hambergermenu

مرجع دانلود بازی های کامپیوتر

دانلود بازی کامپیوتر یکی از دغدغه های بسیاری از گیمرهای پی سی است. بازی های کامپیوتر حجم و گرافیک بالایی دارند و به شرط داشتن سخت افزار مناسب، می توانند در کیفیت های بالا اجرا شوند. در مقایسه با کنسول های بازی، کامپیوتر آپشن های بیشتری را پیش روی گیمرها قرار می دهد. برای مثال، آن ها می توانند علاوه بر گیم پد، از موس و کیبورد برای تجربه بازی ها به خصوص بازی های سبک شوتر استفاده کنند. همچنین عناوین بیشتری برای کامپیوتر در مقایسه با دیگر پلتفرم ها منتشر می شود.

 

مرجع دانلود بازی های کامپیوتر رایگان

 

دانلود بازی برای پی سی از روش های مختلفی امکان پذیر است. کاربران می توانند عناوین مورد علاقه خود را از فروشگاه های آنلاین رسمی خریداری کنند. بعضی از بازی ها نیز به صورت آنلاین و رایگان برای کامپیوتر عرضه می شوند. کاربران به یک اتصال اینترنت سریع نیاز دارند تا بتوانند فایل های حجیم را دانلود کنند. یک روش دیگر، دانلود بازی از وب سایت های مخصوص بازی های کامپیوتری است. این روش به کاربران داخلی اجازه می دهد فایل های بازی های کامپیوتری را به صورت فشرده و با لینک مستقیم دانلود کنند. وب سایت هایی مانند bosgame.ir که بازی های جدید کامپیوتر را با لینک مستقیم و کرک معتبر قرار می دهند.

 

دانلود بازی کامپیوتر

 

دانلود بازی در سبک های مختلف

دانلود بازی برای کامپیوتر در سبک های مختلف امکان پذیر است. عناوین زیادی در سبک های متنوع برای کامپیوتر به انتشار می رسند. دانلود بازی اکشن، گیمرها را به تجربه چالش های هیجان انگیز و مبارزه با دشمنان مختلف می برد. آن ها باید از سلاح های مختلف و تجهیزات مخصوص برای پشت سر گذاشتن مراحل استفاده کنند. بازی های اکشن به بازیکنان اجازه می دهند کاراکتر مورد نظر خود را انتخاب و یک گیم پلی سریع و هیجان انگیز را تجربه کنند.

 

دانلود بازی ترسناک، گیمرها را با انواعی از هیولاها و محیط های تاریک و خطرناک مواجه می کند. سبک ترسناک در بازی های ویدیویی یک سبک پرطرفدار محسوب می شود. بعضی بازی های ترسناک از عناصر بقا و اکشن در گیم پلی خود استفاده می کنند. بعضی دیگر دارای ترس روان شناختی در گیم پلی خود هستند. معمولا بازی های ترسناک دارای یک داستان و روایت جذاب و دلهره آور هستند که بازیکنان را درگیر می کند.

 

اگر به گشت و گذار در محیط های وسیع و پیدا کردن آیتم های مختلف علاقه دارید، دانلود بازی جهان باز به شما پیشنهاد می شود. بازی های این سبک به بازیکنان اجازه می دهند آزادانه در مناطق روی نقشه کاوش کنند و به اهداف نزدیک شوند. انواعی از لوکیشن ها و تجهیزات در این سبک به وسیله بازیکنان قابل انتخاب هستند. برای مثال، می توان به وسایل نقلیه و سلاح های متنوع اشاره کرد.

 

از جمله دیگر سبک های بازی های کامپیوتری می توان به سبک شوتر یا FPS اشاره کرد. در بازی های شوتر اول شخص، دوربین از زاویه اول شخص با کاراکتر اصلی همراه می شود و ماجراجویی او را در مراحل مختلف دنبال می کند. طیف وسیعی از تفنگ ها و سلاح های سرد در این نوع بازی ها در دسترس گیمرها قرار می گیرند.

 

سایت بازی های ریسینگ و ماشینی

 

مجموعه Need for Speed

 

بازی های ریسینگ و ماشینی

دانلود بازی کامپیوتر در سبک ریسینگ به طرفداران ماشین های اسپرت و مسابقه ای توصیه می شود. در این سبک، مجموعه های مشهوری مانند Need for Speed وجود دارند که با نسخه های مختلف خود، طرفداران زیادی را کسب کرده اند. اگر می خواهید نسخه های جدید مجموعه را تجربه کنید، دانلود بازی Need for Speed Heat و Need for Speed ​​Payback به شما پیشنهاد می شوند. بازی های Need for Speed Carbon و Need for Speed Most Wanted نیز از جمله نسخه های نوستالژیک و خوش ساخت مجموعه نید فور اسپید محسوب می شوند.

 

دانلود بازی Project CARS 3 بازیکنان را وارد پیست های مسابقه واقعی می کند. این بازیِ شبیه ساز مسابقه ای، دارای یک هوش مصنوعی بهبود یافته است و چالش های زیادی را سر راه بازیکنان قرار می دهد. همچنین نسبت به قسمت های قبلی مجموعه، از عناصر آرکید بیشتری برخوردار است.

 

سایت بازی های ماجراجویی و نقش آفرینی

 

مجموعه Assassin’s Creed

بازی های ماجراجویی و نقش آفرینی

بازی های بزرگی در سبک های ماجراجویی و نقش آفرینی برای کامپیوتر عرضه شده اند. برای مثال، می توان به نسخه های مختلف مجموعه Assassin’s Creed اشاره کرد که از وقایع تاریخی و اسطوره ای در داستان و روایت آن ها استفاده شده است. دانلود بازی Assassin’s Creed Valhalla امکان تجربه جدیدترین نسخه مجموعه را برای شما فراهم می کند. در این بازی، شخصیت اصلی یک جنگجوی وایکینگ است که قبیله خود را از ویرانی یخی در نروژ نجات می دهد و آن را به سمت سرزمین های سرسبز انگلستان هدایت می کند.

 

بازی Assassin’s Creed Origins یکی دیگر از نسخه های جدیدتر مجموعه اساسینز کرید محسوب می شود. این بازی در مصر باستان جریان دارد و از عناصر نقش آفرینی در گیم پلی خود استفاده می کند. همچنین می توان به بازی Assassin’s Creed Odyssey اشاره کرد که در آن بازیکنان در نقش یک جنگجوی اسپارتی قرار می گیرند و باید علاوه بر مبارزه با فرقه ای مخوف در یونان باستان، مصنوعات و هیولاهای دوران آتلانتیس را کشف کنند. این سه نسخه از نظر داستانی دارای ارتباط با یکدیگر هستند و به صورت موازی داستان شخصیت لیلا حسن را دنبال می کنند.

 

دانلود بازی Horizon Zero Dawn برای کامپیوتر به طرفداران بازی های نقش آفرینی و اکشن توصیه می شود. داستان این بازی در مورد یک شکارچی جوان به نام Aloy است که در دنیایی تسخیر شده به وسیله هیولاهای ماشینی برای یافتن گذشته خود تلاش می کند. بازیکنان باید با استفاده از مهارت های شخصیت اصلی و همچنین مهارت های مخفی کاری، با انبوهی از هیولاهای ماشینی و باس ها مبارزه کنند. سلاح هایی مانند نیزه و کمان موجب می شوند مبارزات هیجان بیشتری داشته باشند. این بازی یکی از انحصاری های پلی استیشن محسوب می شود، اما در سال 2020 برای کامپیوتر نیز به انتشار رسید.

 

سایت مجموعه Call Of Duty

 

مجموعه Call Of Duty

بازی های اکشن و شوتر اول شخص FPS

اگر طرفدار بازی های تیراندازی و شوتر هستید، نباید مجموعه های بزرگی مانند Far Cry و Call Of Duty را از دست بدهید. بازی Far Cry New Dawn یکی از نسخه های جدید و اسپین آف مجموعه فار کرای محسوب می شود. این بازی را می توان دنباله ای برای Far Cry 5 در نظر گرفت. طراحی محیط ها در کنار گیم پلی بازی از جمله نقاط قوت این نسخه هستند. جدیدترین نسخه مجموعه نیز برای کامپیوتر منتشر شده است. بازی Far Cry 6 که مانند دیگر نسخه های Far Cry از دوربین اول شخص و محیط های جهان باز برخوردار است. بازیکنان در نقش یک مبارز چریکی، مناطق مختلف روی نقشه را جستجو می کنند. از جنگل های متراکم گرفته تا رشته کوه های بلند.

 

دانلود بازی Call of Duty Modern Warfare Remastered امکان تجربه نسخه ریمستر قسمت اول سه گانه Modern Warfare را برای گیمرهای پی سی فراهم می کند. نسخه ریمستر از همان گیم پلی نسخه اصلی استفاده می کند. بازیکنان می توانند کمپین تک نفره بازی را تکمیل کنند. همچنین به صورت آنلاین با دیگر بازیکنان به رقابت بپردازند. حالت آنلاین از نظر سفارشی کردن شخصیت ها و آیتم های درون نقشه، دارای تغییراتی نسبت به نسخه اصلی است. همچنین تفنگ های جدیدی به نسخه ریمستر اضافه شده اند.

 

یکی دیگر از بازی های مشهور و پرفروش کامپیوتر در سبک های اکشن، تیراندازی و ماجراجویی، بازی GTA V است که داستان آن در ایالت خیالی سن آندریاس جریان دارد. طراحی جهان باز GTA V به بازیکنان اجازه می دهد آزادانه با وسایل نقلیه مختلف از جمله خودروها به کاوش در نقشه بزرگ بازی بپردازند. بازی دارای دو حالت اول شخص و سوم شخص است که بازیکنان می توانند حالت مورد نظر خود را انتخاب کنند. بخش کمپین بازی روی سه شخصیت اصلی تمرکز دارد و میان آن ها جابجا می شود.

 

برای دانلود بازی GTA V و دیگر بازی های معرفی شده با لینک مستقیم و حجم فشرده می توانید به وب سایت bosgame.ir مراجعه کنید.

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *