hambergermenu

با پروژه برج زاگرس چیتگر از بهترین پروژه های منطقه ۲۲ آشنا شوید

پروژه زاگرس چیتگر ازجمله پروژه‌های مسکونی و تجاری است که در منطقۀ 22 تهران سرمایه‌گذاری شده‌ که از مهم‌ترین ویژگی‌های این پروژه، نمای بسیار جذاب و فوق‌العاده‌ای است که با مدیریت شرکت تعاونی ابنیه همت در حال پیش‌روی است. در این پروژه از بهترین متریال‌ها برای ساخت‌و‌ساز به‌کار گرفته شده‌است و با توجه به این‌که پروژه زاگرس در موقعیت فوق‌العاده عالی راه‌اندازی شده‌، با استقبال پیمانکاران حرفه‌ای مواجه شده‌است. به‌طورکلی افرادی که به دنبال آپارتمان‌های شیکی هستند که چشم‌اندازهای جذاب نیز داشته باشد، می‌توانند از این پروژه که از بهترین روش‌های در حال ساخت است استفاده کنند.

 

متولی پروژه زاگرس

مسئول و سازندۀ این پروژه، تعاونی ساختمان همت است که ازجمله سازندگان محبوب و البته معتبر منطقۀ 22 به‌شمار می‌رود. از سوابق این تعاونی می‌توان به پروژه‌های لکسون و فرزانگان اشاره کرد که از بهترین‌ها به حساب می‌آیند. همچنین گفتنی است که پروژه زاگرس بام لند به دلیل دسترسی فوق‌العاده عالی به بزرگراه‌ها و همچنین دریاچهۀ چیتگر، به‌نسبت سایر پروژه‌ها متمایز شده‌ و در سطح بالاتری قرار گرفته‌است. ضمن این‌که شرکت ابنیه همت برای این پروژه از بهترین مهندسان و باکیفیت‌ترین متریال‌ها به‌کار گرفته‌است که سطح پایداری مناسب‌تری را برای آپارتمان‌ها در نظر گرفته باشد.

 

محل راه‌اندازی پروژه زاگرس بام لند

زمین انتخاب‌شده برای این پروژۀ جذاب، در منطقۀ 22 و در قسمت ضلع شرقی دریاچه چیتگر واقع شده‌است. در مجاورت این زمین چهار باغ قرار دارد که حدوداً 15 مترمربع فضای تجاری و 60 مترمربع فضای مسکونی برای هر خانوار در نظر گرفته شده‌است. به‌طورکلی می‌توان ویژگی‌های این پروژه را در موارد زیر شرح داد:

 

  • هدف پروژۀ تجاری، مسکونی بوده و در مساحت 7 هزار مترمربع است.
  • پروژه دارای 28 طبقه است. (طبقۀ همکف منهای تجاری).
  • متراژ آپارتمان‌ها از 120 تا 180 مترمربع است.
  • شماره ثبت پروژه زاگرس (1863/13620) و (1863/12538) است.

 

گفتنی است که اندازۀ واحدها متفاوت هستند و افراد باید رتبه‌ای برابر با اندازۀ هر واحد خریداری کنند. پرواضح است که اگر هر عضو موفق به خرید امتیازات نشود، تعاونی امتیازات را به چند عضو تعاونی می‌فروشد.

 

قیمت امتیاز پروژه زاگرس ابنیه همت

 

تاریخ تحویل پروژه زاگرس

در قرارداد این پروژه درج شده‌است که تاریخ تحویل آپارتمان‌ها در سال 1405 است. همان‌طور که می‌دانید، این پروژه در مراحل اولیۀ ساخت است اما به شکل ودیعه و امتیاز قابل خرید است. برای این منظور کافی است که با مدیران این پروژه ارتباط برقرار کنید و انتقال حق‌الوکاله نیز در دفتر تعاونی ساختمان همت انجام می‌پذیرد که نهایتاً به نام خریدار انتقال می‌یابد.

 

قیمت امتیاز پروژه زاگرس

به جهت بررسی قیمت امتیاز پروژه زاگرس ابنیه همت، باید به حق ثبت امتیاز که شامل 60 مترمربع مساحت مسکونی است و البته 15 مترمربع زیربنای تجاری اشاره کرد. گفتنی است که احتمال تغییر قیمت امتیاز به‌صورت روزانه وجود دارد که افراد متقاضی به جهت استعلام قیمت باید با مشاوران املاک پروژه تماس داشته باشند. ضمناً در نظر داشته باشید که امکان فروش امتیاز تجاری و مسکونی به شکل جداگانه نیز وجود دارد.

 

امکانات رفاهی پروژه زاگرس

این پروژه به دلیل در نظر گرفتن امکانات فوق‌العاده عالی، بیشتر از سایر پروژه‌های این تیم تخصصی مورد توجه قرار گرفته‌است و خریداران به جهت داشتن یک فضای مسکونی مناسب، به‌راحتی می‌توانند از این زمین و امتیاز پروژه بهره‌مند شوند. به‌طورکلی در این پروژه، امکانات مختلف قرار داده شده‌است که ازجمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

  • پارکینگ
  • روف گاردن
  • آبنما
  • انباری
  • بالکن
  • سالن بدنسازی
  • اتاق جلسه و کنفرانس
  • و…

 

گفتنی است که هر یک از این امکانات، به بهترین نحو ممکن طراحی شده و از دیگر امکانات پروژه زاگرس می‌توان به دسترسی بسیار عالی به سرزمین بم اشاره کرد. ضمناً ناگفته نماند که برای هر اعضا، 60 کنتور خانگی و 15 کنتور تجاری در نظر گرفته شده‌است.

 

پروژه زاگرس بام لند

 

نحوۀ پیش‌خرید واحدهای پروژه زاگرس

اگر دو هدف سرمایه‌گذاری و سکونت در برنامه دارید، استفاده از این پروژه می‌تواند کمک‌کننده باشد. درواقع افرادی که دغدغۀ خانه‌دار شدن دارند و در عین حال می‌خواهند سرمایه‌گذاری کنند، می‌توانند از امکانات این پروژه نهایت استفاده را ببرند. درواقع پروژه زاگرس به دید سکونت، فوق‌العاده عالی است که در کنار این موضوع، سرمایه‌گذاری نیز می‌تواند انجام شود. حال متقاضیان برای این‌که بتوانند پیش‌خرید واحدهای این پروژه را انجام دهند، باید شرایطی را مدنظر قرار دهند:

 

  • قیمت پروژه علی‌الحساب است.
  • قیمت زمین و تراکم قطعی است.
  • قیمت ساخت علی‌الحساب است.
  • براساس اولویت پرداختی، انتخاب طبقه و واحد صورت می‌پذیرد.
  • طبقه و واحد در ابتدا تعیین نخواهد شد.
  • محاسبۀ پرداخت اقساط براساس آنچه که در پروژه هزینه می‌شود خواهد بود.

 

به‌طورکلی متقاضیان پیش‌خرید آپارتمان‌های این پروژه، باید توجۀ ویژه‌ای به سند داشته باشند و قراردادهای مربوطه الزام ثبت در دفاتر اسناد رسمی دارند. توصیه می‌کنیم در زمان تنظیم سند، حتماً به آدرس آپارتمان، نام و اطلاعات کامل خریدار و فروشنده دقت کنید. همچنین بررسی مشخصات آپارتمان نیز ضروری است تا همۀ امکانات در نظر گرفته شده باشد.

 

گفتنی است که این پروژه نسبت به دیگر پروژه‌های تعاونی ساختمان همت دارای ارزش و امکانات بیشتری است و به همین دلیل افراد بیشتری برای پیش‌خرید واحدهای این آپارتمان اعلام آمادگی کرده‌اند که اگر شما هم از این دسته افراد هستید، باید با مدیران این پروژه در تماس باشید.

 

جمع‌بندی

پروژه زاگرس ازجمله بهترین پروژه‌های منطقۀ 22 تهران است که تاریخ تحویل پروژه سال 1405 تعیین شده‌است. زیبایی و امکانات این آپارتمان مسکونی و تجاری قابل توجه بوده و گفتنی است که معماری و طراحی این پروژه به‌وسیلۀ مهندس فرزاد دلیری انجام شده‌است. به‌طورکلی با توجه به موارد عنوان‌شده در این مقاله، چنانچه نیاز به واحدهای این آپارتمان لوکس دارید، کافی است که با مدیران و مشاوران تعاونی همت در تماس باشید تا در جریان کامل جزئیات پیش‌خرید و دیگر مسائل مانند نقل و انتقال سند، نحوۀ پرداخت اقساط و… قرار بگیرید.

 

دسته بندی :

دیدگاه ها

  • Mitchell دی ۲۵, ۱۴۰۱ :: ۴:۴۸ ق.ظ

    سایتتون محشرههههه ️

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *