hambergermenu

فصل سوم و دوم سریال پوست شیر بزودی منتشر خواهد شد؟!

 

فصل سوم سریال پوست شیر

 

در این خبر قصد داریم که بطور کلی به معرفی کامل سریال پوست شیر بپردازیم. در این مقاله از تاریخ دقیق پخش فصل دوم سریال تا معرفی عوامل و داستان سریال می پردازیم پس تا آخر این محتوا با ما همراه باشید و از تمامی اطلاعات سریال با خبر شوید.

 

فصل جدید سریال پوست شیر چه زمانی پخش می شود ؟

دانلود سریال پوست شیر در تاریخ چهارشنبه 31 آذر ماه سال 1401 به شبکه نمایش خانگی عرضه میشود که شما عزیزان میتوانید با مراجعه به سایت های معتبر همچون هکس دانلود بصورت قانونی اقدام به دریافت این اثر نمایید. این سریال در سه فصل 8 قسمتی ساخته شده است که تا کنون فقط یک فصل آن به بازار آمده و قرار است حداکثر تا 2 هفته آینده فصل های جدید روانه بازار شوند.

 

معرفی کامل عوامل سریال

سریال پوست شیر (The Lion Skin IMDB) به کارگردانی جمشید محمودی کار تولید را از ابتدای سال 1401 آغاز کرد. فیلمنامه نویسی و نویسندگی ای اثر را آقای رضا بهاروند بر عهده داشته و تهیه کنندگی سریال را نوید محمودی به انجام رسانده است. سریال پوست شیر که در سه فصل در حال تولید می باشد که داستان آن حول محور ژانر های خانوادگی ، درام ، جنایی ادامه پیدا میکند. این مجموعه نیز جزء سریال های پربازیگر می باشد که با حضور هنرپیشگانی چون شهاب حسینی ، هادی حجازی فر ، پانته آ بهرام ، پردیس احمدی و … به جذابیت سریال افزوده است.

 

خلاصه ای از داستان سریال پوست شیر با بازی شهاب حسینی

داستان سریال پوست شیر که به قلم رضا بهاروند داستان نویسی شده است درباره شخصی به نام نعیم است. شخصی که پانزده سال را در زندان گذرانده است و بعد از آزادشدن و رهایی از آن به دنبال زندگی پر از آرامش در کنار دخترش می باشد. همسر سابق نعیم که چندین سال پیش طلاق گرفته ، اکنون با مردی دیگر زندگی می کند و دختر  نعیم (ساحل) نیز همان همسر مادرش را پدر صدا میزند، اما حالا بعد از رها شدن نعیم از زندان رابطه اش با ساحل شکل دیگری می گیرد ، رابطه ای متزلزل که افراد اطرافشان نمی خواهند مستحکم باقی بماند.

 

فصل جدید سریال پوست شیر چه زمانی پخش می شود

 

چه سریال هایی با سریال پوست شیر در رقابت هستند ؟

رتبه شماره یک رقابت با این مجموعه به سریال خون سرد میرسه که هر هفته به کیفیت و طرفداران این سریال اضافه شده است و پیشبینی می شود که تا آخرین قسمت رقابت بسیار زیادی برای فروش با هم داشته باشند. اما به این نکته توجه داشته باشید که سریال جیران که اکنون 38 قسمت آن منتشر شده است به کلی خود را از نظر فروش از بقیه سریال ها جدا کرده و تا کنون هیچ مجموعه ای در شبکه نمایش خانگی که در حال پخش می باشند به این جیران نرسیده اند.

 

بعد از پوست شیر ، سریال پدر گواردیولا به بازار می آید؟

سریال پدر گواردیولا به کارگردانی سعید نعمت الله و با بازی بازیگرانی چون مهران مدیری ، مهران غفوریان ، حمید فرخنژاد و امیر مهدی ژوله به احتمال فراوان در پایان سال 1401 وارد بازار شبکه نمایش خانگی می شود و تفاوت هارا رقم میزنند که شما کاربران عزیز برای دانلود سریال پدر گواردیولا می توانید با مراجعه به لینک مشخص شده به دانلود قانونی و حلال این اثر بعد از پخش بپردازید. سریال پدر گواردیولا موضوعی اجتماعی و درام دارد که داستان یک خانواده را به تصویر می کشد که بصورت تصادفی باعث تغییرات زیادی در روابطشان می‌شود و سرنوشت مسیر متفاوتی برایش رقم میزند.

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *