hambergermenu

درآوید سازنده خاص ترین ویلاها در شمال ایران و تهران

درآوید سازنده خاص ترین ویلاها در شمال ایران و تهران

ساخت ویلا مراحل گوناگون دارد، از انتخاب منطقه مناسب جهت احداث ویلای مورد نظر تا انتخاب سبک طراحی و اسکلت بندی و نازک کاری و حتی محوطه سازی آن، همگی نیازمند تخصص و تجربه بالایی هستند. همچنین ویلاسازی در هر منطقه با دیگر نقاط کشور دارای تفاوت‌های قابل توجهی است و دانش حل مسایل در این زمینه تنها با گذشت زمان و کسب تجربه بدست خواهد آمد. گروه ساختمانی و سرمایه‌گذاری درآوید، از اوایل دهه 80 تاکنون در زمینه عمران و ساخت و ساز، به پشتوانه دانش و سابقه اجرایی و حضور متخصصین و مدیران معتبر در تیم خود، ساختمان‌های موفق و منحصربفرد زیادی، از جمله ویلاهای خاص و باکیفیتی در نقاط مختلف کشور مانند تهران و یا شمال طراحی و اجرا نموده است، که شما می‌توانید به این سابقه درخشان اعتماد نموده و مراحل مختلف مربوط به ساخت یا صفر تا صد کار را به این تیم مجرب بسپارید، زیرا ساخت ویلا در تمام مناطق، گرچه می‌تواند لذت بخش و پرسود باشد، اما قطعا بدون داشتن اطلاعات لازم، کار ساده‌ای نخواهد بود. در ادامه توضیحات بیشتری درباره ویلاسازی در تهران و شمال و خدمات ویژه گروه درآوید ارائه خواهیم کرد.

 

ویلاسازی در شمال ایران و تهران

به بیان ساده ویلا یک خانه فلت، دوبلکس یا تریبلکس است، که معمولا بطور کامل در اختیار یک گروه، خانواده یا شخصی خاص بوده و کمتر به صورت اشتراکی مورد استفاده قرار می‌گیرد. تفاوت اصلی یک ویلا با خانه‌های معمولی، ارتباط بسیار نزدیک‌تر آن با طبیعت و فضای اطراف است. بنابراین اکثر ویلاها دارای حیاط و فضای سبز هستند. تصویری که در ذهن ما بعد از شنیدن نام ویلا نقش می‌بندد، ساختمانی زیبا در میان فضایی سبز و دارای درخت و گل و گیاه است، که قدم زدن یا نشستن در تراس و حیاط آن به سبب وجود هوای پاک و تمیز و حریم شخصی‌ای که در اختیار ساکنین خود خواهد گذاشت، آرامش زیادی را به ارمغان خواهد آورد. ازین رو ویلاهایی که در مناطق زیبا و خوش آب و هوای تهران یا در شمال کشور با طبیعت بی‌نظیرش ساخته می‌شوند، همواره جز محبوبترین ویلاها بین مردم بوده‌اند، اما نحوه ساخت این ویلاها از موارد مهمی است که باید به آن توجه ویژه‌ای داشت.

 

ساخت ویلا در تهران

در مورد ویلاهایی که در شهر تهران ساخته می‌شوند، معمولا سازندگان کمی دارای تجربه و سابقه بالا خواهند بود، زیرا در این شهر تعداد ویلاهایی که هرساله ساخته می‌شوند، نسبت به ساخت و ساز آپارتمان و برج بسیار اندک است، و از آنجایی که ساخت آپارتمان با ویلا تفاوت دارد، داشتن تجربه در این زمینه بسیار مهم است. به طور معمول در ویلاهای لوکس تهران، با طرح‌های ویژه و منحصربفرد و امکانات خاصی مواجه می‌شوید، که هرکدام طبق اصول ویلا سازی و بر اساس نیاز و سلیقه کارفرما طراحی و احداث شده‌اند. خرید زمین در تهران نیز نیازمند استعلام از شهرداری، جهت اطمینان از مسکونی بودن زمین خواهد بود، تهران 22 منطقه دارد و قیمت زمین بسته به منطقه آن تغییر می‎کند. توصیه می‌شود ساخت ویلا در تهران را از همان مراحل ابتدایی مانند خرید زمین، طراحی و… تا پایان کار به یک پیمانکار یا تیم سازنده خبره بسپارید، تا با استفاده از تجربه و دانش آن‌ها با کم‌ترین هزینه بهترین ویلای ممکن را تحویل بگیرید.

 

ساخت ویلا در شمال ایران

ساخت ویلا در شمال از گذشته تا امروز، پررونق، پرطرفدار و محبوب بوده، تقریبا اکثریت خریداران ویلا نیز به داشتن یک ویلا در مناطق سرسبز شمال ایران فکر کرده‌اند. چه جز مردم بومی این مناطق باشید و چه غیربومی، در هرصورت ساخت ویلا در شمال، برای شما یک سرمایه‌گذاری مطمعن و سودآور خواهد بود. البته این اتفاق زمانی می‌افتد که برای شروع کار و همچنین در طول پروسه ساخت از تمام قوانین، استانداردهای لازم، ویژگی‌های خاص منطقه و بازار مصالح و ویلا مطلع باشید. به عنوان مثال آب و هوای شمال به صورتی است که با رطوبت بالا و بارندگی‌های شدید مواجه خواهیم شد، این موارد ممکن است با گذشت زمان و در صورت شدت بیشتر، سبب فرسایش و خراب شدن ساختمان شوند، همین امر اهمیت شناخت اقلیم منطقه و مصالح مناسب برای ساخت ویلا در شمال را برجسته‌تر می‌سازد. بنابراین جهت ساخت ویلا در شمال، با تمام ویژگی‌های مثبت منطقه، مواردی نیز وجود دارد که اگر از تجربیات یک سازنده با سابقه استفاده نکنید، مشکلساز خواهند بود.

 

درآوید سازنده خاص ترین ویلاها در شمال ایران و تهران

 

ساخت ویلا بهتر است یا خرید ویلا؟

گروه ساختمانی درآوید هم در زمینه خرید و هم در مورد ساخت ویلا در مناطق مختلف بویژه تهران و شمال تجربه زیادی داشته و می‌توانند به خوبی شما را راهنمایی نمایند، اما اینکه کدام روش برای اینکه شما صاحب یک ویلا شوید بهتر است، به عوامل زیادی بستگی خواهد داشت از جمله: بودجه شما، طرحی که در ذهنتان می‌پرورانید، امکانات مورد نیازتان، محل مورد نظرتان، محدودیت زمانی خاص، هدف شما از داشتن ویلا (سرمایه گذاری، اقامت طولانی مدت یا برای استفاده در ایام تعطیلات و تفریح و…) و دیگر مسایلی که جز الویت‌های شما محسوب می‌شوند. با توجه به این عوامل می‌توانید با یک مقایسه بین مزایا و معایب خرید یا ساخت ویلا در هر زمینه، تصمیم بهتر و مطمعن‌تری را اتخاذ نمایید. در ادامه به دو مورد از مهم‌ترین این عوامل خواهیم پرداخت:

 

زمان لازم برای خرید یا ساخت ویلا

درصورتیکه با محدودیت زمانی مواجه هستید و می‌خواهید سریع‌تر صاحب یک ویلا شوید، قطعا با در نظر گرفتن زمان‌بر بودن پروسه ساخت یک ویلای مناسب و استاندارد، گزینه خرید ویلا انتخاب بهتری خواهد بود. گاهی ممکن است به دلیل مشغله‌های گوناگون یا حتی دور بودن از محلی که برای ساخت ویلا در نظر دارید، (مثلا در شرایط سکونت شما در تهران و ساخت ویلا در شمال ایران) زمان زیادی برای انجام امور مختلف، همچون تحقیق کافی در مورد منطقه، بررسی نکات مختلف از قبیل طراحی و خرید مصالح و یا حتی انجام کار‌های اداری را نداشته باشید. باید دقت کنید که طی کردن با حوصله کلیه مراحل ساخت، بسیار ضروری خواهد بود و عجله یا نادیده گرفتن اهمیت هر موضوع ممکن است باعث ضرر و زیان خاصی شود یا در نهایت ویلای مطلوبی ساخته نشود.

 

بنابراین سپردن این کار به افرادی که دارای اطلاعات، تخصص و مهارت در زمینه ساخت و ساز هستند، مشکل محدودیت زمانی شما را حل نموده و باعث آسودگی خاطر شما از باکیفیت بودن نتیجه کار خواهد شد. این موضوع در ارتباط با خرید ویلا، با اینکه نیاز به زمان کمتری خواهد داشت هم مهم تلقی می‌شود، چراکه در هر صورت شما به شناخت و اطلاعات کافی احتیاج خواهید داشت.

 

بودجه و سرمایه برای خرید یا ساخت ویلا

بودجه و سرمایه برای خرید یا ساخت ویلا با درآوید

معمولا برای افرادی که محدودیت مالی نداشته و بودجه کافی برای مواجه شدن با نوسان قیمت‌ها در بازار را دارند، ساخت ویلا می‌تواند مناسب‌تر باشد، در این حالت می‌توانند طبق سلیقه خود و با آسودگی بیشتری اقدام به ساخت ویلا نمایند. به عبارت دیگر برای ساخت ویلا به امنیت مالی و البته مدیریت دقیق هزینه نیاز خواهید داشت. اما در همین راستا مساله دیگری هم مطرح می‌شود، اگر نوسانات بازار تاثیر زیادی بر قیمت‌ها در یک محدوده زمانی معین نداشته باشد، هزینه ساخت ویلا می‌تواند بصورت چند مرحله‌ای پرداخت شود. این مورد برای افرادی که تمام سرمایه لازم برای خرید یک ویلا با همه امکانات مورد انتظار خود را ندارند، بسیار مهم و مفید خواهد بود. گاهی نیز می‌توانید ویلای بزرگتر و بهتری را در زمین و منطقه ارزانتری بسازید، در این حالت نیز هزینه‌های شما تا حدود زیادی کاهش می‌یابد اما باز هم لازم است تکرار کنیم، که توجه به نوسانات قیمت و هزینه‌ها مساله‌ای حیاتی خواهد بود. پس اگر سرمایه لازم برای خرید یک ویلا که همه انتظارات شمارا برآورده می‌کند را دارید، زودتر اقدام به خرید نمایید. در این زمینه نیز می‌توانید با مشاورین گروه درآوید مشورت نمایید.

 

ویژگی ویلاهای خاص و منحصربفرد

در طراحی یک ویلا نکات مهمی وجود دارد که اگر به هرکدام بصورت تخصصی پرداخته شود، می‌تواند باعث خاص‌تر شدن ساختمان ویلا شود. زمینی که انتخاب می‌شود، با توجه به شیب و اقلیم و مناظر اطراف، انتخاب مکان خاص برای ایجاد فضای سبز و نوع طراحی آن و ارتباط فضای بیرون و داخل ویلا با یکدیگر، ساخت استخر و سایر امکانات تفریحی و تلفیق آن با محوطه و بنا، حصاربندی و ایمنی‌سازی، ارزیابی میزان رطوبت و جهت وزش باد و همچنین نورگیری طبیعی، رعایت قوانین و مقررات شهرداری در هر منطقه، شناخت جنس خاک و رطوبت آن برای انتخاب مصالح مناسب و… همگی در تعیین ویژگی‌های خاص یک ویلا، نقش بسزایی خواهند داشت.

 

یک تیم سازنده آگاه و ماهر، پس از در نظر گرفتن تمام این نکات با توجه به سلیقه مشتری خود، سراغ طراحی نقشه ساختمان خواهد رفت، این کار توسط طراح و مهندس معمار حرفه‌ای و با توجه به تمام اصول مهم معماری ویلا انجام خواهد گرفت. پیش از طراحی پلان، سبک معماری نیز انتخاب خواهد شد. بیشتر سازندگان حرفه‌ای در ساخت سبک‌های محبوب، نمونه‌های موفقی ارائه خواهند داد. طراحی ویلای کلاسیک سنتی ایرانی، رومی و…، طراحی ویلای سبک مدرن و مینیمال و ویلای روستیک در حال حاضر طرفداران بیشتری نسبت به سایر سبک‌های معماری دارند. همچنین گاهی کارفرما طرحی خاص و سفارشی را مد نظر دارد که ممکن است اجرای آن چندان ساده نباشد؛ گروه درآوید به عنوان یک سازنده باسابقه تاکنون موفق به اتمام پروژه‌هایی با طراحی‌های پیچیده و اختصاصی، همراه با رعایت کلیه استانداردهای ساخت و ساز و بکارگیری امکانات بروز جهان شده است.

 

امکانات ویژه ویلاهای خاص و لوکس

گاهی کارفرما برای ویلای خود تجهیزات امنیتی، تزئینی، کاربردی، تفریحی خاصی را در نظر می‌گیرد، و سازنده باید با توجه به شرایط موجود، بودجه و سایر عوامل موثر، خواسته کارفرما را با جزییات اجرا نماید. گلخانه اختصاصی، اجرای سازه‌های آبی تفریحی، استخر و جکوزی، مسیر و جوی آب در محوطه، درختکاری و چمن و گلکاری با گیاهان و طراحی خاص، نورپردازی حرفه‌ای و زمین‌های بازی داخل و خارج از ساختمان، سیستم‌های امنیتی ویژه و طراحی‌های پیچیده پلان و نما، نمونه‌هایی از امکانات ویژه این ویلاها محسوب خواهند شد.

 

خدمات گروه درآوید در زمینه ساخت ویلا

گروه ساختمانی و سرمایه گذاری درآوید بر پایه تجارب موفق خود در زمینه‌های مختلف ساخت و ساز، فعالیت نموده که مواردی همچون مشارکت و سرمایه گذاری در ساخت انواع مختلفی از ساختمان‌های ویلایی، آپارتمان و برج مسکونی و تجاری و همچنین انجام مراحل ساخت و فروش ساختمان یا ویلای مسکونی، به صورت صفر تا صد در نقاط مختلف ایران و جذب سرمایه، سرمایه‌گذار و تبدیل مشتری به شریک در فعالیت ساختمانی، نمونه‌هایی از خدمات گروه درآوید به شمار می‌رود. ویلاسازی نیز یکی از فعالیت‌های این گروه است که به صورت تخصصی توسط کارشناسانی در زمینه‌های گوناگون، انجام می‌گیرد، می‌توان گفت ساخت ویلاهای خاص با طراحی‌های لوکس و با استفاده از جدیدترین و بهترین روش‌های روز دنیا در طراحی و اجرا، بویژه در تهران و شمال تخصص ویژه درآوید محسوب می‌شود.

 

تمام تلاش درآوید بر آنست که مشتریان بتوانند در کوتاهترین زمان، با خیالی آسوده و اطمینان خاطر، برای فعالیت ساختمانی مورد نظر خود، به بستن قرارداد اقدام نمایند. خلاقیت و ایده‌های نو، خلق ویلا و ساختمان همچون یک اثر هنری و ویژه، با در نظر گرفتن تمام نکات مهم در جهت رفاه و ایمنی ساکنین بنا، از اهداف مهم گروه درآوید است. این گروه با استفاده از تجربیات اقتصادی خود در سطح بین‌المللی، خدماتی با مناسب‌ترین قیمت و بالاترین کیفیت به مشتریان ارائه خواهد داد. همانطور که پیش از این اشاره کردیم، ویلاسازی در مناطق در حال پیشرفتی مانند شمال ایران یک سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود؛ مشاورین درآوید برای شما، راهنمایی‌ها و پیشنهادات کاربردی‌ای در جهت انجام یک سرمایه‌گذاری بدون ریسک در مناطق پر رونق و زمینه‌های رو به رشد خواهند داشت.

 

سخن پایانی

درآوید در حال حاضر، دارای شعباتی در تهران و شمال، شیراز و امارات است، شما می‌توانید تمام مراحل ساخت پروژه‌های لوکس مانند ویلاهای خاص را به درآوید بسپارید، تا پس از تعیین زمین ساخت (یا ملک کلنگی‌ای که قصد بازسازی آن را دارید، کلیه کارهای ساخت، مانند طراحی و امور معماری، اخذ مجوزهای لازم، اجرای کامل ساختمان ویلا، محوطه سازی و طراحی نما بطور کامل، مقرون بصرفه، با دقت و کیفیت بالا به انجام برسد. دفتر تهران درآوید در بزرگراه اشرفی اصفهانی، خیابان گلستان 14، برج نگین رضا واقع شده است و شعبه شمال کشور نیز در استان مازندران، شهر ایزدشهر، نبش گلسار 6 قرار دارد. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان گروه درآوید تماس بگیرید.

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *