hambergermenu

مشخصات خرید انواع توری حصاری و جوشی در شهر مفتول

در بیان مشخصات خرید انواع توری حصاری و جوشی ابتدا بهتر است با توری آشنا شویم. توری، محصولی مهم و کاربردی است که از سیم مفتول تولید می‌شود. در واقع به منظور تولید این محصول سیم‌های مفتولی و یا ورق فولادی به یکدیگر بافته می‌شوند و در نهایت شبکه‌ای مشبک را تولید می‌کنند. با ایجاد یک ساختار یکپارچه، محصولی به نام توری فلزی ایجاد می‌شود. این توری‌ها در انواع، ابعاد و مدل‌های مختلف ساخته می‌شوند. انواع توری شامل توری حصاری، جوشی، پرسی، مرغی، گابیون، سرندی، فرنگی و… است.

 

از مشخصات خرید انواع توری می‌توان به وزن سبک آن‌ها اشاره کرد. ابعاد چشمه در انواع توری متفاوت است. همین مسئله نیز کاربرد آن‌ها را متفاوت می‌کند. به منظور آشنایی و خرید انواع توری در این بخش همراه ما باشید.

 

مشخصات خرید انواع توری حصاری

 

مشخصات خرید انواع توری حصاری

 

مشخصات خرید انواع توری حصاری یا فنس به این صورت است که از مفتول گالوانیزه سرد یا گرم تولید می‌شود. این محصول در واقع ضدزنگ بوده و در میان توری‌های دیگر بسیار بادوام و باکیفیت است. ضدزنگ بودن توری حصاری سبب شده است تا در شرایط آب و هوایی مختلف بتوان از آن استفاده نمود. چرا که در برابر رطوبت مقاومت بسیار بالایی دارد. این محصول با توجه به کارایی مطلوبی که دارد در سالن‌های ورزشی، تجهیزات نظامی و مواردی از این قبیل مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

از این محصول در موارد دیگر از جمله حصارکشی دور زمین، باغ، ساختمان و… نیز استفاده می‌شود. در واقع رایج‌ترین روش به منظور حصارکشی اطراف زمین توری حصاری است. این محصول به دو روش تولید می‌شود. یک روش اتوماتیک بوده و روش دیگر روش تولید به صورت دستی است. به منظور تولید توری حصاری به روش اتوماتیک، از مفتول گالوانیزه استفاده می‌شود. ضخامت مفتول گالوانیزه با توجه به نیاز مشتری تعیین می‌گردد. پس از آماده‌سازی مفتول، در صورت نیاز بر سطح آن روکشی قرار می‌گیرد. سپس در مجاورت هوای خنک قرار گرفته و در نهایت به بخش توری بافی منتقل می‌شود.

 

در روش تولید به صورت دستی تمامی مراحل فوق توسط دو نیروی انسانی انجام می‌شود. برای تولید فرآیند ساخت باید بگوییم که توری توسط یک موتور الکتریکی روی قالب مخصوص قرار می‌گیرد. اهرم مربوطه توسط یک فرد روشن می‌شود و مفتول گالوانیزه به دور قالب می‌پیچید. در نهایت فرم مورد نیاز را می‌گیرد و توری حصاری تولید می‌شود.

 

مشخصات خرید انواع توری جوشی

 

مشخصات خرید انواع توری جوشی

 

توری جوشی با نام توری مش نیز معروف است. از جمله مشخصات خرید توری جوشی این است که از میلگرد ساده و آجدار تولید می‌شود. به منظور تولید این محصول از سیم مفتول آهن یا گالوانیزه استفاده شده و به سه صورت پنلی، آجدار و فولادی به بازار عرضه می‌گردد. از توری مش یا توری جوشی به منظور مسلح کردن بتن فوندانسیون و به طور کلی در صنعت ساختمانی استفاده می‌شود. توری جوشی در مقایسه با انواع توری حصاری، مرغی، گابیون و… از نظر روش ساخت و کاربرد متفاوت است. این طوری به دو صورت رولی و برگی در بازار موجود است. نوعی رول این محصول معمولا با قطر 2.5 سانتی‌متر تا 5 سانتی‌متر تولید می‌شود. نوع برگی آن در ابعاد 1 متر، 2 متر، 4 و 6 میلی‌متر تولید می‌گردد.

 

این توری از مزایای زیادی برخوردار است. به طور کلی توری مش از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه بوده و از مقاومت بالایی نیز برخوردار است. استفاده از این محصول به اجرای پروژه سرعت بالایی می‌بخشد. از طرفی هزینه حمل و نقل و نصب نسبت به دیگر توری‌ها به صرفه‌تر است.

 

از جمله کاربردهای رایج توری مش می‌توان به سقف‌های کامپوزیت، دیوار و قطعات پیش‌ساخته اشاره کرد. همچنین جهت ساخت کف سالن، انبار، اتوبان و فرودگاه، فونداسیون کف، ایجاد تونل، ساخت مترو و پل و… از این محصول استفاده می‌گردد.

 

به منظور خرید انواع توری، تیرچه، افزودنی بتن، مصالح ساختمانی و… با مناسب‌ترین قمیت و کیفیت با شهر مفتول در ارتباط باشید. به منظور دریافت مشاوره رایگان با شماره 02154473 تماس بگیرید و همچنین جهت مشاهده قیمت و مشخصات به سایت https://shahrmaftool.com مراجعه کنید.

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *