هایی که روابط ایران با کشورهای اروپایی تیره‌وتار می‌شود، امکان دریافت ویزای شنگن سخت‌تر می‌شود. دراین‌بین کشورهایی مانند ایتالیا و اسپانیا که روابط بهتری با ایران دارند می‌توانند گزینه‌های مناسبی برای گرفتن ویزای شینگن باشند. بااین‌حال باید دقت داشته باشد که ایران در چه موقعیت دیپلماتیکی قرار دارد. در برخی از دوره‌ها امکان دریافت این ویزا ساده و در برخی مواقع سخت می‌شود؛ بنابراین به جز سیاست‌های داخلی کشور مقصد، سیاست‌های خارجی ایران نیز در روند دریافت ویزای شما تأثیرگذار است. همه این موارد کنار یکدیگر است که باعث می‌شود گرفتن ویزای شینگن کار سختی باشد.

 

گروه اقلیما همراه شما در اخذ ویزای شینگن

 

اما لازم نیست نگران باشید. گروه مهاجرتی اقلیما با داشتن سال‌ها تجربه به‌خوبی می‌داند که در هر موقعیت اجتماعی و سیاسی بهترین انتخاب چیست. در واقع کافی است شما نیاز و امکانات خودتان را با کارشناسان این شرکت در میان بگذارید و به آنها اجازه دهید که بهترین مسیر را به شما پیشنهاد دهد. اگر دوست دارید در ساده‌ترین شکل ممکن ویزای شینگن را دریافت کنید بهتر است هم اکنون با گروه اقلیما تماس بگیرید.

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پیشنهادی