hambergermenu

بهترین بازی های جهان باز (Open World)

بهترین بازی های جهان باز (Open World) را در ادامه با هم بررسی میکنیم . با مجله اینترنتی باحال مگ همراه باشید .

 

Assassin’s Creed Odyssey

این بازی نقطه ی عطف سری بازی های Assassin بود چرا که باور گیمر ها را نسبت به آنچه که اساسین بود تا حدود بسیار زیادی تغییر داد . همچنین در این بازی با یک جهان باز پر از مناظر زیبا و ماموریت های رنگارنگ مواجه می شویم .

Assassin's Creed Odyssey

 

 

 

Grand Theft Auto 5

GTA 5 که پر فروش ترین بازی جهان می باشد را می توان یکی از تاثیر گذار ترین بازی های جهان باز دانست چرا که مخاطبان زیادی سال های سال با این بازی خاطرات خوبی دارند و در این بازی به راحتی انتظاری را که از یک بازی جهان باز داشتیم برآورده شد .

Grand Theft Auto 5

 

 

Assassin’s Creed Origins 

یکی از شاهکاهای سری بازی های Assassin می باشد که در آن شهرها و روستاها با شهروندان ، کشاورزان ، کارگران و سربازان شلوغ هستند. در بازی خطرهای زیبایی وجود دارد که در کمین شما هستند . نکته ی جالبی که در مورد این بازی وجود دارد این است که بعد از گذشت 35 ساعت از بازی ، هنوز نمی توان به نقشه ی بازی به صورت کامل دسترسی داشت که این نشان دهنده ی زیبایی بازی و ادامه دار بودن آن است .

Assassin's Creed Origins 

 

 

 

Forza Horizon 3

یک بازی مهیج مسابقه ای . در این بازی که کاملا گسترده ، پر از خیابان های متنوع در شهر ، سواحل بکر ، جنگل های سر سبز و بیابان های گرد و خاکی که الهام گرفته از نقاط دور افتاده در استرالیا می باشد چالش ها و مسابقات و … را پیش رو خواهید داشت .

Forza Horizon 3

 

 

 

Red Dead redemption 2

طوفان بازی های وسترن در PS4 توانست مخاطبان را به ساعت ها بازی بکشاند . در این بازی محیطی زیبا ، با جزئیات دقیق و ماموریت های مختلف در انتظار شماست .

red dead redemption 2

 

 

 

 

The Witcher 3: Wild Hunt

این بازی را می توان پیشتازی از نسل جدید بازی های جهان باز دانست . در جهان باز های نسل جدید ، قدرت و توانایی زیادی برای پیاده سازی محیطی که جزئیاتی دقیق دارد در نظر گرفته شده است .

Witcher

 

 

Elite: Dangerous

جهان این بازی با سایر بازی ها متفاوت است . در این بازی شما در کهشکان با سایر موجودات ، سیاره ها و کره ها قرار دارید . در این بازی ماجراجویی جالبی در بین بی شمار ستاره دارید .

Elite Danger

 

 

Assassin’s Creed 4: Black Flag

جزایر کوچک ، نهنگ ها ، قلعه ها ، نبردهایی دریایی و … که شما را در نقش یک دزد دریایی ظاهر می کند روح تازه ای به کالبد مجموعه Assassin بخشیده است . این بازی نیز یکی از بازی های پرطرفدار جهان باز می باشد .

Assassin's Creed 4

 

 

Metal Gear Solid 5

در این بازی با یک اسلحه ساده و با Headshot شروع میکنیم و با اسلحه هایی مرگبار و جذاب برای مخاطبین بازی را به پایان می رسانیم . اگر از مخاطبان سری بازی های Metal Gear باشید احتمالا این بازی را بهترین بازی جهان باز می دانید .

Metal Gear Solid 5

 

 

 

Just Cause 4

یکی از هیجان انگیز ترین و جذاب ترین بازی های جهان باز Just Cause می باشد . در این بازی ویژگی های زیاد و جالبی وجود دارد که یکی از آن ها پرواز انسان می باشد . Just Cause با توجه به جزئیات زیاد توانسته مخاطبان را به سمت خود جذب کند .

just cause 4

 

 

Mad Max

زیبایی این بازی با سایر بازی های جهان باز متفاوت است در این بازی جهان دچار پوسیدگی شده و محیط بازی سراسر وحشت می باشد که این نیز نوعی ویژگی خاص برای این بازی به شمار می آید .

 

Mad Max

 

مطالب پیشنهادی Gaming

سیستم مورد نیاز fifa 2021سیستم مورد نیاز PES 2021 سیستم مورد نیاز Fallout 4
سیستم مورد نیاز Far Cry 5 سیستم مورد نیاز Battlefield 5سیستم مورد نیاز PUBG
سیستم مورد نیاز League of Legendsسیستم مورد نیاز Fortniteسیستم مورد نیاز GTA V
مقایسه GTA V با واقعیتپول بی نهایت در GTA Onlineعکس GTA

 

منبع : باحال مگ

 

دسته بندی :

دیدگاه ها

  • عباس مرداد ۲۸, ۱۳۹۸ :: ۷:۱۲ ب.ظ

    واقعا اساسین بلک فلگ و اون تجربه ی دریانوردی و دزد دریایی بودن چیزی بود که هیچوقت تکرار نمیشه . ممنون از مطلبتون

    • نویسنده 1 مرداد ۲۸, ۱۳۹۸ :: ۸:۰۹ ب.ظ

      ممنون از شما بابت نظرتون

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *