hambergermenu

بیده توالت فرنگی چیست؟ نحوه استفاده از خودشور توالت فرنگی

بیده توالت فرنگی چیست؟ تجهیزاتی پیشرفته برای توالت فرنگی است که بدون نیاز به دست و شلنگ، اقدام به شستن فرد می کند.

 

از آنجایی که استفاده از توالت فرنگی دغدغه بسیاری از افراد بود با وجود خودشور توالت فرنگی، استفاده از آن بسیار راحت تر شده است. اگر هنوز در خصوص دستشویی فرنگی خودشور دار ابهام دارید و نمیدانید که این سیستم چگونه کار می کند در ادامه ویدئو، آموزش و توضیحات تکمیلی خودشور توالت فرنگی داده شده است.

 

توالت فرنگی بیده دار چیست؟

 

با دیدن فیلم کوتاه زیر، می توانید به طور مختصر جواب سوال بیده توالت فرنگی چیست؟ نحوه استفاده از توالت فرنگی خودشور و انواع آن را دریابید.

 

 

توالت فرنگی خودشور یا بیده چیست؟

 

اگر این سؤال برای شما پیش آمده که خودشور فرنگی یا bidet چیست؟ خوب است بدانید، توالت فرنگی هایی که مجهز به سیستم بیده می باشند دستشویی فرنگی خودشور نامیده می شوند.

بیده توالت فرنگی وسیله ای است که شستن فرد یا همان مسئله طهارت گرفتن، بعد از استفاده از این نوع توالت را آسان کرده و نام علمی آن bidet می‌ باشد.

 

بیده در توالت فرنگی نصب می‌شود و بدون دخالت دست و به واسطه فشار آب،اقدام به شستن فرد می‌ کند که دیگر دردسرهای شستن با شلنگ را ندارد.

 

درست است که با اختراع بیده، یکی از مشکلات و دغدغه های استفاده از توالت فرنگی برطرف شده اما مسئله مهم اینجاست که این نوع توالت ها، به دلیل رعایت نکردن یکسری نکات دچار گرفتگی های سطحی و یا بعضاً شدید می شوند که بسته به نوع گرفتگی، روش ها و تجهیزات مورد استفاده نیز متفاوت است.

 

دقت کنید که نمی توان خودسرانه و بدون داشتن دانش لازم، اقدام به رفع گرفتگی توالت فرنگی با استفاده از هر روشی نمود؛ زیرا سیستم آن نسبت به توالت ایرانی پیچیده و حساس بوده و بعداً شما را متحمل به پرداخت هزینه های بیشتری می کند.

 

از آنجایی که سایت برچسب از مورداعتمادترین سایت های خدمات لوله بازکنی در تهران می باشد، می توانید در هر منطقه ای از تهران نزدیکترین لوله بازکن به خود را به راحتی پیدا کنید.

 

به طور مثال اگر در محدوده شمال تهران هستید می توانید روی لینک زیر کلیک کنید و برای رفع گرفتگی لوله و چاه فاضلاب خود، با متخصص ترین افراد لوله بازکنی در شمال تهران تماس بگیرید؛ یا نام منطقه خود را جستجو کنید تا نزدیکترین لوله بازکن ها به شما پیدا شود.

 

متخصصین لوله بازکنی شمال تهران به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی آماده ارائه خدمات در تمامی محدوده های شمال تهران می باشد. کافیست روی لینک کلیک کنید و برای رفع گرفتگی توالت فرنگی به صورت تضمینی هرچه سریعتر اقدام نمایید.

 

کارکرد و نحوه استفاده از توالت فرنگی خودشور

نحوه استفاده از توالت فرنگی خود شور، کار سختی نیست. بیده در بعضی از توالت ها در حالت عادی به صورت جمع شده می باشد. با باز شدن شیر بیده توالت فرنگی، سری پاشش آن به سمت جلو آمده و عمل پاشش آب را انجام می‌دهد و بعد دوباره به صورت اتوماتیک جمع می‌ شود.

 

در صورتی که خودشور عملکرد درستی نداشته باشد، می تواند سیستم توالت فرنگی منزلتان را مختل نماید و با گرفتگی نیز مواجه سازد. از این رو چنانچه هنوز سرویس بهداشتی شما مجهز به این وسیله نمی باشد، در انتخاب بهترین نوع آن دقت کنید. در ادامه سعی کرده ایم تا شما را با انواع خودشور فرنگی آشنا نماییم.

 

توالت فرنگی خود شوی

 

هدف استفاده از بیده توالت فرنگی، تمیز کردن و شستشو توالت بعد از اجابت مزاج می باشد.

 

بعد از انتخاب بیده توالت فرنگی به یاد داشته باشید که سایت لوله بازکنی برچسب با ارائه مقاله های آموزشی متعدد به صورت رایگان و نیز خدمات شبانه روزی آنلاین در کنار شماست، تا بتواند انواع مشکلات مربوط به توالت فرنگی؛ مثل گرفتگی و یا پر شدن چاه فاضلاب و یا نیز رفع بوی بد سرویس بهداشتی را به کمک با تجربه ترین لوله بازکن ها در سراسر تهران با یک تماس رفع نماید.

 

انواع بیده در توالت فرنگی چیست؟

امروزه انواع توالت فرنگی ها، مجهز به سیستم بیده و یا خودشور فرنگی می باشند و چنانچه می خواهید بدانید که انواع خودشور توالت فرنگی چیست؟ باید بگوییم دو نوع بیده داریم که عبارتند از:

 

  • خودشور اتوماتیک توالت فرنگییا برقی
  • بیده دستی یا مکانیکی

 

افراد با توجه به نیاز خودشان و کارایی انواع بیده، اقدام به نصب توالت فرنگی خود شور می نمایند. بنابراین می‌توانند هر کدام را که مایل هستند انتخاب کنند. ما در ادامه در مورد این دو نوع خودشور فرنگی بیشتر توضیح خواهیم داد، تا بتوانید انتخاب هوشمند و دقیق تری داشته باشید.

 

بیده مکانیکی و خودشور فرنگی برقی

 

شما در تصویر سمت راست بیده توالت فرنگی مکانیکی و یا دستی و در سمت چب بیده اتوماتیک یا برقی را مشاهده می کنید.

خودشور اتوماتیک توالت فرنگی

خودشور توالت فرنگی برقی، به عنوان یک دسته در کنار توالت فرنگی وال هنگ یا ساده نصب می‌ شود و با برق کار می‌ کند.

 

بیده توالت فرنگی اتوماتیک

 

بیده توالت فرنگی اتوماتیک یا همان بیده برقی با استفاده از دسته فرمان، آب را قطع و وصل می کند.

 

نحوه کار خودشور اتوماتیک توالت فرنگی به این صورت است که در روی دسته آن، چند کلید فرمان دهنده وجود دارد و با زدن کلید wash شروع به آبریزی می‌کند و در هنگام اتمام کار، با زدن کلید stop پاشش آب متوقف می‌ شود.

 

بیده توالت فرنگی پیشرفته امکانات بیشتری از قبیل، تنظیم جهت پاشش آب و تنظیم میزان فشار آن و… را دارا می باشد که هر کدام به نوعی این وسیله را تکمیل کرده است. کار با این ابزار راحت بوده و شما نیاز ندارید به دنبال آموزش های استفاده از توالت فرنگی باشید.

 

برای مطالعه ادامه این مطلب و نحوه استفاده از بیده دستی کافیست روی لینک زیر کلیک کرده و آن را در سایت برچسب مطالعه نمایید.

 

منبع: https://barchasb.net

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *