hambergermenu

معایب و مزایای آیفون تصویری سوزوکی

امروزه آیفون های تصویری از ابزار هایی حیاتی محسوب می شوند که هر آپارتمانی می بایست به آنها مجهز باشد. آیفون های تصویری توسط شرکت های داخلی و خارجی تولید شده و به دست مصرف کنندگان می رسند. سوزوکی یکی از برند های تولید کننده آیفون تصویری در خارج از کشور است که خوشبختانه در سال های اخیر محصولات آن در کارخانجات داخل ایران در دست ساخت قرار گرفته و به دست مشتریان می رسند. کاربران با خواندن این مقاله دید بهتر و متفاوت تری از معایب و مزایای آیفون تصویری سوزوکی  پیدا خواهند کرد.

 

مزایای آیفون تصویری سوزوکی

انواع آیفون های تصویری سوزوکی دارای استاندارد های جهانی بوده و با مدیریت کارشناسان سوزوکی کورپوریشن سنگاپور در ایران ساخته می شوند. از این رو انواع آیفون های تصویری از مزایای فراوانی برخوردار هستند که ما در ادامه به چند مورد از آنها می پردازیم.

 

برند آیفون تصویری سوزوکی

 

1-گارانتی بلند مدت

اکثر شرکت های داخلی تولید کننده آیفون های تصویری برای جلب اعتماد مشتریان، محصولات خود را با گارانتی های طولانی مدت به فروش می رسانند. با توجه به این موضوع، شرکت سوزوکی برای حفظ رقابت با دیگر برند های آیفون تصویری، تمامی محصولات خود را با گارانتی های معتبر 3 ساله عرضه می کند تا در این راستا خیال مشتریان را بابت هرگونه خرابی، نقص و هر مشکل دیگری راحت کند.

 

2-وضوح تصویری بالا

بر خلاف باقی شرکت های فعال در حوزه آیفون تصویری که از صفحه نمایش های LCD استفاده می کنند، محصولات شرکت سوزوکی مجهز به مانیتور هایی با تکنولوژی LED هستند. با این وجود کیفیت مانیتور های آیفون تصویری سوزوکی به مقدار قابل توجهی بالاتر از نمونه های ایرانی است.

 

3-جنس بدنه مناسب

سوزوکی از بهترین مواد اولیه برای ساخت آیفون های تصویری خود استفاده می کند تا همواره استاندارد های جهانی را رعایت و محصولاتی با طول عمر بالا به دست مصرف کنندگان برساند. جنس بدنه آیفون های تصویری سوزوکی ABS ال جی کره بوده که استحکام بالایی در برابر ضربه دارند و با هر شرایطی سازگار هستند. همچنین بدنه آیفون های تصویری سوزوکی خاصیت آنتی استاتیکی داشته که از تغییر رنگ محصول جلوگیری می کند.

 

4-طراحی خاص و متفاوت

با توجه به اینکه سوزوکی از برند های خارجی تولید کننده آیفون تصویری به شمار می رود، پس طراحی منحصر به فرد تری را برای محصولات خود در مقایسه با شرکت های داخلی به کار می برد. از این رو آیفون های تصویری شرکت سوزوکی بسیار متفاوت تر از محصولات دیگر بوده و زیبایی خاصی را به خانه می بخشند.

 

5-بسته بندی درخور مشتریان

علاوه بر اینکه محصولات شرکت سوزوکی دارای کیفیت بالایی هستند، همچنین این شرکت به بسته بندی کالاهای خود توجه می کند. بنابراین مشتریان یک پک کامل و استثنایی آیفون تصویری از شرکت سوزوکی در هنگام خرید دریافت خواهند کرد.

 

6-وضوح بالای صدا

بهترین میکروفون ها و اسپیکر ها را در آیفون تصویری سوزوکی میتوان یافت. در هر نقطه ای از خانه صدای آیفون تصویری سوزوکی به گوش خواهد رسید و این محصول برای تمامی خانه ها و با متراژ های مختلف مناسب خواهد بود.

 

7-برندی جهانی

همانطور که گفته شد، سوزوکی یک برند معتبر جهانی محسوب شده که محصولات آن به دست کارشناسان سوزوکی سنگاپور در کارخانجات ایران ساخته می شوند. تمامی آیفون های تصویری سوزوکی تولید شده در ایران ابتدا از طرف کمپانی مادر سوزوکی تایید و سپس به بازار راه می یابند.

 

معایب آیفون تصویری سوزوکی

با اینکه شرکت سوزوکی در راستای تولید محصولاتی با کیفیت تمام تلاش خود را به کار می گیرد، ولی با این حال آیفون های تصویری این شرکت و خدمات آن دارای نقاط ضعفی هستند می بایست در هنگام خرید به آنها توجه کرد. مواردی از معایب آیفون تصویری سوزوکی در زیر ذکر شده است.

 

طراحی ظاهری آیفون سوزوکی

 

1-سیستم چهار سیمه

با اینکه در حال حاضر برخی از شرکت های ایرانی به منظور کاهش هزینه ها و سیم کشی، از سیستم هفت سیمه استفاده می کنند، ولی شرکت سوزوکی همچنان از سیستم چهار سیمه پیروی می کند. به این دلیل سیم کشی آپارتمان هایی که از آیفون تصویری سوزوکی استفاده می کنند، هزینه بالاتری دارد.

 

2-خدمات پس از فروش نه چندان قوی

برند سوزوکی نسبت به رقبای داخلی خود، دارای شعبات فراوانی نبوده و خدمات پس از فروش متوسط و حتی ضعیفی دارد. البته این موضوع برای یک برند خارجی نسبتا تازه تاسیس در ایران امری واضح است ولی با وسعت شرکت سوزوکی، این مشکل حل خواهد شد.

 

3-رابط کاربری ضعیف

تولید کنندگان داخلی آیفون تصویری مانند: تابا، سیماران، تکنما و… همواره سعی در طراحی و ساخت آیفون هایی با رابط کاربری ساده دارند. اما متاسفانه شرکت سوزوکی بر روی رابط کاربری محصولات خود به اندازه کافی کار نکرده و بسیاری از مشتریان هنگام برخورد با این موضوع، از خرید خود منصرف می شوند.

 

رابط کاربری آیفون سوزوکی

 

4-غیر مناسب برای آپارتمان هایی با تعداد واحد های بالا

متاسفانه خرید آیفون های تصویری سوزوکی برای آپارتمان هایی که تعداد زیادی طبقه و واحد دارند به صرفه نیست و کارفرمایان و مشتریان هزینه های زیادی را بابت سیم کشی متحمل خواهند شد. علاوه بر هزینه سیم کشی، کیفیت محصولات در این مواقع کاهش یافته و خریداران گاهی با کمبود آیفون سوزوکی مواجه خواهند شد.

 

5-نبود محصولاتی با قابلیت اینترکام

یکی دیگر از دلایلی که ما را از خرید آیفون تصویری سوزوکی دور می کند، عدم قابلیت اینترکام یا همان ارتباط بین واحد ها بر روی این محصول است. شرکت سوزوکی برای حفظ رقابت با شرکت های داخلی می بایست بر روی این قابلیت کار کرده و در سال های پیش رو آیفون های تصویری با این امکان در بازار عرضه نماید، در غیر این صورت شرکت های داخلی همچنان از او پیشی خواهند گرفت.

 

سخن پایانی

در حال حاضر شرکت های فراوانی در ایران به منظور تولید آیفون تصویری فعالیت می کنند و هر کدام برای کسب برتری نسبت به دیگری، سعی در اضافه کردن قابلیت ها و امکانات جدید دارند. اکثر مشتریان آیفون های تصویری همواره به دنبال محصولی با قیمت پایین و کیفیت مطلوب هستند و شرکت هایی در این حوزه برنده اند که به نیاز های مشتریان به خوبی پاسخ دهند. با این تفاسیر میتوان گفت که دربازکن تصویری سوزوکی از آیفون های میان رده ای به شمار می آید که برای بسیاری از مصرف کنندگان مناسب است ولی هنوز راه زیادی برای این شرکت در کسب رضایت کامل خریداران وجود دارد.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *