hambergermenu

چگونه ممبر کانال تلگرام را افزایش دهیم؟

 

چگونه ممبر کانال تلگرام را افزایش دهیم؟

 

افزایش ممبر تلگرام بیشتر با هدف افزایش فروش و کسب درآمد بالا صورت می گیرد؛ زیرا با بالا رفتن تعداد ممبرها، بازدید از کانال نیز زیاد می شود. در این صورت افراد بیشتری به کانال اعتماد کرده و اقدام به خرید از این کانال می کند. با توجه به آنچه گفتیم خرید ممبر تلگرام می تواند یک سرمایه گذاری روی کسب و کار باشد که باعث افزایش درآمد می شود. در این مقاله با روش های افزایش ممبر تلگرام بیشتر آشنا می شویم.

 

راه های افزایش ممبر تلگرام

از روش های مشخصی می توان ممبر تلگرام را افزایش داد و دو دسته ممبر فیک و ممبر واقعی وجود دارد که هر یک از آن‌ها دسته‌های مختلفی دارند.

 

1. ممبر فیک تلگرام:

ممبر فیک تلگرام به دو دسته ممبر فیک عادی و ممبر فیک بدون ریزش تقسیم می شود. کیفیت ممبر فیک عادی بالا است؛ ولی حدود 10 تا 20 درصد ریزش دارد؛ ولی ممبر فیک بدون ریزش، ریزش ندارد و کیفیت بالایی دارد. البته این نوع ممبرها ممکن است با بروزرسانی الگوریتم های تلگرام شناسایی شوند و توسط تلگرام حذف گردند؛ ولی به صورت عادی توسط خود ممبرها ریزش ندارند.

 

2. ممبر واقعی تلگرام:

از طریق روش های گوناگونی می توان به صورت تضمینی ممبر واقعی تلگرام افزایش داد؛ دقت کنید که خرید ممبر تلگرام با عنوان ممبر واقعی از سایت های معتبر انجام شود تا منجر به هدر رفت هزینه در اثر خرید از سایت های نامعتبر نشود.

 

ممبر واقعی تلگرام و راه های افزایشش

 

  • ممبر واقعی اد اجباری:

افرادی که از نسخه های غیر رسمی تلگرام مثل مای تلگرام، موبوگرام، تلگرام طلایی و… استفاده می‌کنند در ازای خدمات اضافه‌ای که از این تلگرام ها دریافت می کنند باید تبلیغات ببینند، اد اجباری در کانال های تلگرامی مختلف یکی از همین تبلیغات است. به این ممبرها، ممبر واقعی اد اجباری گفته می‌شود.

 

  • ممبر واقعی پاپ آپ:

ممبر پاپ آپ تفاوت زیادی با ممبر واقعی اد اجباری ندارد و نوعی تبلیغات است که در گوشی کاربر صفحه ای باز شده و تبلیغات کانال تلگرام را می بیند که اگر روی آن کلیک کند در کانال عضو می شود. این روش توسط تلگرام مسدود شده و به دلیل فیلترینگ تلگرام نیز ممبر پاپ آپ کیفیت خود را از دست داده است.

 

  • ممبر واقعی پروکسی:

یک روش نسبتا جدید برای افزایش ممبر تلگرام، ممبر واقعی پروکسی است؛ زمانی که کاربر از سرویس MTProto تلگرام استفاده می کند کانال پروکسی به صورت ثابت در بالای لیست مخاطبین و کانال ها اضافه و نمایش داده می شود. اگر کاربر در این کانال عضو شود کانال اسپانسر پروکسی حذف شده و در لیست سایر کانال ها و چت ها قرار می گیرد. خرید ممبر تلگرام با این روش گران است و ممکن است اصلا کاربر به موضوع کانال علاقه ای نداشته باشد و فقط به خاطر حذف شدن کانال از لیست بالای مخاطبین خود در آن عضو شود؛ بنابراین تبلیغات در کانال های تلگرامی با کیفیت می تواند نسبت به این روش با ارزش تر باشد.

 

روش های افزایش ممبر تلگرام بدون هزینه

در قسمت قبل مقاله ضمن معرفی انواع ممبر تلگرام به روش های خرید ممبر تلگرام برای افزایش ممبر اشاره کردیم. در این بخش از مطلب راهکارهایی را ارائه می کنیم که با هزینه کم یا بدون صرف هزینه بتوانید اعضای کانال تلگرام خود را افزایش دهید.

 

1. تولید محتوای با کیفیت و جذاب: بهترین روش جذب مخاطب در رسانه های اجتماعی مثل اینستاگرام، تلگرام و یا حتی سایت ها انتشار محتواهایی با فرمت های متنوع و موضوعات جذاب است. در این صورت مخاطب خیلی راحت به سمت کانال هدف کشیده می شود. در برخی موارد مخاطب علاوه بر اینکه خود عضو کانال شده دیگران را نیز تشویق به عضو شدن می کند که این امر باعث افزایش ممبر تلگرام خواهد شد. اگر محتوا شامل عکس و مطلب و یا ویدئو است می توان لینک کانال را در زیر آن درج کرد تا با فوروارد شدن آن توسط اعضا به دیگران لینک کانال نیز انتقال داده شود و افرادی که از مطلب استقبال کرده اند بتوانند در کانال عضو شوند. در این صورت بازاریابی ویروسی اتفاق می افتد و محتوا بین افراد زیادی پخش می شود و اگر محتوای جذاب، مفید و کاربر پسندی تولید کرده باشید مخاطبان بسیاری عضو کانال خواهند شد.

 

2. تبادل و تعامل با کانال های مشابهیکی از روش هایی که می توان با استفاده از آن کانال خود را بدون هزینه تبلیغ کنید، تبادل با سایر کانال ها است. روش تبادل لینک یک راهکار عالی برای مبادله لینک با کانال‌هایی است که از نظر اعضا و موضوع با هم مشابه هستند. در این روش مدیران دو کانال به توافق می رسند که تبلیغات کانال یکدیگر را در کانال خود قرار دهند. تبادل لینک باید به ندرت انجام شود؛ زیرا تکرار آن باعث کاهش کیفیت و جذابیت کانال شده و نارضایتی اعضا را به دنبال دارد.

 

3. ارتباط با مخاطب از طریق ایمیل، سایت و اینستاگراماز دیگر راهکارهای بدون هزینه افزایش ممبر تلگرام ایجاد ارتباط با مخاطبین از طریق وب سایت ها، اینستاگرام، ایمیل و سایر رسانه های اجتماعی است. انتشار آدرس کانال تلگرام در سایت های اینترنتی یا در سایر شبکه های اجتماعی یک روش افزایش ممبر تلگرام بدون صرف هزینه است. اینستاگرام یک شبکه اجتماعی پر مخاطب است که برخی پیج های آن دارای چندین فالوور هستند که می توانید با انجام تبلیغات در این صفحات سرعت ممبرهای تلگرام خود را افزایش دهید. البته این روش می تواند هزینه اندکی را به خود اختصاص دهد؛ ولی نقش زیادی در افزایش ممبر تلگرام خواهد داشت.

 

جمع بندی

خرید ممبر تلگرام از دسته روش های افزایش ممبر تلگرام است که بسیار قابل اطمینان بوده و از سوی تلگرام مسدود نمی شود. تنها دلیلی که تلگرام کانال ها را مسدود می کند محتواهای غیر اخلاقی کانال ها و موارد کپی رایت است. در این مقاله سه روش افزایش ممبر تلگرام شامل خرید ممبر فیک، واقعی و اسپانسر پروکسی را معرفی کردیم.

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *