hambergermenu

برگزاری رویداد هالووین جدید توسط انجمن تدوین بازی Blood Borne

برگزاری رویداد هالووین جدید توسط انجمن تدوین بازی Blood Borne : انجمن بلادبورن، در حال برگزاری یک رویداد هالوین است که در آن بازیکنان بایستی لباس پوشیده، به یارنام(Yharnam) رفته و وارد بازی یکدیگر شوند.

این بازگشت غیر رسمی به یارنام، از نیمه شب پنجم ماه اکتبر شروع شده و تا پنجم نوامبر ادامه دارد.

قوانین مهمی هم در بازی براساس توصیه های رسمی افراد خبره تدوین می شوند.

قوانین ایجاد شده تاکنون به این صورت هستند: یک شخصیت جدید ایجاد کنید، یکی از لباس های جدیدی را که شامل لباس شکار و کلاه جنگی است، به تن کرده و در صورت امکان، چندین بازیکن دیگر وارد بازی کنید.

بیشتر کاربران در واکنش به این درخواست، این پاسخ را اعلام کرده اند:” بازگشت به یارنم؟ولی من هرگز آن جا را ترک نکرده ام که الان بخواهم بازگردم” .

کاربران دیگر که تا حدودی با این قوانین موافق اند، اعلام کرده اند:” این یکی از معدود بازی هایی است که اینقدر به دل ما نشسته و انجمن بازی، همیشه برای بازگشت فعال است.

کاربر دیگری در جایی عنوان کرده است:”این بازی با زیرنویس های فوق العاده ای که دارد، یکی از موفق ترین روش ها بوده و همه کارکترهای آن جذاب و دوست داشتنی هستند.”

استفاده از جلوه های هالوین، سنتی است که در بیشتر بازی ها به چشم می خورد و بیشتر توسعه دهندگان در ماه اکتبر از این رویدادهای هالوینی رونمایی خواهند کرد.

در واقع درون مایه ای ترسناک و مهیج به بازی ها افزوده می شود.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *