hambergermenu

پیداکردن نقطه ی جی در خانم ها و نقش آن در ارگاسم

پیداکردن نقطه ی جی در خانم ها و نقش آن در ارگاسم را در ادامه این نوشته با هم میخوانیم .

با مجله اینترنتی باحال مگ همراه باشید .

3 نقطه حساس برای تحریک و ارضاء جنسی در الت تناسلی خانم ها وجود دارد:کلیتوریس (چوچوله) ، مجرای پیشاب ، نقطه جی .

نقطه ی جی چیست ؟

برای خیلی از خانمها، نقطه G ناحیه ای بسیار حساس و تحرک کننده است که ساعتها به آنها لذت می دهد

. برای خیلی های دیگر نقطه ای برآمده در واژن است که اگر بیش از اندازه دستکاری شود فرد احساس می کند که نیاز دارد به دستشویی برود.

خیلی از خانم ها هیچ حسی در این نقطه احساس نمی کنند و خیلی ها هم اصلا این نقطه را در واژن خود ندارند تئوری های مختلفی در مورد اینکه نقطه G واقعا چیست، وجود دارد.

یک دیدگاه این است که نقطه G محل بافت پروستات درست مثل پروستات در آقایان است قطه G بیشتر از اینکه یک نقطه باشد، یک محل خاص است.

نقطه جی توی مهبل ( تقریبا دو سوم راه ) واقع شده است .

برای یک زن با دختر کمی مشکل است که با انگشت خودش به این مرکز برسد ( کار شاید جالبی نباشد همچنین برای دختران بسیار خطرناک !! ) و بهترین کار این است که شریک جنسی با انگشت یا آلت تناسلیش تحریک نقطه جی را انجام دهد.

تحریک این مرکز به ارگاسم ( اوج لذت جنسی ) در اکثر زنان منجر میشود طوری که در بعضی زنان مایعی از آن ترشح میشود.

در باره این مایع نظرات متفاوتی بیان میشود.

بعضی ها میگویند که همان ادرار است و بعضی آن را شبیه مایعی میدانند که از پروستات مردان تولید میشود قطه جی در واژن در دیواره قدامی ( دیواره جلویی ) واژن و در عمق تقریبی دو سوم آن قرار گرفته است.

بافت این نقطه در موقع لمس حالتی نرم و اسفنجی و در عین حال کمی چروک خورده تر ( مانند آدامس جویده ) از باقی دیواره دارد.

روش پیدا کردن نقطه جی G

اگر زن روی کمر دراز بکشد با داخل کردن انگشت میانی با اشاره ( که این کار را به دلیل موقعیتی ورود، شخص دیگر بهتر از خود زن میتواند انجام دهد ) داخل واژن به طوری که کف دست رو به بالا باشد؛ با حرکت خم کردن انگشت به سمت جلو مانند علامت بیا  میتوان این نقطه را یافت و تحریک کرد.

تقریبا ورود دو بند انگشت برای تحریک این نقطه کافیست.

با آن چه باید کرد؟

وقتی فهمیدید که شریک جنسی شما این نقطه را دارد یا نه ، باید کشف کنید که آیا این نقطه می تواند به او لذت بدهد یا برایش آزاردهنده است.

مالیدن معمولا بهترین راه برای تحریک آن است .

معمولا توصیه می شود که انگشت سبابه تان را تا بند انگشت دوم وارد کنید و نقطه مورد نظر را با حرکت رو به جلو به سمت دیواره جلویی بکشید. باید امتحان کنید و ببینید که حرکتتان چگونه باشد که بیشترین لذت را به شریک جنسی دهد .

مهم این است که از نظر جنسی همسر خود را تحریک کنید.

شایان ذکر است که حساسیت به این نقطه در روز های مختلف ماه متفاوت است.

معمولا توصیه می شود که انگشت سبابه تان را تا بند انگشت دوم وارد کنید و نقطه مورد نظر را با حرکت رو به جلو به سمت دیواره جلویی بکشید.

باید امتحان کنید و ببینید که حرکتتان چگونه باشد که بیشترین لذت را به همسرتان بدهد . مهم این است که از نظر جنسی تحریک شوید.

شایان ذکر است که حساسیت به این نقطه در روز های مختلف ماه متفاوت است.

بر حسب اندازه و محل دقیق نقطه G این احتمال وجود دارد که در طول رابطه جنسی آن را حس کنید یا نکنید.

اگر لگن خانم بلند شود احتمالا می توانید آنرا حس کنید.

راه دیگر حس کردن آن این است که در حالت ایستاده خم شوید و اجازه بدهید که آلت جنسی همسر از پشت وارد واژن شود.

لازم به ذکر است که همه خانمها دارای این نقطه نمی باشند اما خانمهایی که دارای این نقطه هستند لذت بسیار زیادی را با تحریک این نقطه میتوانند تجربه نمایید که بسیار متفاوت از باقی دیواره واژن خواهد بود.

ممکن است در موقع دخول آلت تناسلی مرد به داخل واژن زن، در صورتی که جهت ورود آلت به گونه ای باشد که آلت این نقطه را لمس کند لذت زن در حین نزدیکی بیشتر خواهد بود. ضمن آنکه با فشار کف دست روی بخش فوقانی برجستگی بالایی آلت تناسلی زن در زمانی که آلت تناسلی داخل واژن میباشد و عمل نزدیکی در حال انجام است، لذت زیادی را برای زن به همراه خواهد داشت.

حالت های نزدیکی مناسب برای آن

برای تحریک این نقطه توسط آلت تناسلی مرد از حالت های نزدیکی مناسب میتوان حالتی را نام برد که در آن زن بر روی کمر خوابیده و آلت مرد در حالت نشسته وارد واژن زن میشود، باسن زن کمی از روی زمین بلند شده تا دخول بهتر انجام شود. یا اینکه دخول در واژن از پشت زن صروت گیرد.

این حالات منجر به تحریک نقطه جی با استفاده آلت مرد در حین نزدیکی خواهد بود.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *