hambergermenu

مهم ترین ملاک ها در انتخاب شرکت پیمانکاری نظافت برج

مهم ترین ملاک ها در انتخاب شرکت پیمانکاری نظافت برج

کسانی که صاحب املاک تجاری و مسکونی بزرگ مانند برج های بزرگ هستند، هر چند وقت یک بار باید برای نظافت کلی ساختمان اقدام کنند. برای نظافت کلی برج می توان از نیرو های نظافتچی کمک گرفت. نیرو های نظافتچی می توانند به سرعت تمام ساختمان را با دقت بالا تمیز کنند و هیچ نقطه ای را از قلم نیندازند. بهترین کار برای استخدام نیرو های نظافتچی، کمک گرفتن از یک شرکت پیمانکاری نظافت برج است. برای اینکه بهتر با این موضوع آشنا شوید، ادامه مقاله را مطالعه کنید. در این مقاله، در مورد نیروی های نظافتچی و مزایای استخدام آن ها توضیح داده شده است.

 

نکات مهم قبل از استخدام شرکت پیمانکاری نظافت برج

  1. 1. به کار گیری کارکنان حرفه ای و آموزش دیده

قبل از استخدام نیرو های نظافتچی، اولین چیزی که باید به آن توجه کنید، میزان تجربه و آموزش هایی است که نیرو های نظافتچی دیده اند. یکی از بزرگ ترین مشکلات کسانی که اقدام به استخدام نیرو های نظافتچی می کنند، این است که نیرو هایی را استخدام می کنند که تجربه ای در زمینه تمیز کاری ندارند و آموزش های لازم را ندیده اند. شاید با خود فکر کنید که تمیز کردن یک ساختمان کار چندان سختی نیست و نیازی به آموزش ندارد؛ اما باید بدانید فردی که آموزش کافی ندیده است نمی تواند ساختمان شما را آنطور که باید تمیز کند. همین باعث می شود ارزش پولی که برای استخدام نیرو ها می دهید را نداشته باشد.

 

کمک گرفتن از یک شرکت پیمانکاری نظافت برج می تواند به شما کمک کند تا تنها نظافتچی هایی که صلاحیت های خاصی را داشته باشند، استخدام کنید؛ زیرا کار با افرادی که در این حوزه آموزش دیده اند و تجربه کاری دارند، آسان تر است. این دست از افراد می دانند از کجا باید شروع کنند و نظافت هر ناحیه را چگونه انجام دهند.

 

  1. 2. بیمه و مجوز

یکی از مهم ترین مواردی که در هنگام استخدام کارکنان نظافتچی باید در نظر گرفت، بیمه و مجوز های لازم است. بیمه در واقع برای نظافتچی ها حیاتی است؛ زیرا حین تمیز کردن احتمال زیادی وجود دارد که شیء گران قیمتی شکسته شود و یا اینکه اتفاقی ناگوار برای شخص بیفتد.

 

دلیل اینکه گفته می شود از شرکت پیمانکاری نظافت برج کمک بگیرید به این خاطر است که افراد استخدام شده توسط شرکت پیمانکاری تحت پوشش بیمه هستند. اگر نظافتچی بیمه نداشته باشد، در صورت بروز هر گونه اتفاق برای فرد پرداخت هر گونه خسارت وارد شده به عهده خود شخص خواهد بود.

 

علاوه بر بیمه، داشتن مجوز نیز ضروری است؛ زیرا مجوز و داشتن گواهینامه های معتبر نشان دهنده این است که یک شرکت، شرایط لازم برای تمیز کردن ساختمان شما را دارد. سعی کنید همیشه تا حد امکان از استخدام شرکت ها و نظافتچی هایی که مجوز ندارند، اجتناب کنید؛ زیرا به احتمال زیاد مهارت های لازم برای تمیز کردن را ندارند. همچنین کسانی که مجوز ندارند، معمولا تحت پوشش بیمه نیز نیستند.

 

نکات-مهم-قبل-از-استخدام-شرکت-پیمانکاری-نظافت-برج

 

  1. 3. نظرات مثبت

قبل از همکاری با یک شرکت پیمانکاری نظافت برج حتما نظرات مردم در مورد آن ها را مطالعه کنید و ببنید که آیا بقیه افراد تجربه مثبتی از خدمات شرکت مورد نظر داشته اند یا خیر. اگر یک شرکت نظافتچی بررسی های ضعیفی دارد و اکثر مردم نظرات منفی برای آن نوشته اند، به احتمال زیاد نمی تواند خدمات خوبی را به شما نیز ارائه دهد.

 

شما می توانید با کمی جست و جو در اینترنت نظرات افراد در مورد هر شرکت پیمانکاری نظافت برج را پیدا کنید. خواندن نظرات می تواند به شما درک بهتری از شرکت مورد نظر بدهد. استخدام یک شرکت نظافتچی کار سختی نیست؛ اما همیشه بهتر است که دقت لازم را داشته باشید.

 

  1. 4. داشتن قیمت مقرون به صرفه

شرکت های زیادی هستند که خدمات نظافت را با نرخ های متفاوت ارائه می دهند. به همین دلیل قبل از استخدام بهتر است به خوبی تحقیق کنید و با شرکتی همکاری کنید که قیمتی مقرون به صرفه داشته باشید. برای همکاری با یک شرکت پیمانکاری نظافت برج مقرون به صرفه می توانید در اینترنت جست و جو کنید و نرخ شرکت های متفاوت را با یکدیگر مقایسه کنید.

 

اگر سرویسی را مشاهده کردید که قیمتی بالا تر نسبت به دیگران ارائه می دهد، احتمالا به این دلیل است که شهرت خوبی به دست آورده است و مشتریان زیادی دارد. شرکت هایی که خدمات مقرون به صرفه تری ارائه می دهند، احتمالا شرکت های تازه تاسیس و یا در حال رشد هستند که کارمندان کافی برای پوشش تقاضا ها را دارند.

 

قیمت نباید تنها معیار شما برای انتخاب یک شرکت پیمانکاری نظافت برج باشد. یعنی شرکت های که قیمت بالایی را پیشنهاد می کنند لزوما بهترین نیستند. یا مثلا شرکت هایی که قیمت پایینی را ارائه می دهند حتما بی تجربه و تازه کار نیستند. برای اینکه بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید، بهتر است که انتخاب را بر اساس بودجه خود انجام دهید.

 

البته این را هم در نظر داشته باشید که بسته به نوع خدماتی که می خواهید، نرخ شرکت های نظافتچی نیز تغییر خواهد کرد. برای مثال اگر به دنبال تمیز کردن عمیق ساختمان هستید و می خواهید تا چند وقت نیاز به تمیز کردن مجدد آن نداشته باشید، باید پول بیشتری خرج کنید.

 

شرکت پیمانکاری نظافت برج

 

  1. 5. مشتری مداری

هنگامی که یک شرکت پیمانکاری نظافت برج شهرت خوبی به دست می آورد، سعی می کند تا حد امکان مشتری مدار باشد. به همین دلیل برای اینکه شرکت خوبی را پیدا کنید، باید به دنبال شرکت هایی باشید که مشتری را اولویت خود قرار می دهند.

 

برای اینکه بفهمید یک شرکت مشتری مدار است یا خیر، بهتر است که رفتار آن ها را بررسی کنید. برای مثال ممکن است شما بخواهید سرویسی را پیدا کنید که مواردی مانند تخفیف، تغییرات برنامه رایگان و خدمات همراه با قیمت های پایین تر را ارائه دهد. در صورتی که شرکت چنین مواردی را ارائه می دهد، می توان متوجه شد که شرکت مشتری مدار است و تا حد امکان با مشتریان خود کنار می آید.

 

علاوه بر این مورد از نشانه های یک شرکت پیمانکاری نظافت برج، پشتیبانی است. یک نظافتچی خانه باید پشتیبانی خوبی را به مشتریان خود ارائه دهد. یعنی در صورت بروز هر گونه مشکل یا سوال، شما باید بتوانید با آن ها تماس بگیرید و آن ها نیز پاسخگوی شما باشند و راه حل های مختلفی به شما ارائه دهند. همچنین در صورتی که با برخی از خدمات آن ها مشکل داشتید، می توانید از آن ها بخواهید که بخشی از هزینه را بازپرداخت کنند یا در ازای ارائه یک سری خدمات دیگر، مشکل را جبران کنند. داشتن چنین مواردی نشان می دهد یک شرکت تا چه حد به مشتری اهمیت می دهد و با آن ها کنار می آید.

 

نتیجه گیری

نظافت یک برج فرآیندی بسیار زمان بر و سخت است و نمی توان نظافت آن را با تعداد کمی نیروی نظافتچی انجام داد. به همین دلیل بهترین کار کمک گرفتن از یک شرکت پیمانکاری نظافت برج است. شرکت هایی که به عنوان پیمانکار نظافت برج فعالیت دارند، می توانند در زمانی کوتاه تعداد زیادی نیروی انسانی تهیه و ساختمان شما را تمیز کنند. برای اینکه بهتر با موضوع نظافت برج و شرکت های پیمانکاری آشنا شوید، در این مقاله در مورد نکاتی که لازم است قبل از استخدام آن ها رعایت کنید را نام بردیم.

 

منبع:کارلاین

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *