hambergermenu

چه رنگ و مدلی از انگشتر طلا به رنگ پوست شما می‌آید؟

 

خرید انگشتر طلا

 

یکی از نکات طلایی در استفاده از اکسسوری‌ها مخصوصاً انگشتر طلا، هماهنگی رنگ محصول با رنگ دست شماست. شاید فکر کنید، زیاد اهمیت ندارد که رنگ انگشتری که انتخاب می‌کنید به پوست شما بیاید یا نه و شاید حتی تا به الآن نمی‌دانستید که بهتر است رنگ انگشتر طلایی که استفاده می‌کنید با رنگ دست شما هماهنگ باشد. بله…! این مهم است که رنگ انگشتر طلا با رنگ دست شما هم خوانی داشته باشد؛ حتی گاهی اوقات خود شما هم این نا هم خوانی را متوجه خواهید شد، مثلاً شخصی را می‌بینید که رنگ دست سفید و روشنی دارد و از یک انگشتری استفاده کرده است که رنگ رزگلد داشته! در ادامه به شما خواهیم گفت که کسی که رنگ دستش سفید و روشن است؛ چه انگشتر طلایی مناسب اوست!

 

پس، موضوع مقاله امروز ما، هماهنگی رنگ پوست دست با انگشتر می‌باشد و می‌خواهیم شما را در این امر راهنمایی کنیم که خرید انگشتر طلا راحت‌تری را تجربه کنید؛ پس با گالری طلا دستساز سنجاق همراه باشید!

 

آنچه که قرار است در این مقاله مطالعه کنید:

 

  1. 1.تاثیر رنگ پوست بر جلوه انگشتر بر روی دست

 

  1. 2.تشخیص رنگ پوستتان!

 

  1. 3.انتخاب انگشتر طلا مناسب با رنگ پوست شما
  • انگشتر طلای مناسب با رنگ پوست سفید و روشن
  • انگشتر طلا مناسب با پوست سبزه و گندمی
  • انگشتر طلا مناسب با رنگ پوست تیره

 

تاثیر رنگ پوست بر جلوه انگشتر بر روی دست

شاید تا به الآن نمی‌دانستید که هماهنگی رنگ پوست شما با انگشتر طلایی که از آن استفاده می‌کنید، از مهم‌ترین نکاتی است که برای درخشش و جلوه زیورآلات ملاک است. پس برای زیباتر کردن زیورآلات طلای خود، بهتر است تا با رنگ پوست خود و رنگ طلایی که با پوست شما هماهنگ است، آشنا شوید!

 

تشخیص رنگ پوستتان!

در درجه اول برای این که بدانید چه رنگ و مدل انگشتر مناسب رنگ پوست شماست؛ باید رنگ پوست خود را تشخیص دهید. برای این که رنگ پوست خود را تشخیص دهید باید به رگ‌های رو دستتان توجه کنید. حالا چطور؟

  • باید دستتان را رو به آفتاب و یا نور خورشید بگیرید؛
  • اگر رگ‌های دست شما رنگی متمایل به سبز داشت، شما پوستی تقریباً تیره دارید،
  • اگر رگ‌ها به رنگی شبیه آبی درآمدند، شما پوست سفید و روشنی دارد
  • و اگر هم ترکیبی از رنگ‌های بنفش، آبی و سبز بودند، شما پوستی با رنگ گندمی و خنثی و طبیعی دارید!

 

این کار را انجام دهید تا از رنگ پوست خود آگاه شوید!

انتخاب انگشتر طلا مناسب با رنگ پوست شما

 

انتخاب انگشتر طلا مناسب با رنگ پوست شما

 

انگشتر طلای مناسب با رنگ پوست سفید و روشن:

اگر پوست شما سفید و روشن بود، شما کمی محدودتر از سایر رنگ پوست‌ها می‌توانید از انگشترهای طلا استفاده کنید. با این حال بهترین گزینه برای شما و رنگ پوست شما طلای سفید و طلای زرد است که جلوه بسیار خوبی به شما می‌بخشد؛ مثلاً ترکیب طلا با مروارید یک گزینه بسیار مناسب برای پوست شما خواهد بود. همچنین بهتر است شما از طلاهایی که به رنگ رزگلد هستند، استفاده نکنید؛ زیرا تناسب زیادی با پوست شما ندارد.

 

انگشتر طلا مناسب با پوست سبزه و گندمی:

 بهترین و زیباترین رنگ طلا با پوست شما، طلای زرد می‌باشد؛ همچنین طلای رزگلد هم برای پوست شما مناسب خواهد بود. وقتی شما از طلای زرد استفاده کنید، متوجه خواهید شد که چقدر این تناسب زیباست و چه جلوه‌ای به شما بخشیده است! البته شمایی که پوست گندمی و سبزه دارید، می‌توانید از طیف وسیعی از طلاها استفاده کنید ولی طلای زرد و رزگلد بهترین گزینه است.

 

خرید انگشتر طلا از گالری طلا سنجاق

 

انگشتر طلا مناسب با رنگ پوست تیره:

اگر شما پس از انجام تست نور خورشید، متوجه شدید که پوست تیره‌ای دارید؛ باید به شما بگوییم که تمام رنگ انگشترهای طلا مناسب پوست شماست و شما می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید و لذت ببرید!

 

پاسخ به سوالات متداول

  • آیا اهمیت دارد که انگشتر طلا با رنگ پوست هماهنگ باشد؟ بله، بسیار زیاد. در ابتدای مقاله مطرح کردیم که جلوه زیورآلات و اکسسوری‌های طلا مثل انگشتر طلا بسیار به هماهنگی با رنگ پوست شما وابسته است.
  • انگشتر طلای رز گلد برای چه رنگ پوستی مناسب است؟ بهترین رنگ پوست برای طلای رز گلد، رنگ پوست گندمی و سبزه است.

 

کلام آخر

امروز و در این مقاله به هماهنگی بین رنگ پوست شما با انگشتر طلا پرداختیم و انواع انگشتر طلا مناسب با انواع رنگ‌های پوست را برای شما شرح دادیم. در آخر باید بگوییم که این نکات، یک سری نکات ریز و ظریف هستند که اگر رعایت شوند در درخشش شما و جلوه اکسسوری در گردن و در دست و در گوش شما، چندین برابر خواهد شد!

 

تمام عکس‌ها و محصولات، متعلق به گالری طلای سنجاق است که همه روزه با استفاده از طلای ناب 18 عیار، طراحی خلاقانه طراحانش را با دست هنرمندانه استادکارانش ترکیب می‌کند و طلای درخشان را تقدیم شما می‌کند.

 

شما می‌توانید از سایت سنجاق به صورت آنلاین خرید کنید و سفارشتان را به صورت رایگان درب منزل تحویل بگیرید.

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *