hambergermenu

بهترین مارک چای ساز برقی

بهترین مارک چای ساز برقی

چای از زمان‌های گذشته تاکنون جایگاه خاصی در میان ایرانیان داشته است. این نوشیدنی پرطرفدار در تمام مناسبت‌ها نیز مورد استقبال قرار می‌گیرد. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی، ابزارها و وسایل بسیار کاربردی از جمله چای ساز طراحی و ساخته شده تا روند تهیه و دم کردن چای در کمترین زمان ممکن انجام شود. در ادامه به معرفی بهترین مدل‌ های چای ساز برقی و کتری برقی می‌پردازیم.

 

معرفی بهترین برندهای چای ساز برقی

این محصول ساده و کاربردی در برندها و مدل‌های بسیار متنوعی در بازار وجود دارد، به‌گونه‌ای که بسیاری از افراد هنگام خرید دچار سردرگمی شده و نمی‌توانند محصولی مناسب را انتخاب کنند. در ادامه با انواع چای ساز و بهترین برندهای موجود در بازار آشنا می‌شویم.

 

چای ساز فلر مدل TS 117

چای سازها در مدل‌های مختلف ایستاده یا صفحه‌ای وجود دارند. در مدل‌های ایستاده قوری روی کتری قرار گرفته و پس از جوشیدن آب، چای به کمک بخار کتری دم می‌کشد. این حالت دم کشیدن چای، دقیقاً مشابه کتری و قوری‌های معمولی یا سماور است و دم چای هرگز حالت جوشیده ندارد. چای ساز فلر مدل TS 117 نیز این قابلیت را دارد.

 

چای ساز برقی چه مارکی خوبه؟

 

محصولی بسیار زیبا، کارآمد و هوشمند است که علاوه بر چای برای تهیه نوشیدنی‌های دیگر نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. روی صفحه گرم کن آن یک سنسور قرار گرفته که می‌توانید آن را در حالت جوشیدن یا گرم نگه داشتن قرار دهید. محفظه کتری و قوری از شیشه و پلاستیک بسیار مقاوم و باکیفیت ساخته شده‌است. پس از جوشیدن آب می‌توانید آن را در حالت گرم نگهدارنده قرار دهید، تا چای شما گرم باقی بماند. ظرفیت کتری آن از 1.5 تا 2 لیتر و قوری از 0.7 تا یک لیتر است.

 

چای ساز فلر مدل TS 300

یکی دیگر از مدل‌های زیبا و بسیار کاربردی برند فلر مدل TS 300 است. در این مدل نیز چای به صورت دم آوری به کمک بخار کتری آماده می‌شود. محفظه آب جوش کتری آن تا 4 لیتر ظرفیت دارد که آن را به گزینه‌ای بسیار مناسب برای خانواده‌های پرجمعیت تبدیل می‌کند. در این مدل برای کتری یک عدد شیر تعبیه شده تا استفاده از آب جوش به‌راحتی امکان پذیر بوده و نیازی به برداشتن کتری وجود نداشته باشد. قوری و کتری آن از جنس شیشه باکیفیت طراحی و ساخته‌ شده‌است. یک عدد سینی چکه گیر نیز در زیر شیر کتری قرار گرفته که قابلیت جدا شدن دارد.

 

چای ساز بوش مدل TTA5883

مدل دیگری که در این بخش به شما معرفی می‌شود، از برند بوش و مدل TTA5883 است. این مدل نیز به صورت روهمی است ولی جنس کتری و قوری آن از فلز باکیفیت ساخته شده است. کتری این مدل تا 2 لیتر و قوری تا یک لیتر ظرفیت دارد. این چای ساز از مدل‌های بسیار کاربردی و جمع‌و‌جور با ظاهری زیبا به شمار می‌رود. بوش از برندهای شاخته شده در بازار است و محصولات باکیفیتی را تولید می‌کند.

 

چای ساز میگل مدل GTS 220

میگل یکی دیگر از برندهای شناخته شده موجود در بازار است که محصولات بسیار باکیفیتی را تولید می‌کند. این مدل چای ساز نیز بسیار زیبا و کاربردی است، دارای قوری و کتری شیشه‌ای شفاف است. ظرفیت کتری آن 1.7 لیتر و قوری آن نیز با 0.8 لیتر ظرفیت ساخته شده است. فیلتر استیل باکیفیت نیز درون قوری قرار گرفته است تا تفاله چای یا نوشیدنی دیگر به‌راحتی از آن جدا شود.

 

کتری و قوری به‌راحتی جدا شده و آزادانه می‌توانید آن‌ها را جابجا کنید. علاوه بر آن کتری تا 360 درجه روی پایه می‌چرخد و از هر سمتی می‌توانید از آن استفاده کنید. این چای ساز دارای سیستم هوشمندی است که در صورت اتمام آب درون کتری به صورت خودکار خاموش می‌شود تا مشکلی برای کتری و قوری پیش نیاید. به این صورت ایمنی دستگاه بسیار بالا بوده و قطعات آن دچار مشکل نمی‌شوند.

 

چای ساز پارس خزر

نمونه‌ای از چای سازهای ایرانی باکیفیت مناسب که در بازار موجود است، از برند پارس خزر و مدل گرمنوش است. این چای ساز برخلاف مدل‌های دیگر دارای پنلی حرارتی است که هم قوری و هم کتری روی آن قرار می‌گیرد. همچنین دارای پنل لمسی است تا بتوانید از امکانات آن استفاده کنید. قوری این مدل دارای فیلتر تفاله گیر است و از جنس چینی ساخته شده‌است.

 

پارس خزر از برندهای قدیمی و شناخته شده ایرانی است که محصولاتی متنوعی را باکیفیت بالا تولید می‌کند. کتری آن تا 1.8 لیتر و قوری تا 0.7 لیتر ظرفیت دارد. دستگیره‌ای در زیر سینی آن قرار گرفته است تا حمل آن به آسانی انجام شود. همچنین سیستم خاموش کن خودکار دارد که در حالت‌هایی که بیش از حد گرم شده یا آب درون قوری و کتری نباشد، خاموش می‌شود. به این صورت هم در مصرف انرژی صرفه جویی شده و هم قطعات دستگاه با گرمای بیش از حد آسیب نمی‌بینند. دارای طراحی بسیار زیبا و شیک و قیمتی مناسب است.

 

چای ساز برقی چی بخرم؟

 

چای ساز دی اند اس مدل TM-1430DG

محصول بعدی که در این بخش به شما معرفی می‌شود، از برند دی اند اس است. توان این محصول 1500 وات است که در کمترین زمان ممکن آب را به نقطه جوش می‌رساند. همچنین آماده سازی چای با طعم و مزه فوق العاده در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود. این دستگاه از سه قسمت کتری، قوری و پایه تشکیل شده‌است و طراحی آن به صورتی است که تا 360 درجه امکان چرخش دارد. ظرفیت کتری 1.8 لیتر و ظرفیت قوری آن 1.3 لیتر است. جنس بدنه کتری و قوری نیز از ترکیب شیشه و استیل طراحی و ساخته شده‌است. صفحه گرم نگهدارنده این محصول کمک می‌کند تا چای شما همواره گرم و آماده نوشیدن باشد.

 

چای نوشیدنی محبوب و پرطرفداری است و بسیاری از افراد چندین بار در طول روز از این نوشیدنی استفاده می‌کنند. به همین منظور وسایل بسیار کاربردی برای دم کردن آن در کمترین زمان ممکن طراحی و روانه بازار شده‌است. در این مقاله به معرفی تعدادی از بهترین و کاربردی‌ترین چای ساز‌های موجود در بازار با برندها و طراحی‌های مختلف پرداخته شد که می‌توانید با توجه به سلیقه و میزان بودجه خود یکی از آن‌ها خریداری کنید.

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *