hambergermenu

شرکت خدماتی راپل جهان فرود

خدمات پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان و اب بندی نما و نقاشی با جهان فرود

برای بهتر انجام شدن خدمات نمای خود مانند  نقاشی نما، پیچ و رولپلاک سنگ نما، اب بندی نما و تمام کارهای تعمیراتی نما باید شرکتی را انتخاب کنید که معتبر و ثبت شده باشد و هم دارای بیمه و قرارداد و افراد اموزش دیده و با تجربه باشد.

 

جهان فرود یک شرکت قدیمی و معتبر با مدیران با تجربه میباشد. این شرکت خدمات راپل را در تمام نقاط ایران انجام میدهد. متخصصان ما این اطمینان را به شما میدهند که هر کاری روی نما داشته باشید را بدون احتیاج به داربست انجام بدهد.

 

شرکت خدماتی راپل جهان فرود

 

لوکیشن کار کردن شرکت جهان فرود

شرکت جهان فرود را میتوانید هرجای ایران و تهران و کرج پیدا کنید. با اولین تماس با شرکت میتوانید خدمات خود را سریعا انجام بدهید. برای پیدا کردن جهان فرود کافی است نام این برند را درون گول سرچ کنید تا شماره سریعا برای شما نمایان شود.

 

 

چگونگی قرارداد و بیمه جهان فرود

شرکت جهان فرود یک گروه 150نفره میباشد که خدماتی که شما نمیتوانید در ان نقطه داربست بببندید رابه وسیله طناب انجام میدهد. تمامی کارها و خدمات ما دارای قرارداد میباشدو تضمین کار یکی از تعهداتی است که میتوانیدکه به شما بدهیم. بیمه یکی از نکات بسیار مهم در شرکت معتبراست.شرکتی بزرگ است که نکات ایمنی و بیمه افراد را برای کارفرما شفاف کند و تمامی پرسنل دارای بیمه حوادث باشند.

 

چگونگی قرارداد و بیمه جهان فرود

 

پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان با طناب

برای انجام پیچ و رولپلاک سنگ نما شرکت جهان فرود از ابزار مدرن و ایمن که در دنیا استفاده میشد استفاده میکند. برای مثال برای محکم سازی سنگ های نما از پیچ های فولادی بسیار قوی استفاده میشود تا در زمان کوتاه زنگ نزند و شکستگی درون ان ایجاد نشود. انجام پیچ و رولپلاکبا ضمانت انجام میشود.

 

کار پیچ و رولپلاک نمای ساختمان با طناب و با سیستم راپل انجام میگیرد که امروزه بسیار رونق پیدا کرده است. زمان استفاده از راپل بیار اندک است و کارهای شما در سریعترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

 

 

نقاشی نمای ساختمان با رنگ بسیار مناسب بدون داربست

جهان فرود نقاشی نمای ساختمان را جوری انجام میدهد که به صورت میانگین ده سال خیالتان از بابت تبله شدن و خرابی راحت باشد.برای انجام نقاشی نمای ساختمان شرکت جهان فرود از رنگ های مرغوب و نانو استفاده میکند و با سود کم کار با کیفیتی برای شما انجام میدهد.

 

قبل از انجام نقاشی نما ابتدا باید زیر نما شسته شود و این کار باید با واترجت انجام بگیرد. پس از نماشویی زیر کار نقاشی که ترک دارند با بتونه نانو پر میشود تا محیا برای رنگ کردن باشد. پس از بتونه کاری روی زیر کار ابتدا پرایمر زده میشود و در ادامه رنگ روی ان خورده میشود. این نوع نقاشی کردن نما با ضمانت انجام میشود چون کار اصولی شکل گرفته.

 

 

نحوه نقاشی کردن نما باطناب در تهران و کرج

ابتدا نمای ساختمان از هرگونه کثیفی روی نما را با اب و واترجت تمیز کرده و در ادامه کار نقاشی را روی نما انجام میدهیم. چون رنگ روی نمای کثیف به خوبی نمی نشیند و بعد از مدتی پوسته پوسته خواهد شد.

 

برای دیوارهای ترک خورده و قدیمی ابتدا شسته میشود و در ادامه روی جاهای تخریب شده بتونه کاری انجام میگیرد و در ادامه روی کار رنگ اجرا میشود. ابتدای کار و بعد از شستشو و بتونه کاری پرایمر روی نما زده میشود تا سطح را اماده رنگ بکند. پس از پرایمر یک روز استراحت میدهیم تا کامل خود را بگیر و پس از این تایم میتوانیم رنگ را روی نمای سیمانی بزنیم.

 

اجرای رنگ نمای ساختمان در چه ارتفاعی قابل انجام است؟

اجرای رنگ و نقاشی نمای ساخمتمان در هرارتفاعی قابل انجام میباشد. برج های بزرگ و قول پیکر را میتوانید با شرکت جهان فرود که یکی از بزرگترین شرکت های ایران و خاور میانه میباشد رنگ امیزی کنید. این گروه دارای متخصصین جوان و کارکشته میباشد که با داشتن مدرک کا در ارتفاع خدمات نقاشی نما را با راپل انجام بدهند.

 

 

عایق کاری نمای سنگ و سیمان ساختمان با طناب بدون داربست

عایق کاری نمای ساختمان هم مانند خدمات دیگر جهان فرود دارای تخصص و مهارت خاصی است. فرد مورد نظر باید بداند کدام مواد نانو برای کدام نما مفید میباشد. شرکت جهان فرود از چسب سوباش ترکیه ای برای اب بندی نما استفاده میکند. برای اب بندی کردن نمای سنگی به صورت خالص استفاده میشود و برای عایق کاری دیوار سیمانی از چسب و سیمان به صورت ترکیبی استفاده میشود.

 

نصب توری مرغی پاسیو با شرکت جهان فرود

نصب توری و بستن پاسیو جزو خدمات بسیار ممتاز جهان فرود در تهران و کرج میباشد که حتما هر فردی در طول زندگی در ساختمان به ان نیاز پیدا میکند. ابتدا دهنه پاسیو متر زده میشود و در ادامه توری ها به هم بافته میشود تا اندازه ان به دیوار بقل برسد. پس از ان راپل کار در دو طرف توری با طناب عمل راپل را انجام میدهند و از بالا به پایین به دیوار سیمانی پیچ  رولپلاک میکنند.

 

سخن اخر:

جهان فرود تمام خدمات نمای ساختمان را به صورت راپل انجام میدهد و هیچ کاری در دنیا وجود ندارد که نشود با طناب یا بدون داربست انجام داد. خدمات دیگر ما بستن درز انقطاع ساختمان و سیمانکاری و سفید کاری و نصب سنگ و تمام کارها را در بر میگیرد. در ضمن تمام کارها با ضمانت و قرارداد شرکتی انجام میشود.

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *