hambergermenu

خرید بک لینک از رسانه های معتبر فارسی زبان

لینک‌ سازی یکی از گسترده‌ترین مباحث مربوط به یک سایت و سئوی آن است. لینک‌ها به دو دستۀ لینک داخلی و خارجی تقسیم می‌شوند. همان‌طور که می‌دانید، در لینک‌ سازی داخلی، شما در یک صفحه، صفحات دیگر سایت خود را به موتورهای جست‌وجویی مانند گوگل معرفی می‌کنید. لینک‌ سازی خارجی نیز فرآیندی مشابه را تکرار می‌کند؛ در لینک‌ سازی خارجی، یک سایت، سایتی دیگر را به موتورهای جست‌وجو معرفی می‌کند. انتشار رپورتاژ آگهی و خرید بک لینک دو مورد از مؤثرترین روش‌های به‌دست آوردن لینک خارجی است؛ این خدمات توسط پلتفرم تسمینو به شما ارائه می‌گردد، اما قبل از دریافت این خدمات لازم است تا با مفهوم و تأثیرات آن بر سئو آشنا شوید.

 

بک لینک چیست؟

همان‌طور که اشاره کردیم، بک لینک لینکی است که سایتی دیگر به وب‌سایت ما می‌دهد. این لینک می‌تواند لینک صفحه اصلی یا لینک یکی از صفحات هدف سایت ما باشد. بک لینک از دو جهت اهمیت دارد؛ اول آن‌که کاربر را به سمت سایت ما هدایت می‌کند و باعث افزایش بازدید سایت می‌شود و سپس به این دلیل که موتور جست‌وجو را به سمت سایت ما هدایت می‌کند. درواقع وقتی سایتی به سایت ما لینک می‌دهد، برای موتورهای جست‌وجویی مانند گوگل به این معنا است که سایت ما به حدی باارزش بوده که سایت‌های دیگر اقدام به معرفی آن نموده‌اند؛ درنهایت این مورد باعث می‌شود که اعتبار سایت ما افزایش یابد.

 

  • انواع بک لینک

بک لینک‌ها به دو دستۀ nofollow و dofollow تقسیم می‌شوند.

 

1. لینک‌های nofollow:

در این دسته از لینک‌ها، سایتی که به شما لینک می‌دهد از انتقال اعتبار به سایت شما خودداری می‌کند. درواقع به زبان ساده، شما را به گوگل و دیگر موتورهای جست‌وجو معرفی می‌کند، ولی درعین‌حال شما را تأیید نمی‌کند؛ یعنی ارزش این لینک تنها به دلیل معرفی شما است.

 

2. لینک‌های dofollow یا فالو:

در این روش لینک‌ سازی، برخلاف لینک‌های نو فالو، سایتی که شما را معرفی می‌کند به شما اعتبار هم می‌بخشد.

 

نکته قابل‌توجهی که درمورد خرید بک لینک وجود دارد، این است که اگرچه ارزش لینک‌های فالو بیشتر است، اما برای اینکه خللی در سئوی سایت شما به وجود نیاید، باید در کنار خرید لینک‌های فالو، اقدام به خرید بک لینک‌های نوفالو نیز بنمایید؛ به‌طور مثال، اگر 100 لینک فالو داشتید، بهتر است 3 تا 10 مورد لینک نوفالو هم داشته باشید.

 

خرید بک لینک از رسانه های معتبر فارسی زبان

 

تأثیر بک لینک در سئو سایت

همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم، خرید بک لینک از دو جهت باعث افزایش اعتبار سایت می‌شود؛ در مرحله اول کاربرانی به سمت سایت شما هدایت می‌شوند که بازدید سایت بالا می‌رود و در مرحله دوم شما به موتور جست‌وجو معرفی می‌شوید. لازم به ذکر است که وقتی کاربران به سمت سایت شما هدایت می‌شوند، موتورهای جست‌وجو متوجه می‌شوند که شما در وب‌سایت خود محتوا یا محصول و یا حتی خدمات باارزشی دارید و به همین جهت نیز موردتوجه قرار می‌گیرید.

 

  • افزایش بازدید

فرقی نمی‌کند که چه نوع سایتی داشته باشید، درهرصورت افزایش بازدید سایت به رشد سایت شما کمک زیادی خواهد کرد. اگر یک سایت فروشگاهی و یا خدماتی داشته باشید، افزایش بازدید باعث فروش بیشتر شما خواهد شد و حتی اگر یک سایت خبری یا آموزشی داشته باشید نیز، افزایش بازدید باعث می‌شود که میان کاربران شناخته شوید و در مواردی مخاطبان وفاداری پیدا کنید.

 

  • افزایش اعتبار سایت

وقتی سایت‌های متعددی به شما لینک می‌دهند، اعتبار سایت شما نیز به‌مرورزمان افزایش می‌یابد. فرض کنید مدیر یک مدرسه هستید و از تمامی معلمان می‌خواهید که فهرستی از بهترین دانش‌آموزان کلاس خود را به شما ارائه دهند. نام یکی از دانش‌آموزان در لیست تعداد زیادی از معلم‌ها تکرار شده است؛ شما چه برداشتی از وضعیت تحصیلی آن دانش‌آموز دارید؟ در گوگل و دیگر موتورهای جست‌وجو نیز اتفاقی مشابه رخ می‌دهد. وقتی اقدام به خرید بک لینک از سایت‌های متعددی می‌نمایید، موتور جست‌وجو درک می‌کند که سایت شما باارزش است؛ بنابراین به اعتبار آن می‌افزاید.

 

همان‌طور که می‌دانید، domain authority یکی از مهم‌ترین ملاک‌ها برای تعیین اعتبار یک دامنه است؛ هنگامی‌ که بک لینک‌های باکیفیت سایت شما افزایش می‌یابد، دامین آتوریتی شما نیز افزایش پیدا می‌کند. بک لینک از جهتی دیگر نیز به افزایش اعتبار دامنه شما کمک می‌کند؛ هنگامی‌ که بازدید سایت شما بالا باشد، اعتبار سایت شما تثبیت می‌شود. هرچه میزان بازدید سایت شما بیشتر باشد، اعتبار آن نیز رشد بهتری خواهد داشت.

 

تأثیر بک لینک در سئو سایت

 

نکات مهم در خرید بک لینک

رعایت برخی نکات باعث می‌شود که بک لینک‌ های شما بیشترین تأثیر را داشته باشند. مهم‌ترین نکات خرید بک لینک به شرح زیر است:

  • ارتباط با سایت

بهتر است سایتی که به شما لینک می‌دهد، ارتباطی با سایت شما و درواقع حوزۀ کاری شما داشته باشد. طبیعتاً سایتی که در حوزه ارز دیجیتال کار می‌کند، نمی‌تواند به یک فروشگاه گل و گیاه لینک بدهد. ارتباط داشتن سایت‌ها باعث می‌شود که لینک سازی شما طبیعی‌تر جلوه کند و موتور جست‌وجو به آن شک نکند و ارزشی واقعی به آن ببخشد.

 

  • اعتبار سایت

سایتی که به شما لینک می‌دهد، باید از اعتبار نسبتاً خوبی برخوردار باشد. سایتی که اعتبار چندانی ندارد، نمی‌تواند به سایت شما اعتبار ببخشد و یا حتی بازدید شما را افزایش دهد.

 

  • محل قرارگیری لینک

بسته به محلی که لینک سایت شما قرار دارد، ارزش و اعتباری که دریافت می‌کنید متفاوت است. لینک‌هایی که در محتوای اصلی قرار دارند، ارزش بسیار بالایی دارند و به همین جهت اغلب افراد اقدام به خرید رپورتاژ آگهی می‌نمایند؛ در مقابل نیز لینک‌هایی که در ساید بار قرار می‌گیرند، اعتبار چندانی ندارند.

 

  • تعداد لینک‌ها

هنگامی‌ که اقدام به خرید بک لینک می‌نمایید، باید دقت کنید که تعداد آن‌ها به‌صورت ناگهانی افزایش پیدا نکند. افزایش ناگهانی بک لینک‌ها، مصنوعی بودن آن را نشان می‌دهد و ممکن است باعث کاهش رتبه شما گردد. باید روندی را برای درج لینک در نظر بگیرید که کاملاً طبیعی باشد. نکته دیگری که در این خصوص وجود دارد، این است که نباید فقط از یک سایت بک لینک‌های متعددی دریافت کنید؛ بهتر است از سایت‌های گوناگونی اقدام به دریافت لینک نمایید. اگر چند سایت مختلف، یک‌ بار به شما لینک بدهند، بسیار بهتر از این است که تنها یک سایت، چندین بار به شما لینک بدهد.

 

نکات مهم در خرید بک لینک

 

  • تنوع سایت‌ها

هنگامی‌ که اقدام به خرید بک لینک می‌کنید، باید دقت داشته باشید که سایت‌های متنوعی را انتخاب کنید. سایت‌های متنوع یعنی سایت‌ها ازنظر موضوعی باهم تفاوت داشته باشند. دریافت بک لینک فقط از سایت‌هایی که اعتبار بالایی دارند شک‌برانگیز است؛ باید سایت‌هایی با اعتبار پایین‌تر نیز به شما لینک بدهند. همچنین دریافت بک لینک از سایت‌هایی که یک حوزه مشخص کار می‌کنند نیز طبیعی نیست و باید سایت‌هایی با حوزه‌های کاری متفاوت (این به معنی غیر مرتبط بودن نیست) نیز به شما لینک بدهند. نکته دیگر این است که تنها دریافت لینک فالو طبیعی نیست و بهتر است لینک‌های نوفالو هم داشته باشید.

 

کلام آخر

خرید بک لینک و درج رپورتاژ آگهی دو مورد از مهم‌ترین روش‌های سئو و لینک سازی خارجی محسوب می‌شوند که تأثیر به‌سزایی در افزایش اعتبار و رتبه شما دارند. هنگام خرید بک لینک باید به اعتبار سایت موردنظر توجه نمایید؛ سایت‌های معتبر می‌توانند اعتبار و بازدید بیشتری را برای سایت شما به ارمغان آورند. فراموش نکنید که هنگام ساخت بک لینک باید به شکلی طبیعی عمل کنید که موتورهای جست‌وجو را دچار شک نکنید. تسمینو پلتفرم تخصصی خدمات رپورتاژ آگهی و بک لینک است که به شما کمک می‌کند تا بهترین و قوی‌ترین بک لینک‌ها را در سایت‌هایی معتبر بسازید و به افزایش سایت خود کمک کنید.
منبع : SID.IR

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *