hambergermenu

چرا سفر به رامسر خاطره ‌ساز می شود؟

رامسر زیبا، شهری در میان جنگل و دریا، یکی از شهرهای زیبای استان مازندران است. پوشش سرسبز، آب و هوای متبوع، سواحل زیبا و پاک، بازارهای محلی مرکبات و چای، مزارع و ده‌ها جاذبه دیگر، گردشگران زیادی را به این شهر کشانده‌است. اقامت در بهترین هتل رامسر، طعم و بوی متفاوتی به لذت بردن از جاذبه‌های دیدنی این شهر می‌دهد. به عبارتی، می‌توان یکی از دلایل خاطره‌ساز شدن سفر به رامسر را همین هتل‌‌ های قدیمی و منحصربه فرد آن دانست. برای آشنایی با دلایل خاطره‌ساز شدن سفر به رامسر، تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

 

چرا سفر به رامسر خاطره ‌ساز می شود؟

 

اقامت در بهترین هتل رامسر، سفری متفاوت به شمال ایران

رامسر زیبا و دیدنی، دلایل و جاذبه‌های زیادی برای کشاندن گردشگران داخلی و خارجی به سمت خود دارد. همه چیز در رامسر خیره‌کننده است. چند روز اقامت در بهترین هتل رامسر، لذت دیدن جاذبه‌های طبیعی، گشت و گذار در شهر، رفتن به ساحل و جنگل را برایتان چندین برابر می‌کند. این موضوع، که چرا سفر به رامسر خاطره‌‌ساز می‌شود، دلایل متعددی را در برمی‌گیرد. در ادامه آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

 

جاذبه ‌های طبیعی رامسر

بسیاری از گردشگران، سفر به رامسر را به خاطر جاذبه‌های طبیعی این شهر دوست دارند. این شهر برای تمام لحظات یک مسافر، برنامه‌های تماشایی دارد. به عبارتی، صبح که در هتل رامسر بیدار می‌شوید تا شب که به هتل برمی‌گردید، صدها منظره دیدنی و خاطره‌انگیز را، مشاهده خواهید کرد. بیشتر این مناظر در دل طبیعت، جنگل و سواحل زیبای آن قرار دارند. محال است به رامسر سفر کنید و از دیدن مناطق جنگلی خاص این منطقه، در جنگل‌های بکر دالخانی لذت نبرید؛ یا اینکه دریاچه قو رامسر برایتان جالب توجه نباشد. جاذبه‌های تاریخی رامسر به موارد ذکر شده در بالا ختم نمی‌شود؛ این شهر چندین جاذبه طبیعی دیگر، که ارزش نه یکبار بلکه هزاران بار دیدن را دارند، در خود جای‌داده است. در لیست زیر نام برخی از آن‌ها را آورده‌ایم:

 

  • غار یاغی لوکا در دل کوه ایلمیلی

 

  • آبشار ایج رامسر و چشم‌اندازی از یخچال‌های دائمی خشم چال

 

  • دره‌ تماشایی اشکور و پوشش گیاهان خاص و مدهوش‌کننده

 

  • بوستان جنگلی صفارود؛ یک پارک طبیعی بزرگ و زیبا

 

  • روستاهای خوش آب و هوا؛ روستای جواهر‌ده، گرسماسر و جنت روبار

 

جاذبه ‌های طبیعی رامسر

 

نزدیکترین هتل رامسر به طبیعت

اقامت در نزدیک‌ترین هتل‌های رامسر به طبیعت از جمله هتل بام سبز، برای دوستداران طبیعت گزینه مناسبی است. هتل بام سبز، در جنگل و دامنه کوه واقع‌شده است و دسترسی به آن، از طریق تله‌کابین میسر است. پیش از رزرو هتل رامسر حتما با شرایط این هتل، مثلا محدودیت زمانی رفت و آمد با تله کابین کاملا مطمئن شوید. به عبارتی اگر از ارتفاع می‌ترسید، بهتر است هتل دیگری را برای اقامت انتخاب کنید.

 

جاذبه های تاریخی رامسر

علاوه بر طبیعت زیبا و هوای دل‌انگیز، اماکن و جاذبه‌های تاریخی زیادی در رامسر وجود دارند، که سفر به این شهر را خاطره‌انگیز می‌کنند. پس از گشت و گذار در دل جنگل، تماشای مناظر زیبای ساحلی و استراحت در راحت‌ترین هتل رامسر، بازدید از مکان‌های تاریخی این شهر برنامه خوبی برای ادامه سفرتان خواهد بود. در ادامه با برخی از این جاذبه‌ها آشنا شوید.

 

موزه‌های رامسر

بازدید از موزه‌ها، آشنایی با آداب و رسوم، فرهنگ و تاریخ یک سرزمین، برای اکثر گردشگران جالب‌توجه است. اگر سفر به رامسر، جزو برنامه‌ سفر نوروز امسال شماست، بازدید از موزه‌های عاج رامسر و موزه مردم‌شناسی رامسر، را از دست ندهید. در این موزه‌ها با فرهنگ مردم، لباس‌ها و ابزار موسیقی آن­ها آشنا خواهید شد. همچنین در حدود 300 اثر ساخته شده با عاج را در موزه عاج رامسر مشاهده خواهید کرد، که در نوع خود زیبا و تکرارنشدنی هستند.

 

کاخ مرمر رامسر

کاخ مرمر (کاخ موزه تماشاگه خزر)، مشهورترین جاذبه تاریخی رامسر است. قدمت این کاخ، کمتر از یک سال بوده و مربوط به زمان پهلوی است. باغی منحصر به فرد، با گونه‌های گیاهی، که در هیچ جای دیگر ایران نمی‌بینید. معماری اروپایی این کاخ، چیدمان و لوازم برنزی و مرمری، تابلوهای نقاشی و ده‌ها مورد دیگر، که در این کاخ نگهداری می‌شود، چشم هر بیننده‌ای را خیره می‌کنند. کاخ مرمر، تا مرکز شهر رامسر، تنها 6 کیلومتر فاصله دارد. پس اگر یک هتل در مرکز شهر رامسر رزرو کنید، رفتن به این کاخ، زمان زیادی از شما نمی‌گیرد و می‌توانید در طول ساعات بازدید به این کاخ بروید و از داخل آن دیدن کنید. لیست زیر برخی از هتل‌های نزدیک به کاخ مرمر است. لازم به ذکر است، که کاخ مرمر، کاخ موزه تماشاگه خزر نیز نامیده می‌شود.

  • هتل لیدو

 

  • هتل بام

 

  • هتل آزادی

 

  • هتل اسکان

 

  • هتل کیمیا

 

  • هتل آپارتمان کوثر

 

  • هتل آپارتمان ترنج

 

رزرو متنوع ترین هتل های رامسر در فلای تودی

 

به غیر از نزدیکی به موزه‌ها و اماکن تاریخی مثل کاخ مرمر، معیارهای دیگری برای رزرو هتل رامسر وجود دارد. ممکن است امکانات هتل، لوکس بودن و قیمت هتل برای شما در ارجحیت باشد.

 

رزرو متنوع ترین هتل های رامسر در فلای تودی

رامسر شهر زیبا و خوش آب و هوایی است؛ اگر تا به حال به این شهر سفر نکرده‌اید، حتما آن را در لیست مقاصد سفر خود بگنجانید. چند روز اقامت در یکی از بهترین هتل های رامسر به همراه بازدید از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی این شهر، خاطرات خوشی را از سفر به شمال ایران برایتان رقم خواهد زد.

 

معیارهای افراد برای رزرو هتل رامسر متفاوت است. ممکن است برخی، نزدیکی به شهر و دسترسی به بازار و جاذبه‌های داخل شهر را بیشتر ترجیح دهند؛ در مقابل بعضی از افراد، اقامت در هتل‌هایی در دل جنگل مثل هتل بام سبز، برایشان جالب توجه‌تر است. برای رزرو متنوع ترین هتل های رامسر کافی است وارد سایت فلای تودی شوید. با هر بودجه و سلیقه ای می‌توانید محل اقامت مناسب خود را از میان متنوع ترین هتل ها و اقامتگاه ها در این سایت پیدا کنید. فلای تودی ارزانترین مرجع خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل با پشتیبانی 24 ساعته حتی در روزهای تعطیل پاسخگوی شما خواهد بود.

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پیشنهادی