hambergermenu

چگونه برای محیط اداری خود پارتیشن مناسب را انتخاب کنیم؟

در طراحی دکوراسیون اداری پارتیشن‌های اداری یک راه‌حل مناسب و انعطاف‌پذیر برای فضاهایی هستند که در بسیاری از مکان‌های اداری، اگر نگوییم مدرن اداری، یافت می‌شوند. با این حال، از آنجایی که حریم خصوصی و فضای عمومی نقش مهمی در راحتی و بهره‌وری روزانه یک کارمند ایفا می‌کند، انتخاب پارتیشن‌های مناسب برای حفظ یک محیط کاری جذاب مهم است.

 

به عبارت دیگر، پارتیشن‌های بد رنگ و بد شکل و بد ساختار می‌توانند استرس و بهم ریختگی را در دفتر ایجاد کنند. بنابراین، چگونه می‌توانیم پارتیشن‌های مناسبی برای دفتر و کارمندان خود را انتخاب کنیم؟ مقاله ما را در ادامه بخوانید تا متوجه شوید.

 

انتخاب پارتیشن برای محیط اداری

در ادامه به راهمایی لازم  را برای خرید پارتیشن اداری پرداخته ایم:

۱. گزینه‌های خرید خود را بشناسید

در ادامه برخی از گزینه‌های رایج پارتیشن اداری وجود دارد که می‌توانید از بین آنها گزینه مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

 

راهنمای انتخاب پارتیشن های مناسب برای محیط اداری

 

اتاقک

اتاقک‌ها رایج‌ترین نوع پارتیشن اکوستیک اداری هستند که فضایی جعبه مانند را برای کارمندان ایجاد می‌کنند. این روزها اتاقک‌ها دارای ارگونومی طرفداران زیادی دارند. از اینوسایل آرگونومی می‌توان به میزهایی با ارتفاع قابل تنظیم، بازوهای قابل افزایش و پایه‌های مانیتور اشاره کرد.

 

دیوارهای آکاردئونی

دیوارهای آکاردئونی یا دیوارهای پانل تاشو یک گزینه بسیار محبوب در طراحی دکوراسیون اداری و انتخاب پارتیشن اداری از کف تا سقف است. می‌توان به راحتی دیوارهای آکاردئونی را به روش‌های مختلف جابه‌جا کرده و مرتب کنید تا در صورت نیاز فضا و حریم خصوصی برای خود ایجاد نمایید.

 

پارتیشن چوبی

اگر می‌خواهید فضای اداری دائمی خود را بازسازی کنید، پارتیشن‌های چوبی می‌توانند انتخابی زیبا با ظاهری سنتی باشند. علاوه بر این، پارتیشن‌های چوبی همیشه برای کنترل دمای محیط و همچنین سروصدا ایدئال هستند.

 

پارتیشن شیشه ای

در حالی که پارتیشن‌های شیشه‌ای آن‌چنان حریم خصوصی ایجاد نمی‌کنند، اما فضای داخلی مرتب و مینیمالی را ارائه می‌دهند. در طراحی دکوراسیون اداری این پارتیشن‌ها همچنین بدون نیاز به نور مصنوعی در طول روز، نویز و نور طبیعی را کنترل خواهند کرد.

 

پارتیشن شیشه ای در طراحی های اداری

 

۲. برای خرید پارتیشن بودجه تعیین کنید

اکنون که با برخی از گزینه‌های بالا آشنا شدید، گام بعدی نهایی کردن بودجه است. به‌عنوان مثال، داشتن یک دفتر دائمی کار بدون برنامه‌ریزی برای جابه‌جایی، بر طول عمر پارتیشن‌های شما تأثیر می‌گذارد، به این معنی که ممکن است بخواهید روی مواد با کیفیت بالاتر مانند شیشه یا چوب سرمایه‌گذاری کنید.

 

از سوی دیگر، اگر قصد دارید دفتر خود را به جایی پایین‌تر منتقل کنید، ممکن است به یک راه‌حل مقرون‌به‌صرفه، آسان و با قابلیت نصب و تعویض نیاز داشته باشید. قبل از طراحی دکوراسیون اداری باید بودجه خود را بر اساس نیازهای دفتر خود نهایی کنید.

 

۳. حریم خصوصی در نظر بگیرید

داشتن یک محیط کاری راحت و بدون حواس‌پرتی با حفظ حریم خصوصی و فضای شخصی ضروری است. هنگام طراحی دکوراسیون اداری و بررسی پارتیشن‌های خود، مطمئن شوید که به هر یک از کارکنان فضای مناسب و کاهش سروصدا برای کار داده می‌شود.

 

پارتیشن‌های چوبی، درهای جداکننده چوب یا پارتیشن‌های شیشه‌ای از کف تا سقف، گزینه‌های ایدئالی برای جدا کردن ایستگاه‌های کاری کارکنان، اتاق‌های کنفرانس و یا سایر فعالیت‌های خاص هستند.

 

۴. گزینه‌های قابل تنظیم را در ذهن داشته باشید

با کمال تعجب، پارتیشن‌های اداری نقش مهمی در زیبایی کلی داخلی دفتر دارند. با عناصر، مواد، سبک‌ها و طرح‌های زیادی که می‌توانید انتخاب کنید، سعی نمایید تا پارتیشن‌های اداری را در تنظیمات موجود خود بگنجانید. برای مثال، اگر می‌خواهید فضای بزرگ‌تری را تقسیم کنید، می‌توانید به سراغ اتاقک‌های مدرن با رنگ‌هایی بروید که نشان‌دهنده برند شرکت شما هستند.

 

از سوی دیگر، در طراحی دکوراسیون اداری دیوارهای پانل تاشو با محفظه‌های قابل حمل بهتر می‌توانند برای یک دفتر کوچکتر مناسب باشند. در نهایت، سعی کنید از تصاویر، الگوها و رنگ‌ها استفاده کنید تا بخش‌ها را به یک ویژگی برجسته در محل کار خود تبدیل کنید.

 

۵. بر سهولت نگهداری تمرکز کنید

در طراحی دکوراسیون اداری بسته به فضای اداری داخلی شما، برخی از مصالح پارتیشن ممکن است مناسب‌تر از بقیه باشند. به‌عنوان مثال، اگر می‌خواهید آشپزخانه اداری یا اتاق ناهار را جدا کنید، مواد پارتیشن شیشه‌ای یا پلی کربنات بهتر از سایر مواد است، زیرا پاک کردن و تمیز کردن آن آسان خواهد بود. از سوی دیگر، چوب یا مواد چوبی برای مناطق پرتردد دوام بیشتری دارند.

 

۶. اجازه ندهید پارتیشن‌ها نور طبیعی شما را تحت‌الشعاع قرار دهند

در طراحی دکوراسیون اداری اجازه ندهید پارتیشن‌ها نور طبیعی شما را تحت‌الشعاع قرار دهند، زیرا نور طبیعی یکی دیگر از عوامل کلیدی در حفظ احساس راحتی و بهره‌وری کارکنان است، در حالی که ساعات طولانی زیر نورهای مصنوعی می‌تواند باعث خستگی چشم، سردرد و استرس شود.

 

به همین دلیل است که پیشنهاد می‌کنیم از پارتیشن‌ها به گونه‌ای استفاده کنید که مانع از منابع نور طبیعی نشود. انجام این کار همچنین به ایجاد فضای وسیع‌تر کمک می‌کند.

 

۷. حمل و نقل همیشه یک امتیاز است

پارتیشن‌ها می‌توانند برای فضاهای بیرونی، تعمیرات اداری یا حتی فقط برای تغییر اتاق قابل حمل باشند. اگر این چیزی است که فرهنگ اداری شما درگیر آن است، پیشنهاد می‌کنیم از چیزی کاملاً قابل حمل مانند پانل‌های مدولار یا دیوارهای آکاردئونی استفاده کنید. شما می‌توانید بسیاری از پانل‌های قابل حمل با طرح‌های شیک و مدرن را در بازار پیدا کنید تا متناسب با طراحی دکوراسیون اداری شما باشند.

 

۸. با شرکت‌های تجاری مناسب تماس بگیرید

برای نصب و راه‌اندازی پارتیشن‌های تجاری باکیفیت و سفارشی، توصیه می‌کنیم با کارشناسان صنعت مشورت کنید تا محصول نهایی بهتری داشته باشید. استفاده از پارتیشن‌های حرفه‌ای به معنای طراحی منحصربه‌فرد و استفاده مناسب از فضای اداری است که به شما کمک می‌کند محل کار خود را همان‌طور که تصور می‌کردید دوباره تعریف کنید.

 

پارتیشین برای شرکت های تجاری

 

جمع‌بندی

همانطور که در این مقاله ذکر شد، در طراحی دکوراسیون اداری، پارتیشن اداری جزء ضروری فرهنگ و محیط کار مدرن و سالم است. توصیه می‌کنیم به یک متخصص برای کمک به طراحی فضای اداری خود مراجعه کرده و از مشاوره‌های او بهره‌مند شوید.

 

همچنین مراجعه به سایت‌ پارتیشن نوین و مطالعه در مورد این محصولات می‌تواند کمک خوبی برای خرید انواع پارتیشن باشد. در هنگام خرید پارتیشن اکوستیک توجه داشته باشید که قیمت‌های متفاوتی به شما پیشنهاد خواهد شد. با توجه به تنوع و مواد به کار رفته در این محصولات قطعاً قیمت‌ها نیز تغییر خواهد کرد. به همین دلیل سعی کنید بعد از تعیین بودجه اقدام به خرید نمایید.

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *