hambergermenu

طراحی وب سایت چه مزیت رقابتی ارائه می کند؟

فرصت فروش آنلاین به کسب و کارها کمک کرده است که درآمد بیشتری داشته باشند و با موفقیت رشد کنند.

 

مانند هر استراتژی تجاری دیگری، نکات مثبت زیادی وجود دارد و مزایای طراحی سایت وردپرس می تواند به برتری فرد کمک کند.

 

این مقاله برای کمک به شما در شناخت بیشتر مزایای طراح سایت فروشگاهی تهیه شده است. طراحی وب سایت بستر خوبی برای گسترش کسب و کار شما است.

 

ما قصد داریم با به اشتراک گذاشتن آنچه در مورد فروش آنلاین می دانیم، توضیح دهیم که چه نوع مزایایی وجود دارد.

 

طراحی سایت وردپرس

 

طراح سایت فروشگاهی چیست؟

طراح سایت فروشگاهی را می توان به عنوان خرید و فروش کالا به صورت الکترونیکی به صورت آنلاین تعریف کرد. به دلیل مزایای فراوان کسب و کار الکترونیک – بازاریابی اینترنتی، انتقال الکترونیکی وجوه، تجارت تلفن همراه – این به دو بخش تقسیم می شود. فروشندگان بخشی از بازارهای آنلاین هستند که در آن بسیاری از فروش های شخص ثالث انجام می شود.

 

آشنایی با مزایای طراح سایت فروشگاهی

1. فرآیند خرید سریعتر در طراحی سایت وردپرس

مشتریان می توانند زمان کمتری را برای خرید آنچه می خواهند صرف کنند. آن‌ها می‌توانند به راحتی بسیاری از اقلام را در یک زمان مرور کنند و آنچه را که دوست دارند بخرند. وقتی آنلاین هستند، مشتریان می توانند اقلامی را پیدا کنند که در فروشگاه های فیزیکی دور از آنها موجود است یا در محل آنها یافت نمی شود.

 

مشتری را درنظر بگیرید که برای خرید ماشین لباسشویی به فروشگاه می رود. او پس از جستجو متوجه می شود که نمی تواند محصول مورد نیاز خود را پیدا کند. او وارد یک سایت وردپرس می شود و ماشین لباسشویی را پیدا می کند. حتی بهتر از آن این است که قیمت پیشنهادی ویژه دارد و می توان آن را درب منزل تحویل گرفت.

 

طراح سایت فروشگاهی

 

اینجاست که طراحی سایت وردپرس به کمک بسیاری از خریداران می آید. آن‌ها آنلاین می‌شوند، یک کالا را جستجو می‌کنند، سریع پاسخ می‌گیرند و می‌توانند به همان سرعت آن را بخرند.

 

از مزایای کسب و کار الکترونیکی می توان به کمک به فرد برای انتخاب از بین طیف وسیعی از محصولات و تحویل سفارش نیز اشاره کرد. جستجو برای یک آیتم، دیدن توضیحات، افزودن به سبد خرید – همه مراحل در کمترین زمان انجام می شود. در پایان، خریدار خوشحال است زیرا کالا را دارد و مجبور نیست راه دوری را طی کند.

 

2. ایجاد فهرست فروشگاه و محصول

فهرست محصول چیزی است که مشتری هنگام جستجوی یک کالا می بیند. این یک مزیت در طراحی سایت وردپرس است که برای فروشنده در نظر گرفته شده است. این نکته مثبت کسب و کار آنلاین این است که می توانید لیست محصولات خود را پس از ایجاد آنها شخصی سازی کنید. بهترین قسمت؟ ایجاد یک لیست زمان بسیار کمی می برد، تنها چیزی که نیاز دارید نام محصول یا کدهایی مانند EAN، UPC، ISBN یا ASIN است.

 

فروشندگان می توانند بسیاری از تصاویر، توضیحات، دسته بندی محصول، قیمت، هزینه حمل و نقل و تاریخ تحویل را اضافه کنند. بنابراین، تنها در یک مرحله می توانید چیزهای زیادی در مورد کالا به مشتری بگویید. ایجاد فهرست شما به خریداران نشان می دهد که چه چیزی دارید.

 

قوانین لیست محصولات

• از تصاویر با وضوح بالا استفاده کنید. تصاویر تار حواس مشتریان را پرت کرده و گیج می کند.

• ابعاد تصویر را حفظ کنید. معمولاً بازارهای تجارت الکترونیک فرمت وضوح را توصیه می کنند.

• چندین نمای محصول را ارائه دهید. برخی از سایت‌ها حتی به شما اجازه می‌دهند که یک نمای 360 درجه از آیتم‌ها داشته باشید.

• هنگام اضافه کردن انواع محصول – مانند رژ لب در سایه های مختلف – مطمئن شوید که هر گونه تصویر خاص خود را دارد.

 

قوانین لیست محصولات در طراحی سایت

 

سفارشی کردن لیست ها آنها را جذاب و جذاب می کند. در اینجا فروشنده کنترل کاملی بر سفارشی‌سازی دارد، او می‌تواند به پیشنهادات موجود، تخفیف‌ها و غیره اشاره کند. از دیگر مزایای فهرست‌بندی محصولات کسب و کار الکترونیکی این است که آپلود رایگان و سریع است.

 

این چه تفاوتی با فروشگاه های آفلاین دارد؟ – تاجران خرده‌فروشی آفلاین می‌توانند فقط برخی از جزئیات محصول را ارائه دهند. این می تواند دردسرساز باشد زیرا آنها مجبورند داده های مشابه را برای هر مشتری تکرار کنند!! از طرف دیگر، یک بازار آنلاین به شما فضایی برای توصیف محصول می دهد – فقط یک بار و افراد علاقه مند آن را می خوانند. می‌توان اطلاعات بیشتری مانند بررسی‌ها، ویدیوهای نمایشی، پیشنهادات آماده و زمان‌بندی تحویل مورد انتظار را شامل شود.

 

3. کاهش هزینه

یکی از بزرگترین مزایای تجارت الکترونیک برای تجارت که فروشندگان را به فروش آنلاین علاقه مند می کند کاهش هزینه است. بسیاری از فروشندگان برای حفظ فروشگاه فیزیکی خود مجبور به پرداخت هزینه های زیادی هستند. آنها ممکن است نیاز به پرداخت هزینه های اضافی مانند اجاره، تعمیرات، طراحی فروشگاه، موجودی و غیره داشته باشند. در بسیاری از موارد، حتی پس از سرمایه گذاری در خدمات، سهام، نگهداری و نیروی کار، فروشندگان سود و بازگشت سرمایه مورد نظر را دریافت نمی کنند.

 

طراحی وب سایت با سی ام اس ایران

 

اگر میخواهید از مزایای رقابتی طراحی سایت برخوردار شوید، با یک شرکت مطمئن در این راستا قرارداد ببندید.

 

در این راستا طراحی سایت سی ام اس ایران (www.cms-iran.com) خدمات طراحی وب سایت به صورت کد نویسی و کاملا اختصاصی مناسب برای کسب و کارهایی که به دنبال ایجاد یا گسترش فعالیت خود در فضای اینترنت هستند؛ ارائه می دهد.

 

اگر شما به دنبال ایجاد یک وب سایت فروشگاهی برای فروش محصولات خود هستید یا می خواهید برای شرکت خود طراحی سایت شرکتی انجام دهید ، شرکت سی ام اس ایران خدمات طراحی وب سایت شرکتی ، فروشگاهی ، شخصی ، خبری ، سامانه ، آموزشی ، دایرکتوری و حتی طراحی و راه اندازی اپلیکیشن را در بالاترین کیفیت انجام میدهد.

 

نمونه پروژه طراحی وب سایت این مجموعه در سایت موجود است و شما می توانید با خیال راحت استخدام کارشناس طراحی سایت را انجام دهید.

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *