hambergermenu

درمان بی علاقگی جنسی

ممکن است مشکل بی علاقگی جنسی بیشتر از مردان در زنان مشاهده شود . برای درمان بی علاقگی جنسی می توانید توصیه های گفته شده در این مقاله استفاده نمایید.

با مجله اینترنتی باحال مگ همراه باشید .

 

اگر مردی بعد از زناشویی زن خود را بی میل دید چکار باید بکند ؟

در مرحله اول مرد باید در نظر داشته باشد که در زن میل جنسی تا مدت زیادی ممکن است خاموش بماند و غریزه جنسی زن در حقیقت پس از بیست سالگی بحد اعلای فعالیت خود می رسد.

 

یکی از متخصصین آثار میل جنسی را بدو قسمت متمایز تقسیم کرده یکی تماسهای بدنی مثل نوازش و بوسه و دیگر آمیزش. خیلی از زنها در ابتدا از تماس بدنی بیشتر لذت می برند و پس از گذشتن مدتی آمیزش برای آنها مطبوع می شود. پس بی میلی زن در مراحل اولیه ازدواج ممکنست به علت بیدار نشدن کامل غرائز باشد.

 

جنسی در او باشد ولی اگر این بی میلی دوام پیدا کند برای علاج آن بایستی به علت آن پی برد. بسته به مواد مختلف باید بزن و شوهر دستورات مربوط به روابط جنسی را گوشزد نمود راه بکار بردن هنر جنسی را به ایشان نشان داد و این فکر را که آمیزش پلید است از مغز آنها بیرون کرد و وسائل معقول جلوگیری از آبستن شدن را برای زن شرح داده او را از ترسهای موهوم رهائی بخشید.

 

زن هم در این مورد باید متوجه نقص خود شود و با جدیت تمام به رفع آن بکوشد. خیلی اتفاق افتاده که زنانی با کمال رضایت و حتی تکبر از بی اعتنائی خود به روابط جنسی گفتگو کرده اند و آن را علامت تقوا و روحانیت خود دانسته اند.

یکی از آنها می گفت : «جنسیت برای من معنى و مفهومی ندارد و اگر شوهرم ابدأ به من نزدیک نشود به هیچوجه تأثیری در من نمی کند، البته خود این گفته دلیل بر نقص جنسی گوینده است. هر زنی باید بداند که میل جنسی در هم آهنگی زناشوئی بسیار مؤثر است و عدم علاقه او به روابط جنسی دلیل عدم تعادل در ازدواج است. او باید بداند که مرد تاب تحمل بی علاقگی را ندارد و برای لذت بخش بودن زناشوئی میل جنسی لازم است.

 

چند مقاله ویژه ی متاهل ها : زنان در رابطه زناشویی چه میخواهند؟ | مردان چگونه تحریک می شوند؟

 

میخواهم قدم را از این نیز فراتر گذاشته و بگویم که اگر میل جنسی در زن زیاد قوی نباشد و از آن پیش شوهر دم بزند بلکه باید هر طور شده میل شوهر را برانگیزد و این خود ممکن است وسیله اصلاح زن شود.

 

منبع : کتاب دانستنی های جنسی ، ش. چوپانکاره

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *