hambergermenu

نشانه های رابطه ای که سالم نیست !

متاسفانه توهم یک رابطه طولانی مدت که امنیت کاذبی برای ما ایجاد کرده چشم ما را به نشانه های رابطه ی ناسالم کور می کند حال با بررسی این ویژگی ها امیدواریم به شما در تشخیص رابطه ناسالم از رابطه سالم کمک کنیم . با باحال مگ همراه باشید .

 

مکالمه خوب لازمه یک رابطه سالمه

اگر شما در رابطه ای هستید که به ندرت صحبت می کنید و یادتون نمیاد آخرین باری که صحبت احساسی کاملی داشتید چه زمانی بوده و هر چند وقت یکبار از طریق پیام ارتباط دارید و نمیدانید در زندگی فرد مقابل چه میگذرد و در واقع اینگونه حس می کنید که فرد مقابل را نمی شناسید ، واقعیت اینه که شما در رابطه با طرق مقابل نیستید شما فقط یک ارتباط احساسی ، روانی و یا فیزیکی بدون ریشه را برقرار کردید .

 

تظاهر کردن برای دیگران

شما و طرف مقابل در جمع های عمومی و در انظار عمومی انگار دو نیمه سیب هستید آیا این اشتباهه ؟ بله اشتباه هست و شما در تلاش واقعی ساختن توهمی هستید که واقعیت ندارد و در ذهن خود ساختید . شما با این ظاهر سازی به خودتان و دیگران نهایتا درگیر حس بدی می شوید . اگر شما در تنهایی از با هم بودن لذت نمی برید و در افکار عمومی مدام در حال نوازش یکدیگر هستید این ظاهر سازی نشانه یک رابطه ناسالم است.

 

قابل پیش بینی و معمولی بودن

اگر رابطه شما بیش از حد قابل پیش بینیه و به قولی اونقدر معمولیه که هیچ لحظه خاص و ویژه ای وجود ندارد و همچنین هیچ حس خاصی در لحظات با هم بودنتان ندارید یکی از علائو رابطه ناسالم رو دارید .

 

متوجه نشدن طرف مقابل از احساس

علارقم تمام ابراز علاقه هایی که میکنید هنوز متوجه عمق احساس طرف مقابل نشدید و نمیدانید که رابطه شما از نظر احساسی در چه مقطعی قرار دارد این نشانه از نشانه های کلاسیک یک رابطه غیر سالم است .

 

صحبت در مورد موارد جدی

دو نفر در یک رابطه در کنار بحث های شوخی و معمولی باید بتونن در مورد چیزهای جدی هم با هم صبحت کنن . این مورد که افراد در مورد مسائل مختلف با هم صحبت می کنند به رابطه اون ها ضربه نمیزنه . اغلب مردم فکر میکنن که رابطه خوب رابطه ای هست که در مورد مسائل جدی صحبت نکنیم در صورتی که اینجوری نیست .

 

 گذشت و بخشش

گذشت و بخشش قسمت مهمی از یک رابطه سالم و طولانی مدت است . اگر در رابطه ای هستید که همیشه یکی باید حق را تصاحب کنه و درگیری زیادی برای به کرسی نشون حرف هاتون دارید و اصلا این مهم نیست که این گرفتن حق چه ضربه ای به رابطه شما وارد می کند ، این نشان هنبودن عشق لازم برای رابطه است چون عشق انسان ها را نرم و انعطاف پذیر نسبت به یکدیگر می سازد .

 

فقط کیفیت جنسی خوبی وجود دارد

تمام زیبایی رابطه شما به کیفیت رابطه جنسی و میزان انجام آن بستگی دارد . تمام قرار ها و دیدار ها برای برقراری رابطه جنسی می باشد و تمام چیزی که از یکدیگر به یاد دارید در رابطه جنسی خلاصه می شود .

 

مطالب پیشنهادی روانشناسی و موفقیت

میلیاردر های جهان IT5 کار ساده برای شاد تر زیستنترفندهای افزایش اعتماد به نفس
ترفندهای  واضح تر صحبت کردنآشنایی با فن بیان۱۰ نشانه بلوغ و رشد شخصیتی
کارهایی که نباید به خاطر آن ها عذر خواهی کنیمتاثیر مدل ذهنی در موفقیت نقش اعتماد به نفس در موفقیت
رمز پنهان موفقیتبرنامه ریزی و مدیریت زمان برای موفقیتتوصیه های خواندنی برایان تریسی برای موفقیت

 

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *