hambergermenu

چگونه صورت تپل داشته باشیم ؟

چگونه صورت تپل داشته باشیم ؟

خیلی از ما دارای صورت هایی استخوانی و لاغر هستیم.

چاق تر شدن صورت، راهی مناسب برای از بین بردن چین و چروک ها و جوان تر نشان دادن آن می باشد.

اما چگونه میتوان صورتی تپل ولی اندامی لاغر داشت؟ اصلا راه کاری وجود دارد که فقط روی صورت اثرگذار باشد و سایر اند ام های بدن بدون تغییر باقی بمانند؟

ما در باحال مگ ، چند راه طبیعی و آسان برای مقابله با این چالش ارائه می دهیم.

برای سریع چاق شدن صورت به شما پیشنهاد می کنیم که هر روز صورت خود را با شیر سرد به مدت 20 دقیقه ماساژ دهید، بگذارید شیر 5 دقیقه بر روی صورت بماند و سپس با آب گرم خوب بشویید.

یکی از بهترین روش های چاق شدن صورت و گونه ها این است که هر روز پوست خود را با روغن جوانه گندم ماساژ دهید تا در عرض سک هفته صورت چاق تر و تپل تر شود.

عسل یکی دیگر از مواد طبیعی و یکی از بهترین روش های خانگی مفید برای چاق شدن صورت می باشد.

عسل حاوی مقادیر بالای آنتی اکسیدان است و یک مرطوب کننده پوست به شمار می رود که با آبرسانی به صورت باعث چاق شدن صورت و گونه ها می شود.

یکی از راه های چاق شدن صورت در طب سنتی استفاده از سیب زمینی است.

سالهای سال است که سیب زمینی به عنوان یک زیباکننده شناخته می شود چنانچه از خواص سیب زمینی برای چاق شدن صورت، درمان چین و چروک ها، از بین بردن سفیدی مو و از بین بردن خشکی پوست استفاده می شود.

 

چند ترفند جالب برای چاق شدن صورت

چاق شدن سریع صورت با سیب زمینی به دو روش حاصل می شود که شما می توانید یا روزانه ۲ لیوان آب سیب زمینی بخورید یا اینکه یک قاشق آب سیب زمینی را به صورت ماسک روی صورت خود قرار داده و ماساژ دهید.

شما می توانید از پودر جوانه گندم برای چاقی صورت استفاده کنید به این صورت که می‌توانید از این ماده به همراه شیر یا ماست استفاده کنید و بعد از غذا آن را برای چاق شدن صورتتان میل کنید.

طریقه مصرف جوانه گندم برای چاق شدن صورت و گونه، فرمول خاصی ندارد و شما می توانید یا آن را در کنار غذایتان طبخ و میل کنید یا در سالاد جوانه گندم گذاشته و بخورید.

یکی از ماسک های آبرسان پوست، ماسک آلوئه وراست، برای تهیه این ماسک کافی است تا ژل آلوئه ورا را نیم ساعت قبل از حمام روی صورت به صورت ماسک قرار داد و بعد از این مدت استحمام کرد.

 گلاب و گلیسیرین ترکیب فوق‌العاده‌ای است که در چاق شدن صورت عملکرد خوبی را از خود نشان می‌دهد.

این ترکیب فواید شگفت‌انگیزی برای پوست دارد و همچنین دارای خواص مرطوب‌کننده است.

گلاب و گلیسیرین را با هم ترکیب کنید و ترکیب آن را هر شب و ترجیحا قبل از خواب، به روی گونه‌های صورت خود بمالید.

بگذارید تا صبح روی صورت‌تان بماند و سپس صبح، صورت خود را با آب گرم بشویید. این ترکیب، پوست را تقویت کرده و آن را هیدراته نگه می‌دارد. از این روش به صورت مرتب استفاده کنید تا صورت‌تان چاق و برجسته شود.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پیشنهادی