hambergermenu

کلایمر بهترین جایگزین داربست برای کارهای ساختمانی

چکیده : در این مقاله مفید با ما همراه باشید تا بدانید که چرا کلایمر بهترین جایگزین داربست می باشد.

 

کلایمر جایگزین داربست

 

دستگاه کلایمر بهترین جایگزین داربست می باشد. داربست دارای مشکلات خیلی زیادی از جمله: نداشتن ایمنی، هزینه بیشتر، طول کشیدن مدت اتمام پروژه و دیگر موارد می باشد که داربست هر نوع مشکلی که دارد، همه آنها در کلایمر رفع شده است. در ادامه با ما همراه باشید تا بصورت کامل متوجه شوید که چرا کلایمر بهترین جایگزین داربست می باشد.

 

کلایمر چیست؟

کلایمر دستگاهی است که برای تمیزکاری نما، تعمیرات نمای ساختمان، بالابردن مصالح ساختمانی، شستشوی شیشه های ساختمان های بلند، رنگ آمیزی، جابجایی تجهیزات کارگاهی و دیگر موارد ساخته شده است. کلایمر دارای یک سبد مخصوص به طول 2 تا 6 متر بوده که متناسب با محیط و نوع کار نوع آن انتخاب می شود.

 

کلایمر ایمنی بسیاری بیشتری نسبت به داربست دارد چراکه دارای پایه های نگهدارنده و ترمزهای اضطراری می باشد. اولین مسله مهم در دستگاه کلایمر ایمنی می باشد و به همین دلیل دارای سیستم ایمنی بسیار قوی از جمله: ترمز لنتی، کمانی و پاراشوت برخوردار است که مانع سقوط تحت هر شرایطی باشد.

 

دستگاه کلایمر سبدی به اندازه 2 تا 6 متر دارد که برای سوار شدن افراد طراحی شده است. کلایمر های برقی بصورت عمودی در ساختمال بصورت بالا پایین حرکت میکند و توسط افرادی که روی سبد قرار دارند، کنترل می شود.

 

چرا کلایمر بهترین جایگزین داربست است؟

دستگاه کلایمر به خاطر ایمنی بسیار بیشتر نسبت به داربست، هزینه کم، کیفیت انجام کار بهتر با کلایمر نسبت به داربست، تمام شدن پروژهای ساختمانی با کلایمر نسبت به داربست و دیگر موارد بسیار بهتر از داربست می باشد. زمان نصب و راه اندازی و بازکردن کلایمر از ساختمان نسبت به داربست بسیار سریع می باشد.

 

حوادث ناشی از کار در ایران 35 درصد متعلق به کارهای ساختمای می باشد که بیشتر این درصد در این حوزه سقوط داربست و از دست رفتن جان افراد بوده است. اگر دستگاه کلایمر بصورت اصولی نصب و راه اندازی شود، احتمال سقوط آن خیلی کم می شود. که این مورد مهمترین مزیت کلایمر نسبت به داربست می باشد.

 

اجاره کلایمر بجای داربست

اگر برای ساختمان خود نیاز به کلایمر یا داربست دارید، پیشنهاد ما اجاره کلایمر تهران کلایمر می باشد. هزینه اجاره کلایمر بسیار به صرفه تر از داربست می باشد. شرکت تهران کلایمر یکی از قدیمی ترین و بهترین شرکت های اجاره، خرید و فروش انواع کلایمر های برقی، دستی و مونوریل در ایران می باشد که در همه شهرهای ایران آماده خدمات به هموطنان عزیز می باشد.

 

برای اجاره کلایمر در تمامی شهرهای ایران کافیست با شماره تماس های: 09121172669 – 09126188629 آقای رستم زاده در ارتباط باشید.  شرکت اشاره شده قدیمی ترین و معتبرترین شرکت در این حوزه می باشد که تا الان بیش از 1000 پروژه موفق بزرگ و کوچک و بدون هیچ تلفاتی در ایران را به اتمام رسانده است.

 

خرید و فروش دستگاه کلایمر

اگر نیازمند خرید کلایمر صفر یا دست دوم با بهترین کیفیت و قیمت هستید، کافیست با شماره تماس های اشاره شده در بالا در ارتباط باشید. شما میتوانید بهترین کلایمر ها و انواع کلایمر دلخواه خود را با تضمین قیمت و کیفیت از این شرکت خریداری بکنید. همچنین اگر کلایمری برای فروش دارید، می توانید با قیمت بسیاری خوبی به این شرکت اشاره شده بفروشید.

 

خرید لوازم دستگاه کلایمر

همانطور که اشاره کردیم، این شرکت قدیمی ترین و مجهزترین شرکت در ایران در حوزه کلایمر معمولی و کلایمر مونوریل می باشد که اگر نیازی به خرید لوازم دستگاه کلایمر دارید، می توانید با قیمت بسیار خوبی با بهترین کیفیت واز این شرکت خریداری بکنید.

 

درباره تهران کلایمر

شرکت تهران کلایمر بیش از یک دهه سال سابقه کاری با هدف ساختمان سازی و ترویج استاندارد سازی در این صنعت تاسیس گردید. و با در اختیار داشتن نیروی انسانی متخصص و کادر مهندسی مجرب و تجهیزات پیشرفته تولید سعی می نماید گامی هر چند کوچک در راستای آبادانی این دیار کهن بر دارد. برای اجاره کلایمر در  تهران و اجاره کلایمر در تهران با ما در  تماس باشید. تهران کلایمر، با در دست داشتن انواع کلایمر های خارجی و ایرانی، بهترین خدمات را در این زمینه به شما ارائه می دهد. برای اجاره کلایمر در کرج هم می توانید با تهران کلایمر همراه باشید که در همه نقاط کرج نیز به مشتریان عزیز خدمات می دهیم.

 

سخن پایانی

دستگاه کلایمر به دلیل داشتن امنیت، کیفیت و سرعت بیشتر، کیفیت خوب برای انجام کارها، راحتی و دیگر موارد بهترین جایگزین برای داربست می باشد.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *