hambergermenu

مهم ترین عوامل تاثیرگذار در قیمت طراحی سایت کدام اند؟

نکات مهم و عوامل تاثیر گذار در قیمت طراحی سایت در اصفهان بهیدو

 

امروزه با پیشرفت گسترده تکنولوژی در تمام ابعاد زندگی، افراد تلاش می‌کنند تا به نیاز‌های خود را از طریق راه‌ های جدید پاسخگو باشند. به همین دلیل برخی از افراد تمایل دارند تا از طریق سایت‌های مختلف، به کسب درآمد برسند.

 

اما برای کسب درآمد از طریق سایت‌ها، اولین قدم طراحی سایت است. خوب است بدانید که تا به حال، سایت‌های مختلفی با کارکرد ‌های متنوع طراحی شده‌اند.

 

به همین منظور ابتدا باید نوع سایت خود را مشخص کنید. سپس از خدمات طراحی سایت تخصصی کمک بگیرید.

 

عوامل بسیار دیگری وجود دارد که در قیمت ساخت سایت تاثیر گذارند. آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو در ادامه این مطلب، برخی از موارد مهم در قیمت طراحی وب سایت در اصفهان را بررسی خواهد کرد.

 

متفاوت بودن قیمت طراحی از دیگر مواردی که باید از آن مطلع باشید.به عنوان مثال، هزینه مورد نیاز برای ساخت سایت فروشگاهی با هزینه مورد نیاز برای ساخت سایت بروشور متفاوت می‌باشد.

 

نکته قابل توجه این است که نوع گرافیک استفاده شده برای ساخت سایت فروشگاهی باید به گونه ‌ای باشد که کاربران در هنگام ورود به سایت، بتوانند به راحتی اجناس مورد نیاز خود را پیدا کنند.

 

اما در خصوص سایت‌های بروشور، گرافیک آن باید به گونه‌ای باشد که علاوه بر نمایش کامل اطلاعات، جذابیت کافی نیز داشته باشد.

 

گرافیک سایت باید به نحوی طراحی شود که مخاطبان بتوانند به راحتی با آن ارتباط بگیرند. بهتر است گرافیکی که برای طراحی سایت خود در نظر دارید را چیزی در حد نرمال انتخاب کنید.

 

گرافیک‌های پیچیده یا ساده، ممکن است نتوانند به اندازه کافی در نظر بینندگان جذابیت داشته باشند.

 

دسته بندی انواع طراحی سایت

همانطور که اشاره شد، طراحی هر سایت با سایت دیگر متفاوت است. همین موضوع دلیلی برای تفاوت قیمت آن‌ ها می‌باشد.

 

بنابراین پیش از دریافت خدمات طراحی سایت تخصصی، ابتدا هدف خود را از برپایی سایت مشخص کنید.در حال حاضر سایت‌ های بسیاری با کارکرد ‌های متفاوت در فضای مجازی ساخته شده‌اند.

 

برخی از انواع این سایت‌ها عبارتند از:

 

  • سایت‌های شخصی

برخی از افراد به منظور کسب موقعیت‌های شغلی بهتر، ترجیح می‌دهند تا طراحی سایت‌ شخصی را انتخاب کنند. این سایت‌ها همچون رزومه آنلاینی برای این افراد می‌باشند.

 

  • طراحی سایت پزشکی

 

طراحی سایت مخصوص پزشکان | بهین مبتکران ایده

 

خدمات پزشکی و درمان آنلاین به سرعت در حال رشد است. پزشکان و متخصصان می توانند یک سایت پزشکی طراحی کنند تا تخصص و خدمات خود را به نمایش بگذارند.

 

اگر شما هم می خواهید با طراحی وب سایت و اپلیکیشن های پزشکی و در دسترس قرار دادن آن ها به صورت آنلاین خدمات خود را به روز کنید، کافی است با مشاوران بهیدو تماس بگیرید.

 

  • سایت فروشگاهی

با این دسته از سایت ‌ها قبلا آشنا شده‌ایم. می‌توان ادعا کرد که امروزه سایت‌های فروشگاهی یکی از پر متقاضی‌ترین سایت‌های موجود برای طراحی و ساخت می‌باشند.

 

در ساخت سایت فروشگاهی باید نکات سئو را هم در نظر داشته باشند.

 

فرقی نمیکند شما در کدام شهر از ایران باشید تهران یا اصفهان در هر صورت سئو سایت شما یکی از مهم ترین و اصلی ترین راه های فروش سایت شماست.

 

همینطور اگر شما در شهر اصفهان مشغول به ارائه خدماتی هستید سئو در اصفهان را جدی بگیرید.

 

  • سایت‌های ویدیویی

این دسته از سایت‌ها به سایت ‌های فیلم و کلیپ نیز معروف می‌باشند.

 

طراحی سایت‌ نماوا، فیلیمو و آپارات بدین صورت شکل گرفته اند. معمولا انتخاب بسیاری از افراد برای کسب در آمد از طریق سایت‌ها، سایت‌های ویدیویی می ‌باشد.

 

این دسته از سایت ‌ها باید گرافیک جذابی نیز داشته باشند.بنابراین در هنگام طراحی سایت تخصصی به این مورد توجه داشته باشید.

 

طراحی انواع سایت فروشگاهی ، آموزشی و ورد پرس در اصفهان

 

  • سایت‌ های آموزشی

نوع دیگری از سایت ‌های پر طرفدار، سایت‌ های آموزشی می‌باشند.

 

سایت‌هایی همچون کلاسینو از این دسته می‌باشند. معمولا مخاطبان این دسته از وب سایت‌ها، افرادی می‌باشند که علاقه به یادگیری مباحث مختلف دارند.

 

شما می‌توانید به منظور کسب درآمد، دوره‌های قرار داده شده در این وب سایت را در ازای دریافت پول، در اختیار مخاطبان قرار دهید.

 

البته مهم‌ترین نکته در خصوص طراحی سایت تخصصی آموزشی، استفاده از آموزش‌های با کیفیت و استاندارد است.

 

عوامل افت در روند رشد سایت ها چیست؟

یکی از مشکلات بسیاری از افراد، افت سایت ‌ها است. بسیاری از افراد با هدف کسب در آمد، سایت‌های خود را تولید و طراحی می‌کنند.اما پس از مدتی متوجه می ‌شوند که سایت‌ های آن ‌ها دچار افت شده است.ابتدا بهتر است با مفهوم افت سایت آشنا شوید.

 

به عنوان مثال، یک سایت آموزشی باید بتواند در مدت زمانی معین، به تعداد مشخصی بازدید یا مخاطب برسد.

 

در صورتی که در یک بازه زمانی مشخص این هدف محقق نشود، افت سایت است. اما باید توجه داشته باشید که برای جلوگیری افت سایت، باید به نکات مهمی توجه داشته باشید.

 

برخی از مهم‌ترین این نکات شامل موارد زیر می‌شوند:

 

توجه به کیفیت مطالب

یکی از مهم ‌ترین مواردی که در طراحی سایت اصفهان در نظر گرفته می‌شود، کیفیت مطالب است. هیچ اهمیتی ندارد که طراحی سایت شما فروشگاهی است یا شخصی. اگر نگران افت سایت خود می ‌باشید، باید به کیفیت مطالب منتشر شده اهمیت دهید.

 

بهتر است مطالبی را در سایت انتشار دهید که از معتبر بودن آن‌ها اطمینان داشته باشید.

 

محتوا در طراحی سایت

برای رسیدن به تعداد بازدید مشخص، باید همواره سایت به روز باشد.از مهم‌ترین نکاتی که باید در سئو اصفهان به آن توجه کنید، شناخت مخاطبان است.

 

سعی کنید محتوایی را تولید کنید که مرتبط با مخاطبین خودتان باشد.تنها در این صورت است که می‌توان تعداد بازدید کننده‌ها را به صورت چشمگیری افزایش داد.

 

برای مثال، اگر در سایت فروشگاهی خود قصد فروش کفش‌های چرم را دارید، مطالبی در خصوص شلوار جین منتشر نکنید.

 

بهتر است به مطالب مرتبط با کفش ‌های چرم بپردازید. به عنوان مثال، مطالبی در جهت احیا چرم کفش بسیار مناسب می‌باشند. به چنین مواردی را در طراحی سایت اهمیت دهید.

 

سئو سایت و ارتباط آن  با طراحی سایت

سئو از جمله موارد دیگری است که باید برای رشد در طراحی سایت اصفهان در نظر گرفته شود. نکات بسیار زیادی در خصوص سئو سایت وجود دارد که باید بر آن ‌ها مسلط شوید.

 

یکی از موارد سئو در اصفهان، در نظر گرفتن سرعت سایت است.

 

اگر سایت شما نیز از سرعت بالایی برخوردار نمی‌باشد، بهتر است همین امروز این مشکل را با متخصصین در میان بگذارید.

 

میزان مدت زمانی که به طول می ‌انجامد تا صفحه سایت مورد نظر برای شما بارگذاری شود را در نظر بگیرید.اگر بیش از چند ثانیه به طول انجامید، بهتر است این مشکل را حل کنید. امروزه سایت‌های بسیار زیادی ارائه دهنده خدمات مشابه می‌باشند.

 

باید با در نظر گرفتن چنین نکاتی در طراحی سایت ، تمام تلاش خود را به کار گیرید تا انتخاب اول در میان دیگر صفحه‌ها باشید.

 

اگر سرعت بارگزاری سایت شما پایین باشد، افراد صفحه مربوط به شما را بسته و در سایت دیگری به دنبال مطلب مورد نظر خواهند گشت.

 

بنابراین سرعت سایت در سئو سایت در اصفهان جز مهم‌ترین نکاتی است که باید به آن توجه شود.

 

امروزه ابزار‌های بسیار زیادی وجود دارند که می‌توانید به وسیله آن‌ها سرعت صفحه خود را بسنجید. خوب است بدانید که سرعت صفحه سایت نیز، از دیگر عوامل مؤثر در رتبه بندی گوگل است.

 

باید تمام تلاش خود را به کار گیرید تا رتبه بندی صفحه خود را در گوگل افزایش دهید.

 

تنها در این صورت است که صفحه شما به عنوان پیشنهادات اول به مخاطبین ارائه خواهد شد.

 

طراحی سایت موبایل فرندلی

طراحی موبایل فرندلی نیز در سئو سایت اصفهان حائز اهمیت است. براساس آمار ‌های منتشر شده، درصد بسیار زیادی از افراد، سرچ‌ های خود را به وسیله تلفن همراه انجام می‌دهند.

 

به همین دلیل بهتر است چیدمان صفحه خود را در هنگام طراحی سایت به صورتی در نظر بگیرید که موبایل فرندلی باشد.

 

ویژگی موبایلی فرندلی به مخاطبینتان این امکان را می‌دهد بتوانند از مطلب ثبت شده در صفحه شما به بهترین شکل ممکن استفاده کنند.

 

باید دقت کنید که موبایل فرندلی موجب خوانش بهتر مطالب یا نمایش ویدئو‌ها در صفحه‌های تلفن همراه می‌شود.بنابراین در هنگام ثبت مطالب در صفحه باید یکی از این دو روش را برای نمایش محتوا‌ها انتخاب کنید:

 

موبایل فرندلی و نمایش در صفحه کامپیوتر

 

همانطور که مشخص است، هر کدام از این روش ‌ها در طراحی سایت در اصفهان ، مخصوص نمایش محتوا در دستگاه مخصوص به خود است.

 

طراحی انواع سایت فروشگاهی ، آموزشی و ورد پرس در اصفهان

 

مدیریت محتوا در طراحی سایت

یکی از مواردی که در هنگام طراحی سایت باید در نظر گرفته شود، سیستم مدیریت محتوا یا (cms) است.

 

خوب است بدانید که ساخت سایت با سیستم مدیریت محتوا معمولا هزینه کمتری را نیاز دارد.  بنابراین اگر به دنبال راه‌هایی برای کاهش هزینه‌های خود می‌باشید، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم سیستم مدیریت محتوا را نیز در نظر بگیرید.

 

اما انتخاب برخی دیگر از افراد، کد نویسی به صورت اختصاصی برای سایت خودشان است. کد نویسی‌ هایی که به صورت اختصاصی صورت می‌گیرند می‌توانند هزینه ‌های شما را به صورت قابل توجهی افزایش دهند.

 

اما اگر انتخاب شما استفاده (cms) یا سیستم مدیریت محتوا است، وردپرس و جوملا برخی از (cms)‌ های آماده می‌باشند.

 

البته باید توجه داشته باشید که سیستم‌های مدیریتی بسیاری به صورت آماده وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها در طراحی سایت استفاده کنید.

 

اما معمولا متداول‌ترین انتخاب‌ها، جوملا و وردپرس است. برخی تصور می‌کنند که سیستم‌های آماده نمی‌ توانند برای سایت‌های بزرگ چند صفحه‌ای جوابگو باشند.

 

در حالی که این تصور کاملا غلط است. شما می‌توانید با سیستمی همچون وردپرس، سایت خود را کاملا مدیریت نمایید.

 

اما باید بدانید که اگر قصد استفاده از قابلیت‌های حرفه‌ای در امر ساخت سایت را دارید، (cms) گزینه مناسبی نیست. قالب ‌های آماده معمولا از امکانات و قابلیت‌های حرفه‌ای بسیاری برخوردار نمی ‌باشند.

 

در چنین شرایطی باید کد نویسی را انتخاب کنید. هزینه‌های شما افزایش خواهد یافت اما در انتها، می‌توانید طراحی سایت را به صورت حرفه‌ای به اتمام برسایند.

 

شرکت بهیدو به عنوان مرکز تخصصی طراحی سایت php و لاراول آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است. اگر به سایتی با قالب و پنلی کاملا اختصصاصی نیاز داشتید می توانید با تیم پشتیبانی ما تماس حاصل فرمایید. 03132751989

 

مشاوره رایگان در مورد طراحی سایت در اصفهان | بهیدو

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *