hambergermenu

خرید ارزان ترین بیمه بدنه پارسیان با بیشترین پوششها در زمستان ۱۴۰۱

 

خرید ارزان ترین بیمه بدنه پارسیان با بیشترین پوششها در زمستان 1401

 

بیمه پارسیان یکی از شرکت‌های بیمه‌ای است که به ارائه انواع بیمه نامه از جمله بیمه بدنه می‌پردازد. این شرکت بیمه‌ای از سال 1382 فعالیت خود را آغاز کرده و در حال حاضر با شعبات زیادی که دارد توانسته میزان رضایت بیمه‌گزار‌های خود را  افزایش دهد. از طرفی هم با توجه به اینکه فرهنگسازی زیادی برای خرید بیمه بدنه انجام شده است، بیمه بدنه پارسیان یکی از طرح‌های بیمه‌ای است که با شرایط و پوشش‌های متنوعی ارائه می‌شود. برای اینکه با پوشش‌های این بیمه نامه بیشتر آشنا شوید ما را تا انتهای این متن همراهی کنید.

 

بیمه بدنه پارسیان

بیمه بدنه پارسیان شرایطی را برای بیمه‌گزار‌های خود در نظر گرفته است که به راحتی بتوانند بدون دغدغه در خیابان‌ها و شهر‌ها تردد داشته باشند. همانطور که از اسم این بیمه نامه مشخص است، بیمه بدنه برای جران خسارت‌های مالی ایجاد شده ناشی از حادثه بر بدنه خودرو طراحی شده است. از طرفی هم بیمه ثالث خسارت‌های وارد شده به راننده مقصر را جبران نمی‌کند از این رو ضرورت خرید بیمه بدنه می‌تواند تا حدود زیادی به نفع بیمه‌گزار باشد. اگر در حادثه رانندگی خسارت مالی برای خودرو ایجاد شود، می‌تواند از طریق پوشش‌های اصلی و اضافی در بیمه بدنه جبران خسارت کرد و هزینه‌های ایجاد شده را به شرکت بیمه که همان بیمه پارسیان است منتقل کرد. به طور کلی مازاد هزینه‌های خسارت‌های مالی را می‌توان از طریق بیمه بدنه پارسیان جبران کرد.

 

به طور حتم شما هم می‌دانید که هر شرکت بیمه‌ای یکسری تعهدات برای جبران خسارت‌های ایجاد شده تحت پوشش دارد که باید مطابق با آن جبران خسارت کند. از این رو بیمه پارسیان تعداد شعبات پرداخت خسارت خود را در سراسر کشور راه اندازی کرده است که به راحتی بتوان خسارت‌های تعهد شده را دریافت کرد.

 

پوشش‌های بیمه بدنه بیمه پارسیان

در بیمه پارسیان دو نوع پوشش اصلی و اضافی برای بیمه بدنه وجود دارد که با توجه به درخواست بیمه‌گزار انتخاب خواهد شد. قبل از اینکه برای خرید ارزان ترین بیمه بدنه اقدام کنید بهتر است که با کارشناس‌های بیمه‌ای مشورت داشته باشید تا بتوانید بهترین پوشش‌ها را انتخاب کنید. بیمه‌گزار با پرداخت حق بیمه پایه می‌تواند پوشش‌های اصلی مانند: آتش سوزی، صاعقه و سرقت کلی را خریداری کند و با پرداخت حق بیمه بیشتر از پوشش‌های اضافی بهره‌مند شود.

 

پوشش‌های اصلی بیمه بدنه به شرح زیر است:

  • واژگونی و سقوط خودرو
  • سرقت کلی خودرو
  • برخورد با یک جسم متحرک یا ثابت
  • آتش سوزی خودرو یا لوازم یدکی
  • آذرخش یا انفجار خودرو یا لوازم یدکی

 

آتش سوزی تحت پوشش بیمه بدنه است

 

آتش سوزی تحت پوشش بیمه بدنه است

 

پوشش‌های اضافی بیمه بدنه به شرح زیر است:

 

  • سرقت قطعات خودرو: این پوشش با نام سرقت جزئی خودرو شناخته می‌شود. به سرقت جزئی که برای لوازم و قطعات یدکی خودرو رخ می‌دهد و مکان توقف خودرو تغییری نمی‌کند، سرقت جزئی گفته می‌شود. بیمه پارسیان هزینه‌های به وجود آمده ناشی از سرقت جزئی و قطعات خودرو مانند: باتری، لاستیک و سیستم صوتی را جبران خواهد کرد.

 

  • شکست شیشه: در بیمه بدنه پارسیان خسارت‌های وارد شده ناشی از هوای متراکم شده در خودرو که باعث شکسته شدن شیشه خودرو می‌شود تحت پوشش بیمه نامه خواهد بود. در حقیقت شکستن شیشه به علت حوادث طبیعی مانند: تغییر دما تحت پوشش بیمه پارسیان خواهد بود.

 

  • نوسانات قیمت: پوشش نوسانات قیمت خودرو زمانی مشخص خواهد شد که در قیمت خودرو تغییراتی ایجاد شود. اگر هنگام خرید بیمه بدنه، ارزش خودرو شما 150 میلیون تومان باشد و با توجه به نوسانات قیمت بازار، ارزش ماشین شما بیشتر شود، در صورت بروز حادثه با توجه به قیمت روز خودرو جبران خسارت‌ها انجام می‌شود.

 

  • ایاب و ذهاب: در این پوشش در صورتی که بیمه‌گزار نتواند از خودروی خود استفاده کند تا مدت 30 روز هزینه‌های رفت و آمد ‌بیمه‌گزار جبران خواهد شد.

 

  • بلایای طبیعی: اگر در صورت بروز بلایای طبیعی مانند: سیل و زلزله خودرو بیمه‌گزار دچار حادثه شود، شرکت بیمه با توجه به این پوشش، خسارت‌های وارد شده را جبران می‌کند.

 

  • ترانزیت: این پوشش برای خودروهایی استفاده می‌شود که از کشور خارج شده‌اند و اگر خودرو شما در خارج از کشور دچار حادثه شود، خسارت وارد شده جبران خواهد شد.

 

  • اسید پاشی و مواد شیمیایی: این پوشش خسارت مربوط به ریخته شدن مواد شیمیایی، اسیدی و رنگ بر بدنه خودرو را جبران می‌کند.

 

سیل از پوشش های اضافی بیمه بدنه است

سیل از پوشش های اضافی بیمه بدنه است.

محاسبه قیمت بیمه بدنه پارسیان

بیمه پارسیان برای تعیین قیمت نرخ بیمه نامه بدنه عوامل مختلفی را بررسی خواهد کرد. فاکتورهایی مانند: نوع خودرو، سال ساخت، صفر کیلومتر بودن خودرو، تخفیف‌های بیمه و ارزش خودرو همگی می‌توانند قیمت بیمه بدنه پارسیان را تحت تاثیر قرار دهند. همچنین انتخاب پوشش‌های اضافی یکی از مهم‌ترین عواملی است که باعث تغییر قیمت بیمه نامه می‌شوند. هرچه تعداد پوشش‌های اضافی انتخابی شما بیشتر باشد باید حق بیمه بیشتری هم پرداخت کنید.

 

نکته: در بیمه بدنه منظور از ارزش خودرو همان قیمت روز ماشین است که به طور مستقیم بر محاسبه قیمت بیمه بدنه تاثیر خواهد گذاشت.

 

مدارک لازم برای دریافت خسارت بیمه بدنه پارسیان

برای جبران خسارت‌های ایجاد شده تنها 5 روز کاری فرصت دارید که به یکی از شعب بیمه پارسیان مراجعه کنید. از طرفی هم باید مدارکی را به بیمه‌گر خود تحویل دهید تا بعد از بررسی‌های لازم خسارت‌های ایجاد شده را تعیین کرده و جبران خسارت کند. این مدارک عبارتند از:

  • اصل و کپی بیمه بدنه
  • اصل و تصویر گواهینامه راننده مقصر
  • اصل و کپی بیمه شخص ثالث
  • کپی سند مالکیت خودرو
  • اصل و کپی کارت ملی بیمه‌گزار و مالک خودرو
  • اصل فاکتورهای اقلام خریداری ‌شده

 

اهمیت خرید بیمه بدنه

به طور کلی با خرید بیمه بدنه می‌توان خسارت‌های مالی که برای خودرو ایجاد شده را تا سقف تعهدات بیمه‌گر جبران خسارت کرد و نگرانی برای تعمیرات و خرید قطعات تعویضی نداشت. با پرداخت کمترین حق بیمه می‌توان این بیمه نامه اختیاری را خریداری کرده و از پوشش‌های آن استفاده کرد. دقت کنید که اگر در حادثه رانندگی شما به عنوان راننده مقصر شناخته شوید، نمی‌توانید هیچگونه خسارتی از بیمه ثالث دریافت کنید و در این شرایط بهترین گزینه استفاده از تعهدات بیمه بدنه پارسیان خواهد بود.

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *