hambergermenu

چرا کسب و کار های آنلاین به سرویس میزبانی و استریم ویدیو نیاز دارد

 

چرا کسب و کار های آنلاین به سرویس میزبانی و استریم ویدیو نیاز دارد

 

استفاده از سرویس میزبانی و استریم ویدیو در کسب و کارها بسیار مفید است، این سرویس‌ها به شما اجازه می‌دهند تا ویدئوهای خود را با کیفیت بالا و بدون نیاز به دانلود سریعتر به مخاطبین خود ارائه دهید. همچنین، با استفاده از سرویس میزبانی و استریم ویدیو، می‌توانید ویدئوهای خود را با سرعت بیشتری در سراسر جهان پخش کنید و رضایت مخاطبین خود را افزایش دهید. همچنین امکانات مختلفی مثل گزارش‌های آماری و امکانات امنیتی مانند عدم دانلود ویدیو نیز در این سرویس‌ها قرار دارد که باعث بهبود عملکرد کسب و کار شما می‌شوند.

 

استریم ویدیو به معنای پخش ویدئو در زمان واقعی است. بدین ترتیب، با استفاده از این فناوری، شما نیازی به دانلود کامل ویدئو ندارید و می‌توانید ویدئو را همزمان با دریافت آن پخش کنید. در واقع، با استفاده از استریم ویدیو، ویدئو در حالی که دریافت می‌شود، همزمان با پخش است.

 

به علاوه استفاده از استریم ویدیو برای کسب و کارها می‌تواند با بهبود تجربه کاربری و افزایش رضایت مخاطبین همراه باشد. همچنین، فناوری استریم ویدیو دارای امکانات امنیتی و گزارش‌های آماری مفیدی برای کسب و کارها است.

 

استریم ویدیو برای انواع کسب و کارها مناسب است با این حال، برخی کسب و کارها به دلیل نوع فعالیت خود و محصولات و خدماتی که ارائه می‌دهند، می‌توانند از استفاده از سرویس ویدیو و استریم ویدیو بهره بیشتری ببرند.

 

کسب و کار های نیازمند سرویس میزبانی و استریم

 

کسب و کار های نیازمند سرویس میزبانی و استریم

 

  • کسب و کار های آموزشی: کسب و کار های مختلفی وجود دارند که دوره های آموزشی در موضوعات مختلف را برگزار می‌کنند و دغدغه اصلی این کسب و کار ها عدم جلوگیری از دانلود ویدیو است. به کمک فناوری های جدید می‌توانید ویدیو خود را رمزنگاری کنید و تا 99 درصد از دانلود آن جلوگیری نمایید که سرویس ویدیو نگاوید می‌تواند ویدیو های شما را به سادگی رمزنگاری کند.

 

  • کسب و کار های آرایشی و زیبایی: استفاده از سرویس ویدیو و استریم ویدیو برای کسب و کار های آرایشی و زیبایی (بیوتی) قطعا می‌تواند مفید باشد. اگر شما دوره های تخصصی آموزشی در این حوزه را تدریس می‌کنید بدون شک از دانلود غیرقانونی ویدیو و دوره های خود ناراضی هستید. پلتفرم های سرویس ویدیو بدون شک می‌توانند از 99 درصد دانلود ویدیو های شما جلوگیری کنند.

 

  • کسب و کارهای غذایی: استفاده از استریم ویدیو برای نمایش و آموزش روند طبخ غذاهای جدید، نکات آشپزی و یا تدارک مواد لازم برای تهیه غذاهای خاص می‌تواند مشتریان را به سمت کسب و کار شما جذب کند.

 

  • باشگاه‌های ورزشی: استفاده از استریم ویدیو برای برگزاری کلاس‌های ورزشی آنلاین، نمایش روش تمرین و همچنین نمایش پیشرفت ورزشکاران می‌تواند کسب و کار را توسعه دهد.

 

  • کسب و کارهای گردشگری: استفاده از استریم ویدیو برای نمایش جاذبه‌های گردشگری، نحوه سفر و تجربیات سفرهای افراد می‌تواند به افزایش تعداد گردشگران و در نتیجه افزایش فروش کمک کند.

 

استریم ویدیو و میزبانی ویدیو فرصت عالی برای هر کسب و کاری می‌تواند مفید باشد، به ویژه کسب و کار های آموزشی که نیازمند سرویسی هستند تا از دانلود ویدیو های آموزشی خود جلوگیری کنند و دیگر کاربران به صورت رایگان به این ویدیو ها دسترسی نداشته باشند.

 

وبسایت های معتبری در دنیا از فناوری Dynamic watermark استفاده می‌کنند برای عدم جلوگیری از دانلود و ضبط فیلم برداری مانند wowza، dacast، vdocipher و negavid که جز بهترین شرکت ها در حوزه استریم ویدیو می‌باشند.

 

قیمت سرویس میزبانی ویدیو و استریم

با توجه به قیمت بالای سرویس های جهانی ممکن است برای کسب و کار شما و شرایط فعلی و تحریم ها استفاده از سرویس های خارجی برای شما به صرفه و میسر نباشد.

 

برای مثال در سایت dacast برای سرویس مناسب آن مبلغ 250 دلار معادل 13  میلیون تومان باید هزینه کنید یا در وبسایت wowza در پلن سرویس میزبانی و استریم آن مبلغ 149 دلار معادل 8 میلیون تومان پرداخت کنید.

 

اما نکته جالب و قابل توجه این است که شما می‌توانید سرویس با کیفیتی از پلتفرم محبوب سرویس میزبانی نگاوید بهره مند شوید که در پلن اول نگاوید با 600 ساعت فضای ذخیره سازی، ترافیک مصرفی رایگان، 10 ساعت فضا استریم پادکست با مبلغی کمتر از 2 میلیون تومان را تهیه کنید.

 

نتیجه گیری

استفاده از سرویس های میزبانی و استریم ویدیو ممکن است برای تمامی کسب و کار ها مورد نیاز نباشد و قطعا اگر در حوزه ای فعالیت می‌کنید که نیازمند این هستید که در برابر دانلود غیر قانونی ویدیو یا دوره های آموزشی خود جلوگیری کنید یا به دنبال استریم ویدیو و پادکست های خود هستید قطعا سرویس های معرفی شده می‌تواند به شما کمک کند تا کسب و کاری پایدار و روبه رشد داشته باشید.

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *