hambergermenu

خرید فرغون، کمچه و ماله در شهر مفتول

در حوزه ساختمان‌سازی، به ابزار و مصالحی نیاز است تا کارها راحت‌تر و سریع‌تر انجام گیرد. مصالح ساختمانی ابزاری مهم و حیاتی در زمان ساخت یک سازه هستند.

 

این مصالح به دسته‌های مختلف تقسیم می‌شوند. فرغون، کمچه و ماله سه محصول ساده اما مهم بوده که در زمان ساخت‌وساز مورد استفاده قرار می‌گیرند. هر یک از این مصالح کاربرد خاص خود را دارند و در زمینه بازسازی نیز از آن‌ها استفاده می‌شود.

 

شهر مفتول یکی از معتبرترین فروشگاه‌های حوزه ساختمان‌سازی و محصولات مفتولی است. در صورتی که قصد خرید فرغون، کمچه و ماله را دارید، در ادامه همراه ما باشید تا علاوه بر دریافت قیمت، با مشخصات، ویژگی و کاربرد هر کدام از آن‌ها آشنا شوید.

 

خرید فرغون

 

خرید فرغون

 

فرغون یک ابزار ساده و کاربردی در حوزه ساختمان‌سازی است. این محصول شبیه به چرخ دستی بوده که جهت حمل و جابه‌جایی مصالح مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول در طول زمان دچار تغییرات زیادی نشده است و همچنان یک ابزار فلزی یا یک چرخ است که دو دسته داشته و معمولا برای حمل سیمان، ماسه، آجر، کود و… مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته امروزه فرغون‌های جدیدتری تولید و عرضه شده است. از این رو خرید فرغون در زمان ساختمان‌سازی بسیار مهم است.

 

این محصول از یک بدنه فلزی، یک چرخ و دو دسته پلاستیکی یا آهنی تولید می‌شود. در واقع با استفاده از این ابزار، کارگر به راحتی می‌تواند مصالح را جا‌به‌جا نماید. جنس بدنه فرغون بسیار محکم و مقاوم است. در نتیجه در صورت حمل بار دچار شکستکی یا ترک نمی‌شود. فرغون امروزه در انواع مختلفی تولید می‌شود. فرغون‌های کشاورزی، پروفیلی، لوله ای، پروفیلی-لوله‌ای  و فرغون بنزینی از انواع این محصول هستند.

 

فرغون بنزینی مجهزترین نوع فرغون است. به این محصول مینی لودر نیز گفته می‌شود. برای کارهای کشاورزی، دام‌داری، ساختمان‌سازی و… از این محصول استفاده می‌شود. از جمله مزایای فرغون بنزینی می‌توان به حجم بیشتر و در نهایت باربری بیشتر، سهولت حرکت در سطوح شیب‌دار، دارا بودن چهار چرخ قابل تحرک، صرفه‌جویی در وقت و انرژی و… اشاره نمود.

 

خرید کمچه

 

خرید کمچه

 

از دیگر ابزارهایی که در زمان ساختمان‌سازی و یا بازسازی ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد، کمچه است. این محصول یک ابزار دستی و کوچک است که کاربرد آن مربوط به پخش و یکنواخت کردن ملات و یا پاشیدن ملات بر روی سطح کار است.

 

بنابراین این ابزار به ظاهر ساده، کارایی زیادی دارد. بنابراین خرید کمچه به ویژه در کارهای بازسازی ساختمان ضروری است.

 

شکل ظاهری کمچه به صورتیست که از یک صفحه فولادی تشکیل شده است. این صفحه می‌تواند به شکل مثلثی باشد. همچنین دارای یک دسته چوبی یا پلاستیکی است که توسط یک میله به صفحه متصل می‌شود.

 

کمچه دارای سه نوع است که شامل کمچه گرد، تیز و تخت است. از کمچه لب گرد معمولا به منظور پهن کردن ملات در روی دیوار در زمان آجرکشی استفاده می‌شود. نوع لب تخت آن به منظور سیمان‌کاری و پلاستر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

خرید ماله

 

خرید ماله

 

محصولی دیگر به منظور سهولت کار در ساختمان‌سازی و بنایی ماله است. ماله ابزاریست که به منظور صاف کردن، تراز کردن و یکنواخت کردن سطوح مختلف از جمله سطوح گچی و سیمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. ماله دارای انواع مختلفی است که رایج‌ترین نوع ماله در واقع ماله دستی است. ماله‌های دستی همانند کمچه دارای سطحی فلزی به همراه دسته‌ای پلاستیکی یا چوبی هستند.

 

نوع دیگری از ماله‌ها که جدیدترین نوع آن هستند، به صورت موتوری و تلسکوپی ساخته می‌شوند. با استفاده از ماله تلسکوپی می‌توانید نقاط دور و غیر قابل دسترس را به راحتی صاف و یکنواخت کنید. کاربرد ماله در بنایی بسیار حائز اهمیت است. از این رو حتما باید نوعی از آن را در ابزار خود داشته باشید. قیمت خرید ماله بر اساس نوع و جنس آن تعیین می‌شود.

 

شهر مفتول، تولیدکننده انواع صنایع مفتولی، توری مرغی، حصاری، پرسی، واتراستاپ، پشم شیشه، تیرچه بتنی و تیرچه کرومیت، افزودنی‌های بتن، ماله، کمچه، فرغون و… است. به منظور تهیه و خرید انواع صنایع مفتولی، با مناسب‌ترین قیمت به وب سایت شهر مفتول مراجعه نمایید. مشخصات انواع محصولات، قیمت و انواع هر کدام را می‌توانید مشاهده نمایید و اقدام به خرید کنید. همچنین از طریق تماس با شماره 02154483 با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید و ضمن دریافت مشاوره رایگان خرید خود را ثبت کنید.

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *