hambergermenu

قیمت دستگاه سیمان پاش برقی

در عصر علم و تکنولوژی که شاهد موفقیت های روز افزون و تسهیل روند انجام امور هستیم، استفاده از روش های قدیمی و دستی دیگر رایج نبوده و ابزارهایی روی کار آمده اند که با بهره مندی از آن ها می توان تمامی امور را با دقت بیشتر و زمان کوتاه تر انجام داد.

 

دستگاه سیمان پاش برقی یکی از ابزارهای صنعتی است که به منظور تسهیل انجام امور مختلف طراحی و ساخته شده است. از دستگاه سیمان پاش برقی عمدتا برای ترکیب ملات مخلوط، پودر بتونه، پوشش نسوز، دوغاب فشاری و… برای پوشش دادن سطح دیوارهای داخلی و خارجی استفاده می شود.

 

سیمان پاش را بهتر بشناسیم!

 

ملات-پاش-ملاقه-ای

 

دستگاه سیمان پاش که با نام سیمان پاش برقی نیز خوانده می شود از جمله ابزارهای لازم برای سیمان کاری و انواع ملات سیمانی در پروژه های ساختمانی و عمرانی است. استفاده از سیمان پاش برقی همانند کمپرسور اسکرو بخش جدا نشدنی از صنعت و ساخت و ساز است.

 

روش های سنتی برای انجام این امر توسط نیروی کار و به صورت دستی انجام می شود. نیروی انسانی زیاد و سرعت پایین در کنار هزینه بالا از عوامل مهم و تعیین کننده هستند که این پروژه ها را با مشکل مواجه می کنند. همین موضوع موجب شده است که سیمان پاش برقی بسیار مورد توجه قرار گیرد.

 

یکی از دستگاهی بسیار جذاب و پرکاربرد در حوزه صنعت سندبلاست می باشد، شما میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد این وسیله و خرید ان به وبسایت بادرو مراجعه نمایید.

 

مزایای دستگاه سیمان پاش برقی

دستگاه سیمان پاش برقی با دارا بودن مزایای بی شمار به یکی از پرکاربردترین ابزارهای صنعتی تبدیل شده است که از مهم‌ ترین مزایای آن می ‌توان به پاشش یکسان و یکنواخت سیمان به دیوارهای داخلی و خارجی اشاره کرد.

 

به علاوه این دستگاه دارای پمپ باد بوده و سرعت بالایی در اجرا نسبت به کار دستی داشته و حمل و نقل آسان دستگاه موجب شده است تا این وسیله کاربردی به راحتی از محلی به محل دیگر منتقل شده و هیچ گونه محدودیتی در دسترسی به آن نداشته باشید.

 

مهمترین کاربردهای دستگاه سیمان پاش

یکی از مهم ترین مصالح مورد استفاده در ساختمان سازی و راهسازی سیمان است که بسیار متنوع بوده و در عملیات های مختلف آماده سازی بتن، ساخت و ساز جاده های بتنی، ساختن ملات های سیمانی و تهیه دوغاب، ساختن سازه هایی که در برابر عوامل مختلف محیطی مانند گرما و آتش، سرما، فشار آب و مواد شیمیایی مقاوم هستند و نیز در ساخت قطعات پیش ساخته بتنی و امور تزییناتی مورد استفاده قرار می گیرند.

 

با توجه به کاربرد عمده سیمان در صنایع مختلف، بدیهی است که دستگاه سیمان پاش بسیار پرکاربرد بوده و از آن می توان برای پاشش ملات به سطح دیوارهای داخلی و خارجی، تزریق ملات سیمان، پاشش سیمان به سطوح ضد آب، پاشش رنگ، پاشش مواد جاذب صدا اشاره کرد. به علاوه دستگاه سیمان پاش انتخابی مناسب برای ساخت و ساز بر روی پل ها، سدها، دامنه‌ ها، تپه ها، زیرزمین‌ ها، تونل‌ ها و ساختمان های کارخانه می باشد.

 

به علاوه می توان از این دستگاه کاربردی برای پاشش موادی مانند پودر بتونه، رنگ لاتکس، رنگ سنگ واقعی، ملات سیمان، ملات پودر خشک، ملات عایق حرارتی، مواد جاذب صدا، مواد نسوز، مواد ضد آب، مواد عایق حرارت و سایر مواد محلول استفاده کرد.

 

ابزارآلات پیشرفته صنعتی و دستگاه های سیمان پاش

 

قیمت کمپرسور پیستونی

 

انواع مختلف دستگاه سیمان پاش را می توان به منظور تسهیل امور سیمان پاشی و یکدست بودن آن مورد استفاده قرار داد که موجب کاهش هدر رفت مصالح شده و به میزان قابل توجهی در زمان صرفه جویی به عمل می آید. در ادامه انواع دستگاه سیمان پاش را به شما معرفی می کنیم که می توانید بر حسب ارتفاع یا سطح کاری خود یکی از انواع آن ها را انتخاب و خریداری کنید.

 

ملات پاش بادی

از این دستگاه برای پاشیدن سیمان بر روی سطوح مختلف استفاده می شود. ملات پاش بادی توسط یک کمپرسور کار کرده و موجب می‌ شود که ملات سیمان به آسانی روی سطوح مختلف پخش شده و سرعت کار آن بالاتر رود.

 

این دستگاه به شکل پنوماتیک طراحی شده و با بهره مندی از باد، سیمان را با فشار مناسبی به سطح مورد نظر می چسباند. به همین علت در هزینه ها به میزان قابل توجهی صرفه جویی به عمل آمده و سرعت کار نیز بالاتر می ‌رود. همان گونه که برای کارخانه های بزرگ تولیدی اقدام به خرید درایر تبریدی می نمایید خرید این محصول نیز ضروری به نظر می رسد.

 

از دیگر محصولات شرکت بادرو، میتوان به چکش بادی اشاره کرد، شما میتوانید جهت خرید چکش های بادی با قیمت عالی به وبسایت بادرو مراجعه نمایید.

 

پلاستر زن اتوماتیک

برای استفاده از این دستگاه باید آن را روی محل مورد نظر فیکس نمود. سیمان کشی با استفاده از پلاستر زن اتوماتیک تنها برای دیوارهای بین دو سقف امکان پذیر است. از این وسیله برای سطوح گسترده مانند دیواره تونل ها استفاده نمی شود.

تمامی مراحل کار این دستگاه به صورت اتوماتیک انجام شده و با استفاده از این ابزار برای سیمان کاری می توان به میزان قابل توجهی در زمان صرفه جویی نموده و راندمان کار نیز بالا می رود. به علاوه کاهش هزینه ها نیز در استفاده از این دستگاه کاملا مشهود است.

 

سیمان پاش ماردونی

این دستگاه با حرکات مارپیچ مصالح اولیه جهت تهیه ملات را با یکدیگر مخلوط کرده و در نهایت ملات آماده شده توسط یک شیلنگ از مخزن آن به سمت خارج هدایت می شود. این دستگاه دارای استهلاک بیشتری نسبت به سایر ابزارآلات پیشرفته است.

 

پر کردن مخزن این دستگاه به صورت دستی انجام می شود. در نتیجه هنگام ریختن مصالح به داخل مخزن باید توجه بسیار زیادی به عمل آورد. بدیهی است که هر چه کیفیت ملات ورودی به مخزن دستگاه کم تر باشد به همان نسبت نیز استهلاک دستگاه بیشتر خواهد شد.

 

سیمان پاش پیستونی

این دستگاه نیز مانند سیمان پاش ماردونی بوده و دارای یک مخزن است و مواد اولیه ساخت ملات باید به صورت دستی درون مخزن قرار گیرد. دستگاه با حالت پیچشی ملات را آماده کرده و از طریق یک شلنگ به طرف خارج از دستگاه هدایت می کند.

 

مزیت این دستگاه نسبت به سیمان پاش ماردونی آن است که سرعت کار بیشتری داشته و استهلاک آن پایین تر است. به علاوه هدر رفت مواد در این ابزار کم تر بوده و سرعت کار آن به نسبت بالاتر می باشد. هوای فشرده که داخل دستگاه وجود دارد موجب استحکام بیشتر و چسبندگی مواد درون مخزن می گردد.

 

قیمت دستگاه سیمان پاش برقی

با توجه به مزایا و کارکردهای گسترده و متنوعی که دستگاه سیمان پاش برقی دارد صرف هزینه برای خرید دستگاه سیمان پاش کاملاً اقتصادی و هوشمندانه بوده و با توجه به صرفه جویی در زمان و نیروی کار موجب کاهش هزینه های ثانویه شما به میزان قابل توجهی خواهد شد.

 

به طور کلی قیمت ملات پاش های مختلف در بازار متنوع بوده و بسته به ویژگی ها و کارکردهایی که دارند قیمت آن ها متنوع است. از مهم ترین ویژگی هایی که در تعیین قیمت تاثیر گذارد می توان به کیفیت دستگاه، متریال مورد استفاده برای طراحی و ساخت دستگاه و شرکت فروشنده اشاره کرد.

 

خرید دستگاه سیمان پاش برقی

استفاده از دستگاه های به روز و پیشرفته در صنعت می ‌تواند سرعت و ایمنی کار های ساخت و ساز و راهسازی را افزایش دهد. به همین علت است که امروزه شاهده خرید کمپرسور، دستگاه سیمان پاش برقی، پمپ باد و… توسط فعالان حوزه صنعت هستیم.

 

بدون شک استفاده از این دستگاه ها سرعت و دقت کار را بالا برده و از بروز بسیاری از حوادث جلوگیری می کنند. برای خرید دستگاه سیمان پاش برقی و سایر ابزارآلات صنعتی هم اکنون به وب سایت « بادرو کمپرسور » مراجعه کرده و محصولات مورد نیاز خود را با دریافت مشاوره های رایگان از کارشناسان این مجموعه خریداری کنید.

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *