hambergermenu

راز موفقیت از زبان افراد موفق دنیا

راز موفقیت از زبان افراد موفق دنیا : اگر شما هم از دسته افرادی هستید که دوست دارید بدانید راز موفقیت از زبان افراد موفق دنیا به چه معنی هست با این مقاله از مجله ی اینترنتی باحال مگ همراه باشید.

 

از نظر خیلی ها فرد موفق کسی است که درآمد زیادی دارد، کتاب های پر فروش می نویسد و مسئولیت رهبری یک کشور را به عهده دارد. اما اگر از افراد واقعا موفق سؤال کنید “زندگی موفق چیست ؟ ” به شما می گویند هیچ یک از این دستاوردها سبب داشتن یک زندگی موفق نخواهد شد. پس درک احساس موفقیت در زندگی فراتر از چیزی است که یک فرد را موفق نشان می دهد. 

مایکل بوکتر می گوید: ” معیارهای قدیمی موفقیت به تنهایی برای داشتن احساس موفقیت در زندگی کافی نیستند . “

موفقیت از نظر ریچارد برانسون

ریچارد برانسون، کارآفرین معروف انگلیسی و مؤسس شرکت های ویرجین با ارزش بالغ بر 5 میلیارد دلار، میان شاد بودن و موفقیت رابطه ی عمیقی برقرار می کند. این سرمایه گذار بریتانیایی می گوید موفقیت با شاد بودن مرتبط است و دست یابی به موفقیت با رضایت خاطر ما در زندگی رابطه ی مستقیم دارد.

” بیشتر افراد موفقیت خود را با میزان درآمد یا افرادی که با آنها ارتباط دارند، می سنجند. از نظر من اگر می خواهید بدانید چقدر در زندگی موفق هستید باید ببینید چقدر احساس شادی می کنید.”

 

موفقیت از نظر آریانا هافینگتون

آریانا هافینگتون، نویسنده و روزنامه نگار آمریکایی و سردبیر نشریه ی “هافینگتون پست” می گوید پول و قدرت برای داشتن یک زندگی موفق کافی نیست. او معتقد است خیلی از افراد پول و قدرت را ضامن داشتن یک زندگی موفق می دانند اما عامل دیگری وجود دارد که از آن بی خبرند: “برای داشتن یک زندگی موفق، همان طوری که دلمان می خواهد و لیاقتش را داریم، به عامل دیگری به جز پول و قدرت نیاز داریم. این عامل را می توانید هر چه دلتان می خواهد نام بگذارید؛ اما این عامل 4 رکن دارد :  تندرستی، خرد، بخشندگی و شگفتی” این عوامل در کنار هم زندگی آرام و شادی را به شما هدیه می دهد و می توانید زندگی واقعأ موفقی را تجربه کنید.

موفقیت از نظر مارک کوبان

مارک کوبان، میلیاردر و مدیر تیم بسکتبال دالاس ماوریکس در لیگ NBA آمریکا، کمپانی HDnet و چند شرکت دیگر می گوید برای موفقیت هیچ نیازی به پول نیست.

وقتی زندگی موفق شروع می شود که صبح با لبخندی روی لب از رختخواب بلند می شوم و به یاد می آورم یک روز عالی در پیش است. من زمانی که در آمد چندانی نداشتم واقعا خوشحال بودم و احساس موفقیت می کردم، شش نفری در یک آپارتمان سه اتاقه ساکن بودیم و روی زمین می خوابیدیم.

 

موفقیت از نظر جان وودن

جان وودن، با کسب 620 موفقیت باشگاهی و 10 موفقیت ملی، به عنوان موفق ترین مربی بسکتبال در تاریخ باشگاه های بسکتبال آمریکا معرفی می شود و احساس رضایت در زندگی را رمز یک زندگی موفق می داند. او موفقیت را در رقابت های بین فردی تعریف می کند. جان وودن در گفتگو با رسانه ی خبری TED Talk در سال 2001 میلادی اعلام کرد:

آرامش ذهنی از رضایت درونی هر فرد به دست می آید. اگر برای انجام هر کار و دست یابی به اهدافتان با تمام وجود تلاش کنید، به احساس رضایت فردی دست خواهید یافت.

موفقیت از نظر وارن بافت

وارن بافت، کارآفرین موفق، سرمایه گذار و بازرگان آمریکایی، روابط اجتماعی را در زندگی از هر چیزی ارزشمندتر می داند. او به عنوان موفق ترین سرمایه گذار قرن بیستم و دومین ثروتمند دنیا بعد از بیل گیتس و معرفی می شود و داشتن زندگی موفق را با پول مرتبط نمی داند. رئیس هیئت مدیره کمپانی برکشایر هاتاوی در یکی از رویدادهای سالانه این شرکت گفت: “من به تعداد افرادی که دوستم دارند، موفق و خوشبخت هستم”.

موفقیت از نظر بیل گیتس

بیل گیتس، مدیر شرکت مایکروسافت و کارآفرین مشهور، موفقیت را در میزان تأثیرگذاری ما روی جامعه مشروط می کند. او با سرمایه 86 میلیارد دلاری خود به عنوان ثروتمندترین مرد دنیا معرفی می شود و زندگی موفق را در گرو داشتن روابط اجتماعی مؤثر و به جا گذاشتن میراث ارزشمند برای نسل های بعدی می داند. وارن بافت می گوید نگاه کنید اطرافیانتان چقدر خوشحال اند یا چقدر دوستتان دارند، آن وقت متوجه می شوید در زندگی تان موفق بوده اید یا نه! وقتی به احساس موفقیت می رسید که متفاوت باشید، در زندگیتان به دنبال ساخت چیزی باشید، به رشد کودکانتان بپردازید و به افراد نیازمند کمک کنید.

موفقیت از نظر مایا آنجلو

مایا آنجلو، نویسنده ی مشهور آمریکایی، زندگی موفق را لذت بردن از کاری که انجام می دهید می داند. او در سال 2014 میلادی در سن 86 سالگی درگذشت و همواره به مطالعه و نوشتن جملات پند آموز مشغول بود. تعریفی که او از زندگی موفق دارد بهترین و زیباترین تعریف است .

زندگی موفق به معنای آن است که به خودتان افتخار کنید. کارهایی را انجام دهید که به آن عشق می ورزید و سعی کنید هر کاری که انجام می دهید، برای خودتان دوست داشتنی باشد.

موفقیت از نظر دیپاک چوپرا

دیپاک چوپرا، نویسنده و پزشک موفق می گوید موفقیت وقتی به دست می آید که شخصیت شما همواره در حال پیشرفت باشد. او در کتاب هفت قانون

معنوی نوشت: موفقیت در زندگی به معنای پیشرفت گام به گام برای دست یابی به سعادت و کامیابی است. دست یابی به اهداف والا و بهبود آن ها رمز اصلی یک زندگی موفق است.”

موفقیت از نظر توماس ادیسون

توماس ادیسون، بیش از 1000 اختراع ثبت شده دارد و عاشق کار کردن است. او زندگی موفق را در سخت کوشی تعریف می کند، به طوری که رکورددار 60 ساعت کار بدون وقفه است. الیسون تعریف فوق العاده و بلندپروازانه ای از موفقیت دارد: موفقیت نیازمند 1 درصد اشتیاق و علاقه و 99 درصد پشتکار و سخت کوشی است.

موفقیت از نظر استفن کاوی

استفن کاوی، نویسنده، تاجر و سخنران انگیزشی آمریکایی که با کتاب ” هفت عادت افراد تأثیر گذار ” به موفقیت قابل توجهی دست یافته تعریف جالبی از یک زندگی موفق دارد. استفن کاوی موفقیت را حسی کاملا متفاوت و منحصر به فرد می داند.

اگر قادر باشید دقیقا تصور کنید در مراسم خاک سپاری تان چه اتفاقی می افتد، به تعریف مشخصی از موفقیت خواهید رسید.

موفقیت از نظر جان پل جونز

جان پل جونز کارآفرین موفق آمریکایی همانند توماس ادیسون موفقیت را در سخت کوشی می داند. او مؤسس یکی از برندهای محصولات آرایشی است و وقتی که خیلی جوان بوده به راز موفقیت دست یافته است. او در یک خشکشویی کار می کرده و به خاطر این که لباس ها را با دقت و تمیز می شسته، توانسته مدیر خشکشویی را تحت تأثیر قرار دهد. موفقیت هیچ ارتباطی به موقعیت و حساب بانکی تان ندارد. موفقیت به معنای آن است که کارتان را به بهترین شکل ممکن انجام دهید آن هم زمانی که هیچ یک از همکاران به کیفیت کاری که انجام می دهند توجه ندارند. 

 

لینک های مرتبط با موضوع موفقیت را می توانید در زیر مشاهده کنید . امیدواریم این مقالات در جهت رشد و پیشرفت شما موثر واقع شود :

 

مطالب پیشنهادی موفقیت

میلیاردر های جهان IT5 کار ساده برای شاد تر زیستنترفندهای افزایش اعتماد به نفس
ترفندهای  واضح تر صحبت کردنآشنایی با فن بیان۱۰ نشانه بلوغ و رشد شخصیتی
کارهایی که نباید به خاطر آن ها عذر خواهی کنیمتاثیر مدل ذهنی در موفقیت نقش اعتماد به نفس در موفقیت
رمز پنهان موفقیتبرنامه ریزی و مدیریت زمان برای موفقیتتوصیه های خواندنی برایان تریسی برای موفقیت

منبع : باحال مگ

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *