hambergermenu

شستشوی مبل و موکت در منزل

مبل شویی و موکت شویی جزو خدماتی است که در منزل با دستگاه و مواد شوینده نانو و تگزاپون با دستگاه انجام می شود. این خدمات با توجه به حساس بودن آن برای کلیه خانه ها و شرکت ها واجب و ضروری می باشد. ما این خدمات را توسط استادکار های متخصص و آموزش دیده در محل شما بدون ریزش آب و کثیف کاری انجام می دهیم. می توانید خدمات با کیفیت را از مبل شویی های مجاز در محل خود بخواهید. ما با سال ها تجربه و تخصص بهترین و عالی ترین کیفیت را در محل با دستگاه و مواد شوینده نانو در کمترین زمان با عالی ترین کیفیت انجام می دهیم. مبل شویی در منزل خدماتی است که به زیبایی و تمیزی خانه کمک بسیار بالایی دارد و در زیبایی و دکوراسیون منزل خیلی تاثیر دارد. برای تمیز شدن مبل های خود آن را به متخصص ها بسپارید و این کار را به هیچ عنوان در منزل با دستمال و بدون تجهیزات انجام ندهید.

 

مبل شویی در منزل با دستگاه چگونه است؟

مبل و صندلی از آن دسته از لوازمی هستند که در منزل و شرکت و حتی اداره ها استفاده می شود. این مبل و صندلی ها در اثر استفاده مداوم و دائمی در معرض آلودگی و کثیف شدن می باشند. مبل و صندلی در منزل برای زیبایی خانه و برای راحتی نشستن و استراحت کردن ساکنین منزل می باشد. این مبل ها با توجه به آنکه در منزل با ریختن انواع خوراکی ها و نوشیدنی ها دچار کثیفی می شوند و نیاز به شستشو دارند. این مبل ها و یا مبل های اداری نیز به همین شکل در معرض آلودگی هستند و کثیف می شوند. شما باید به خاطر تمیز بودن و بهداشت مبل های خود و برای کم نکردن زیبایی منزل به  وسیله مبل های کثیف آنها را در اولین فرصت به یک متخصص بسپارید تا شستشو انجام دهند. بهترین و با کیفیت ترین نوع شستشو را در منزل با دستگاه و مواد شوینده در کمترین زمان انجام می دهیم.

 

برای شستشوی مبل در منزل می توانید با یک شرکت معتبر که عضو رسمی اتحادیه باشد نیز خدمات خود را بخواهید. مبل شویی به صورت تخصصی و حرفه ای در منزل و محل کار انجام می شود و میتوانید از این خدمات خشکشویی در محل خود استفاده نمایید. مبل و صندلی های رستوران ها و تالار ها نیز باید شستشو شود تا همیشه منزل و تالاری زیبا و عاری از هر گونه خدمات داشته باشید. خدمات مبل شویی در منزل تهران و شستشوی مبلمان در تهران از جمله خدمات ما با عالی ترین کیفیت می باشد. شستن مبل در خانه نیز مانند سایر خدمات دیگر نیاز به تخصص کافی دارد شما باید مبل های خود را به متخصص های حرفه ای و کار بلد بسپارید تا بهترین خدمات را برای شما در محل انجام دهند. این خدمات شستشوی مبل را خیلی از قالیشویی ها نیز انجام می دهند شما باید برای شستشوی مبل های خود در محل از قالیشویی ها و مبل شویی های معتبر خدمات بکیرید تا بهترین خدمات را در محل برای شما ارائه دهند.

 

مبل شویی در منزل

 

شستشوی مبل با دستگاه برای چه مبل هایی مناسب است؟

مبل شویی با دستگاه و مواد شوینده شستشو می شود و ما در منزل و محل کار شما این مبل ها را با دستگاه شستشو می دهیم. دستگاه های مبل شویی به گونه ای طراحی شده است که برای شستشوی کلیه مبل ها مورد استفاده است. حتی مبل های چرم را نیز می توان با دستگاه در منزل شستشو داد. از روزی که دستگاه های راداکتور به بازار آمده است ما سرویس کار های خود را با این دستگاه ها آموزش داده ایم و برای شستشوی هر نوع مبلی آماده هستند و قادر به شستشوی کلیه مبل ها در منزل هستند. می توانید با خیال راحت مبل های خود را به متخصص ها در محل خود بسپارید تا در کمترین زمان ممکن با کمترین هزینه شستشوی انواع مبل را با عالی ترین کیفیت و ارزان ترین قیمت انجام دهند. کلیه مبل های ایرانی و خارجی در محل با دستگاه قابل شستشو می باشد و کاملا تضمینی است.

 

شستشوی مبل در منزل با دستگاه

شستشوی مبل در محل با دستگاه و مواد شوینده نانو با مزیت های مزیت های خاصی که دارد. در چند سال اخیر بسیار طرفداردارد و ما این خدمات را با دستگاه با بهترین شکل توسط متخصص ها انجام می دهیم. مبل های خود را به مبل شویی های متخصص و معتبر بسپارید تا با عالی ترین کیفیت و ارزان قیمت شستشو را انجام دهند. مبل و صندلی وسایلی است که در منزل و شرکت ها بیشترین استفاده دارد و این مبل ها در اثر استفاده مداوم و همیشگی در معرض آلودگی می باشند و زود تر از هر وسایلی کثیف می شوند و نیاز به شستشو دارند. ما با سال ها تجربه و تخصص در تهران عضو رسمی اتحادیه هستیم و خدمات با کیفیت را انجام می دهیم. و متخصص های خود را برای شستشوی هرچه بهتر هر روز آموزش می دهیم تا خدمات بهتری را در محل کار شما و منزل شما ارائه دهند. اولویت همیشگی ما رضایت کامل مشتریان می باشد و شما مشتریان می توانید بعد از راضی بودن کارت اشتراک در یافت نماید و در هر ساعت و در هر فصلی می توانید از خدمات ما در منزل در سریع ترین زمان ممکن بهرمند شوید. با تخفیف های ویژه خدمات عالی دریافت نمایید.

 

موکت شویی در منزل

 

انواع خدمات خشکشویی با دستگاه در محل

  1. مبل شویی در منزل با دستگاه و مواد شوینده نانو و تگزاپون
  2. خشکشویی خوشخواب با دستگاه در منزل بدون جا به جایی
  3. موکت شویی در محل با دستگاه های پیشرفته بدون ریزش آب و کثیف کاری 
  4. خشکشویی فرش در خانه با دستگاه بدون ارسال به کارخانه
  5. شستشوی انواع صندلی نهارخوری، سالن ها، سینما، تالارها، رستوران ها و هتل ها 
  6. شستشوی صندلی انواع ماشین در محل همراه با خشک کن 
  7. شستشوی انواع تابلو فرش های ماشینی و دستی در منزل 
  8. شستشوی انواع پشتی های دستی و ماشینی با دستگاه بدون خالی کردن پشتی 

 

موکت شویی در منزل با دستگاه

موکت شویی در منزل با دستگاه یکی دیگر از خدمات شستشو در منزل می باشد. موکت شویی در منزل با ارزان ترین قیمت و عالی ترین کیفیت انجام می شود می توانید برای شستشوی موکت های خود از شرکت های معتبر خدمات بگیرید. همانطور که می دانید ما ایرانی ها از قدیم در کنار فرش ها از موکت نیز استفاده می کردیم و الان نیز استفاده می کنیم. اما این روز ها با تنوع زیادی که موکت ها دارند خیلی ها در زیبایی خانه خود برای راه رو ها و راه پله ها و یا حتی برای اتاق خواب نیز از موکت های طرح دار استفاده می کنند. الان نیز برخی از جا های خانه را نیز با موکت می پوشانند و این موکت ها نیز به شرکت ها و اداره ها نیز کشیده شده است. موکت ها در اثر رفت و آمد و هوای آلوده بیشتر از هر چیزی در معرض کثیف شدن و سیاه شدن هستند. شما باید برای شستشوی موکت های خود در منزل اقدام کنید و شستشوی موکت ها را به یک شرکت معتبر و متخصص بسپارید.

 

شستن موکت با دستگاه برای منازل مسکونی، ادارات، تالارها، سالن ها و هر جایی که از موکت استفاده می کنند. بهترین خشکشویی موکت در منزل تهران با دستگاه و مواد شوینده نانو و درجه یک توسط استادکار های آموزش دیده و متخصص انجام می شود. اگر موکت های شما به هر دلیلی در منزل کثیف شده است و یا هر نوع کثیفی که دارد را به موکت شویی در منزل ما بسپارید تا در اولین فرصت با عالی ترین کیفیت شستشو انجام دهیم. این شستشوی موکت در منزل فقط برای یک محدوده یا محله خاصی نیست بلکه این موکت شویی در منزل برای کلیه مناطق تهران و کرج می باشد که خدمات با کیفیت انجام می دهند. اکثر شرکت های فعال در این زمینه شستشوی موکت را با دستگاه ها انجام می دهند اما مهم بودن استفاده از دستگاه موکت شویی آن است که باید به صورت حرفه ای از آن استفاده کنید. موکت های خود را در منزل و محل کار به متخصص ها بسپارید تا همیشه موکت های تمیز و بدون لک داشته باشید. بعضی ها برای شان سوال پیش می آید که چه نوع موکت هایی را می توان با دستگاه شستشو داد. شما عزیزان از هر نوع موکتی که استفاده می کنید و هر نوع کثیفی بغیر از روغن دارد را ما در منزل با دستگاه و مواد شوینده نانو تمیز می کنیم.

 

موکت شویی در منزل

 

موکت شویی در منزل و محل کار چقدر زمان می برد؟

موکت شویی در منزل با دستگاه و مواد شوینده در محل به متزاژ و نوع کثیفی موکت بستگی دارد. در این روش چون نیازی به جا به جایی نیست موکت ها در هر محیطی که هست و وجود دارد و قابل شستشو می باشد ما موکت ها را با دستگاه با توجه به متراژ آن در کمترین زمان شستشو می دهیم. شستن موکت های چسبیده خیلی راحت تر می باشد و چون به وسیله چسب ها به زمین محکم شده اند در زیر دستگاه تکان نمی خورد و زود تر از موکت های دیگر شستشو می شود. اما می توان گفت که ما اگر صد متر موکت داشته باشید و روی آن هم خالی باشد و نیاز به جا به جایی وسایل نداشته باشد کمتر از یک ساعت شستشو را انجام می دهیم. اما موکت های متراژ بالا باید دیده شود و ساعت انجام کار آن را با توجه به متراژ و کثیفی آن اعلام می کنیم. اما برای موکت های زیر پنجاه متر را در عرض سی دقیقه شستشو می دهیم و تمیز می کنیم. می توانید خدمات خود را به ما بسپارید.

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *