hambergermenu

یخچال فریزر اسنوا بخرم یا دیپوینت؟

 

یخچال فریزر اسنوا بخرم یا دیپوینت

 

آیا در هنگام خرید یخچال فریزر بر سر دوراهی گیر کرده اید که کدام یک از یخچال فریزرها را انتخاب کنید؟ در این مقاله می خواهیم به سوال اینکه یخچال فریزر اسنوا بخرم یا دیپوینت پاسخ دهیم. البته این نکته را در نظر بگیرید که این مطلب جهت تبلیغ یک برند خاص برای خرید یخچال فریزر نمی باشد.

 

امروزه با گران شدن یخچال فریزرهای خارجی همانند بوش، سامسونگ و ال جی و همچنین زیاد شدن جنس های تقلبی این برندها در بازار ایران باعث شده است که رقابت بین یخچال فریزرهای ایرانی بیشتر شود. این امر موجب شده که کیفیت آن ها از قبل بهتر و همچنین هوشمندتر شوند.

 

ما به شما عزیزان توصیه می کنیم با خرید یخچال فریزرهای ایرانی از کالای ایرانی حمایت کنید. در این مطلب سعی شده است به کیفیت دو یخچال فریزر پرفروش ایرانی به نام های اسنوا و دیپوینت بپردازیم. تا شما عزیزان بتوانید با خواندن این مطلب یک شمای کلی از این دو برند در ذهن خود تشکیل دهید.

 

شما عزیزان می توانید جهت تعمیر و نگهداری برندهای اسنوا و دیپوینت به نمایندگی تعمیر لوازم خانگی در اصفهان صفاهان سرویس مراجعه نمایید. این مجموعه با داشتن بهترین تکنسین ها در استان اصفهان می تواند بهترین خدمات را در زمینه نصب، تعمیر و همچنین سرویس های دوره ای این دو برند به شما ارائه دهد.

 

آشنایی با تاریخچه برند لوازم خانگی اسنوا

اسنوا مخفف جمله “ارکان ساختار نوین ایرانیان” است. این شرکت کار خود را در سال ۸۴ در منطقه ای از اصفهان به نام مورچه خورت شروع کرد. این منطقه زیرمجموعه شهر میمه می باشد. این کمپانی در ابتدا فقط اجاق گاز و کولرهای آبی تولید می کرد. کم کم با شناخته شدن و افزایش فروش محصولات، این شرکت خود را گسترش داده و لوازم خانگی های متعددی از جمله یخچال فریزر، ساید بای ساید، تلویزیون، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی و غیره تولید می کند. موسس و پایه گذار این شرکت جناب آقای محمدرضا دیانی می باشد.

 

آشنایی با تاریخچه برند لوازم خانگی دیپوینت

 

یخچال فریزر دیپوینت بخریم

 

شاید با شنیدن نام دیپوینت به این موضوع فکر کرده باشید که این یک شرکت خارجی می باشد. یا ممکن است از خود پرسیده باشید که برند دیپوینت مال کدام کشور است. دیپوینت یک برند کاملا ایرانی می باشد. این شرکت کار خود را در سال ۱۳۷۶ با هدف تولید یخچال فریزر در پاکدشت شروع کرد.

 

نام این برند در آن زمان “گل آسای سرما” بود. محصولات خود را به اسم گلستان در ایران تولید و پخش می نمود. نام این شرکت بعد از مدتی به نام دیپوینت تغییر کرد و محل شرکت را از پاکدشت به ایوانکی تغییر دادند و هم اکنون کار خود را با تولید انواع یخچال فریزرها ادامه می دهند.

 

تمامی اطلاعات گفته شده از این دو برند معروف در ایران فقط برای پاسخ به سوال یخچال فریزر اسنوا بخرم یا دیپوینت است و جنبه تبلیغ ندارد.

 

مزایای یخچال فریزر اسنوا

این یخچال فریزر ایرانی در بازار ایران توانسته است با فروش خوب خود سهم بسزایی در یخچال فریزرها را به دست بیاورد. در قسمت زیر به مزایای این یخچال فریزر خواهیم پرداخت.

 

خدمات پس از فروش مناسب

قطعات این یخچال به راحتی در تمامی شهرهای ایران به علت ساخت در داخل کشور قابل دسترسی می باشد.

 

عمر مناسب

میانگین عمر یخچال فریزرهای اسنوا بسیار بالا می باشد که به علت کیفیت قطعات بکار برده شده در آن است.

 

ظاهر شیک و زیبا

این شرکت علاوه بر افزایش کیفیت قطعات بدنه توانسته است ظاهر شیک و زیبای یخچال فریزرهای خود را حفظ کند.

 

هوشمند بودن یخچال فریزرهای اسنوا

این شرکت توانسته است با پیشرفت تکنولوژی و فناوری خود را تطبیق دهد و این بروز بودن از تکنولوژی به کار رفته در یخچال فریزرهای آن کاملاً قابل مشاهده است.

 

وجود نمایندگی های متعدد

تعداد نمایندگی های رسمی اسنوا در کشور بسیار زیاد می باشد.

 

مزایای دیگر

  • کم مصرف بودن.

 

  • داشتن یخساز کاملا اتومات.

 

  • عدم برفک زدن یخچال فریزر به دلیل به کار بردن تکنولوژی نوفراست.

 

مزایای یخچال فریزر دیپوینت

 

مزایای یخچال فریزر دیپوینت

 

کیفیت یخچال فریزرهای دیپوینت علی الخصوص یخچال های دوقلوی این برند بسیار بالا بوده است و کیفیت ساخت آن خوب می باشد این باعث شده است که در یکی دو سال اخیر تعداد یخچال فریزرهای این برند در بازار رو به افزایش باشد. مزایای یخچال فریزر دیپوینت به شرح زیر می باشد.

  • به کار بردن فناوری های روز دنیا مانند کمپرسور اینورتر و غیره.

 

  • استفاده از مواد اولیه مرغوب و کیفیت در ساخت یخچال فریزر دیپوینت.

 

  • نوفراست بودن این یخچال ها یعنی به هیچ وجه برفک نمی زنند.

 

  • دارای حالت انجماد سریع

 

  • خدمات پس از فروش مناسب به دلیل تولید در داخل کشور

 

  • وجود نمایندگی های بسیار

 

نظر متخصصان صفاهان سرویس درباره یخچال فریزرهای اسنوا و دیپوینت

از نظر تعمیرکاران نمایندگی صفاهان سرویس هر دوی این برندها مزایا و معایبی دارند. یخچال فریزرهای اسنوا ظاهری بسیار شیک، بدنه مقاوم و دارای قطعات با کیفیت بسیار خوب می باشد. اما گاهی برخی از مشتریان از سر و صدای زیاد آن هنگام کارکرد گلگی می کنند. بیاد داشته باشید که سر و صدای این یخچال ها گاها به علت مشکل در مونتاژ یخچال فریزر می باشد و ایراد قطعاتی ندارد.

 

در میان یخچال فریزرهای دیپوینت، یخچال های دوقلوی این برند بسیار معروف تر از یخچال های تک آنها شده است. زیرا ضخامت بدنه و موتور قدرتمند و همچنین داشتن کمپرسور اینورتر باعث شده است که این یخچال با برندهای امروزی رقابت کند.

 

یخچال فریزرهای دیپوینت هم گاهی اوقات مشکلات مونتاژ دارند. یعنی هنگام کارکرد ممکن است از خود ایجاد سر و صدا کنند. اما دارای ایراد قطعاتی نمی باشند. برخی از کاربران هم گاهی اوقات از فشار کم آبسردکن یخچال ایراد گرفته اند.

 

معایب این دو برند از یخچال فریزر به راحتی قابل حل می باشند و با یک آچار کشی ساده سر و صدای آنها هنگام کارکرد از بین می رود. نمایندگی صفاهان سرویس با داشتن ۲۰ سال سابقه در تعمیر و نگهداری انواع برندهای یخچال فریزر می تواند به شما عزیزان بهترین خدمات را در زمینه تعمیر یخچال فریزر اسنوا در اصفهان و همچنین دیپوینت ارائه دهد.

 

شما عزیزان می توانید درخواست های خود را در سایت صفاهان سرویس به آدرس safahanservice.com ثبت کنید و یا با شماره  09130451675 تکاس حاصل فرمایید. متخصصان این مجموعه در اسرع وقت به آنها رسیدگی می کنند.

 

مقایسه هزینه خرید یخچال فریزر اسنوا و دیپوینت

 

مقایسه هزینه خرید یخچال فریزر اسنوا و دیپوینت

 

هزینه خرید یخچال فریزر اسنوا به علت بومی بودن آن نسبت به یخچال فریزرهای خارجی مانند بوش و سامسونگ بسیار مقرون به صرفه می باشد درست است که کیفیت یخچال فریزرهای خارجی بسیار بالا است اما قیمت آنها بالا و دارای نسخه های فیک بسیار در بازار ایران است.

هزینه خرید یخچال فریزر دیپوینت نسبت به یخچال های اسنوا کمی تفاوت دارد و رو به پایین است. اما نسبت به یخچال های خارجی بسیار به صرفه می باشد. از طرف دیگر هزینه های تعمیر و قطعات این یخچال ها به علت بومی بودن آنها مقرون به صرفه است. البته هزینه های تعمیر یخچال های خارجی هم در میان نمایندگان بالاتر از یخچال های ایرانی می باشد.

 

کلام آخر…

در متن بالا به بررسی یخچال فریزرهای دیپوینت و اسنوا پرداختیم و درباره معایب و مزایای آنها به طور کلی اشاره کردیم. اما در آخر این شما هستید که تصمیم می گیرید کدام یک از برند های بالا را انتخاب کنید. این دو برند شباهت های فنی بسیاری دارند، اما در طراحی ظاهر متفاوت هستند. این سلیقه شما عزیزان است که کدام یک از آن ها برای شما جذاب تر و قشنگ تر باشند.

 

در آخر اگر نگران تعمیر و نگهداری این دو برند هستید و به دنبال نمایندگی های معتبر و مجاز می باشید می توانید از نمایندگی صفاهان سرویس که دارای پرسنلی مجرب و با دانش فنی بالا هستند کمک بگیرید. نمایندگی صفاهان سرویس تجربه بسیار بالایی در تعمیر و نگهداری محصولات دیپوینت و اسنوا دراد. کافیست شما عزیزان با شماره 09130451675 تماس حاصل فرمایید یا درخواست های تعمیر و سرویس را در سایت ثبت نمایید تا متخصصین این محجموعه در اسرع وقت اعزام شوند.

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *