hambergermenu

خرید ملزومات اداری و مدرسه از سایت دفتر دستک

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و فراگیری ابزارهای دیجیتال شاید خرید لوازم تحریر به عنوان یک اولویت مطرح نشود اما یک فرد شاغل در دفتر کار خود یا یک دانش آموز و دانشجو در مدرسه و دانشگاه زمانیکه خودکار یا دفتر نداشته باشد با مشکل اساسی مواجه خواهد شد! برای این منظور مهم است که یک مرجع مطمئن دارای محصولات با کیفیت و البته قیمت مقرون بصرفه برای خرید لوازم اداری و مدرسه در نظر داشته باشیم تا در مواقع لازم به راحتی در دسترس باشد. فروشگاه اینترنتی دفتر دستک با هدف تأمین انواع ملزومات اداری و مدرسه با قیمت مناسب فعالیت می نماید.

 

فیلیپ چارت

خرید فیلیپ چارت به عنوان یک محصول کاملاً کاربردی در آموزشگاه ها و اتاق جلسات شرکت ها و سازمانها بطور ویژه پیشنهاد می شود. محصولی که می توانید از قابلیت تخته وایت برد آن استفاده نمایید و هم برای ثبت ایده های مهم که تمایل دارید اسناد ثبت شده آن را نگهداری کنید امکان این را خواهید داشت که از کاغذ نصب شده بر روی فیلیپ چارت استفاده نمایید. دفتر دستک به شما فیلیپ چارت روکادا را پیشنهاد می دهد که با 20 برگ کاغذ فیلیپ چارت رایگان، عرضه می شود.

 

خرید ملزومات اداری و مدرسه از سایت دفتر دستک

 

زونکن

زونکن یکی از ضروری ترین لوازم اداری جهت بایگانی اسناد و مدارک است. بطور کلی واحد اداری هیچ شرکت و سازمانی را نمی توان بدون زونکن تجسم نمود!  زونکن در ابعاد استاندارد A4 و A5 تولید می شود که معمولاً دارای گیره فلزی دو حلقه ای جهت نصب کاغذ و یا محافظ مدارک بر روی آن است. جلد زونکن عمدتاً ضخیم و محکم تولید می شود تا در مقابل فشار و عواملی مانند رطوبت مقاومت بیشتری داشته باشد که عمدتاً از دو جنس مقوایی یا پلاستیک است.

 

خرید انواع زونکن با قیمت عالی از دفتر دستک

 

ست رومیزى

برای سازماندهی اقلام بر روی میز کار و چیدمان بهتر ابزار و لوازم اداری که بطور یقین جلوه ای زیبا به میز کار می بخشد دفتر دستک خرید ست رومیزی را به شما پیشنهاد می نماید. انواع ست رومیزی که همراه با چند محصول کاربردی عرضه شده اند می تواند شما را در چیدمان بهتر میز کار در عین حال دسترسی آسان به کلیه لوازم یاری رساند.

 

خرید انواع زونکن با قیمت عالی از دفتر دستک

 

ماشین حساب

خرید ماشین حساب به عنوان ابزاری لازم و کاربردی برای انجام انواع محاسبات تخصصی واحدهای مالی و یا دانشجویان رشته های مهندسی یا حسابداری که با انواع فرمول ریاضی سر و کار دارند امری ضروری است چرا که می توانیم ساده تر، سریع تر و دقیق تر محاسبات را انجام دهیم. ماشین حساب های امروزی با باتری و یا انرژی خورشیدی (نوری) کار می کنند. در فروشگاه اینترنتی دفتر دستک انواع ماشین حساب جهت محاسبات حسابداری و مهندسی عرضه شده است.

 

خرید انواع ماشین حساب ساده، مهندسی و رومیزی با قیمت عالی از دفتر دستک

 

خرید انواع ماشین حساب ساده، مهندسی و رومیزی با قیمت عالی از دفتر دستک

 

منگنه

خرید منگنه جهت سازماندهی اسناد و مدارک همچنین بایگانی منظم آنها امری ضروری است. در عین حال منگنه برای مصارف خانگی و دانش آموزی نیز بسیار پرکاربرد است. منگنه نیز همانند دیگر محصولات انواع مختلف دارد اما منگنه اداری را می توان پرکاربردترین نوع منگنه دانست که وجود آن بر روی هر میز کار ضروری است. در دفتر دستک انواع منگنه اداری عرضه شده است.

 

پانچ

ابزار پانچ یا سوراخ کن محصولی پرکاربرد برای بایگانی اسناد و مدارک است. پانچ ها نیز انواع مختلفی دارند از پانچ تک سوراخ تا چهار سوراخ که هر کدام جهت مصارف خاص طراحی و تولید شده اند. اما پرکاربردترین نوع پانچ در شرکت ها و سازمان ها جهت انجام امور بایگانی پانچ دو سوراخ است. اندازه پانچ ارتباط مستقیم با ظرفیت قرار دادن تعداد کاغذ در آن دارد. مهم است که بدنه پانچ محکم و مقاوم باشد تا در هنگام استفاده بر اثر فشار نشکند!

 

پوشه

پوشه هم به لحاظ جنس و هم به لحاظ طرح انواع مختلفی دارد. پوشه کاغذی، پوشه پلاستکی، پوشه ساده، پوشه دکمه دار، پوشه شفاف و مات همگی برای مصارف مختلف تولید و عرضه شده اند. پوشه ها برای حمل و نگهداری موقت برخی اسناد و مدارک، کاربرد بسیاری دارند. بطور مثال برای تبادل اسناد مختلف مانند قراردادها میان واحدهای مختلف شرکت استفاده از پوشه مرسوم و متداول است. همچنین در آموزشگاه ها و مراکز درمانی برای انجام امور مربوط به ثبت نام و تشکیل پرونده استفاده از پوشه جهت ساماندهی مدارک بسیار رایج است.

 

کاور محافظ مدارک

هر زمان صحبت از بایگانی و استفاده از زونکن می شود لزوم خرید کاور محافظ مدارک نیز به عنوان محصولی مکمل وجود دارد. با استفاده از کاور محافظ مدارک دیگر نیازی به پانچ کردن مدارک نیست و می توان با یک طبقه بندی منظم اسناد و مدارک را در یک زونکن بایگانی کرد. همچنین استفاده از این محصول مانع از لکه شدن و آسیب به اسناد و مدارک می شود. یک محصول ساده و کاربردی که استفاده از آن برای طبقه بندی مدارک ضروری است.

 

خرید انواع کیف و کوله پشتی با قیمت عالی از دفتر دستک

 

کیف و کوله پشتى

کیف و کوله پشتی از محصولاتی هستند که برای افراد مختلف چه محصل و چه شاغل بسیار کاربردی است. در هنگام خرید کیف و کوله پشتی بسته به میزان وسایلی که روزانه با خود حمل می کنید لازم است به ابعاد و حجم کیف و کوله پشتی توجه نمایید. همچنین جنس کیف و کوله پشتی در دوام و طول عمر آن بسیار مؤثر است در کنار این مورد قابل شستشو بودن کیف و کوله پشتی یک معیار مهم در هنگام انتخاب و خرید است. در فروشگاه دفتر دستک کیف و کوله پشتی در طرح های متنوع با قیمت مناسب عرضه شده است.

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *