hambergermenu

شناسایی شخصیت افراد از روی جواهرات !

شناسایی شخصیت افراد از روی جواهرات ! . شاید این تیتر در نگاه اول کاملا عجیب به نظر برسد و پیش خودتان بگویید که جواهرات هر شخصی به وضع مالی او بستگی دارد ولی در واقعیت اینطور نیست.

آیا تاکنون به این فکر کرده اید که جواهراتی که برای خود انتخاب می کنید، خبر از شخصیت درونی شما می دهند؟!

این درست که شخصیت هر فردی، یک مقوله پیچیده است و نمی توان شخصیت افراد را از روی ظواهر آن ها تشخیص داد اما روانشناسان طی تحقیقات بیشماری به این نتیجه رسیده اند که هر فرد با گوشواره، دستبند یا انگشتری که به دست می کند، می تواند خودش را برای سایرین برملا کند.

اجازه دهید کمی بیشتر در این باره توضیح دهیم.

شناسایی شخصیت از روی گوشواره 

اگر دوست دارید گوشواره های حلقه ای بزرگ، گردن بند های توپی و پر از نگین و سنگ های رنگی از گوش و گردن خود بیاویزید، این احتمال وجود دارد که شما شخصیتی بسیار شاد و مهیج دارید.

شما از بودن در مراسم های اجتماعی لذت می برید، مردم را دوست داشته و باور دارید که کنار سایرین بودن، حس شادی و خوشحالی را برایتان به ارمغان می آورد.

شناسایی شخصیت از روی گردن بند

از گردن بندهای مرواریدی خوشتان می آید؟استفاده از مروارید به عنوان زیورآلات، از زمان های گذشته تا اکنون ادامه داشته است و محبوبیت خود را بین بانوان حفظ کرده است. مروارید نشان دهنده پاکی، سادگی و خلوص قلب است.

بدلیجات

عده ای از افراد هستند که علاقه ای به طلا و الماس ندارند. در واقع دوست دارند نمونه های بدلی را انتخاب کنند. معمولا اشخاصی که نظر و ایده دیگران برایشان مهم نیست، از زیورآلات بدل و معمولی استفاده می کنند، و شادی و حس خوب خودشان از همه چیز بالاتر و مهم تر است.

استفاده از الماس

الماس نشان دهنده جاه طلبی است.

کسانی که هدف ها و ایده های بزرگی در سرشان دارند و همیشه به دنبال بزرگتر و مهم تر دیده شدن هستند از الماس، در زیورآلات خود استفاده می کنند.

دیده اید که برخی از افراد حتی در با شکوه ترین مراسم هم جواهرات ظریف و خیلی ریز را ترجیح می دهند؟

این افراد برخلاف آن‌هایی که می‌خواهند جلب توجه کنند، علاقه‌ای به استفاده از زیورآلات بزرگ و چشمگیر ندارند.

آن‌ها آنقدر اعتماد به نفس بالایی دارند که نیازی به نمایش خودشان نمی‌بینند و در نتیجه زیورآلات کوچک و ظریف را به هر چیز دیگری ترجیح می‌دهند.

شخصیت این افراد تا حدود زیادی آرام و لطیف است.

آن‌ها از حاشیه به دورند و آرامش را به هیجان ترجیح می‌دهند.

این افراد در استایل خیلی به خودشان سخت نمی‌گیرند، اما تا جای ممکن سعی می‌کنند که خوش تیپ و مرتب باشند.

افرادی که عاشق جواهرات قدیمی و آنتیک هستند معمولا شخصیت خاصی دارند.

آنها احساساتی، حساس و بادقت اند که علاوه بر کیفیت، به کمیت نیز اهمیت زیادی می دهند، از این رو همیشه به دنبال جواهراتی هستند که در عین زیبایی، ارزش زیادی نیز داشته باشند.

در واقع خاص بودن است که برای آنها ارزش محسوب می شود. خوبی این مدل جواهرات آن است که همیشه جذابیت خود را دارند و گذر زمان نه تنها چیزی از زیبایی شان نمی کاهد، بلکه به ارزش آنها نیز می افزاید.

با توجه به مطالب گفته شده، فکر میکنید شخصیت شما چگونه است؟

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *