hambergermenu

نکاتی که باید در هنگام استفاده از سرویس نظافت منزل گیشا ساعتی در نظر بگیرید

 

نکاتی که باید در هنگام استفاده از سرویس نظافت منزل گیشا ساعتی در نظر بگیرید

 

استخدام یک نظافتچی برای تمیز کردن منزل می تواند جزء کار های سودآور باشد؛ زیرا در زمان شما به طور چشمگیری صرفه جویی می شود و مزایای بسیاری را به همراه خواهد داشت.اما اگر مستخدم کاربلد و ماهری را استخدام نکنید، ممکن است از کار خود پشیمان شوید و تجربه اول خود را تبدیل به اتفاقی ناخوشایند کنید. به همین دلیل است که پیشنهاد می کنیم قبل از استفاده از خدمات نظافتی حتما چند نکته بسیار مهم را در نظر داشته باشید تا پول خود را هدر ندهید و بهترین خدمات را دریافت کنید. در ادامه مطلب چند مسئله مهم را که باید قبل از استخدام مستخدم و استفاده از خدمات نظافت منزل گیشا در نظر بگیرید، برای شما عزیزان بررسی خواهیم کرد.

 

  1. 1. بودجه خود را بررسی کنید

قبل از استخدام یک نظافتچی ماهر بهتر است به بودجه خود نگاه کنید. معمولاً هزینه ای که هر شخص برای نظافت منزل خود در نظر می گیرد، با توجه به منطقه، متراژ خانه و نوع نظافت متفاوت است. اما شما باید قبل از استفاده از خدمات نظافت منزل گیشا ساعتی، پولی را که می توانید در این زمینه خرج کنید، در نظر بگیرید. سپس از خود بپرسید که زمان من چقدر برایم ارزشمند است. طبق تحقیقات شکل گرفته در سال های اخیر، خانم ها به طور معمول حدود ۷ ساعت از وقت خود را در یک هفته مشغول تمیز کردن منزل هستند. (البته با صرف نظر از افرادی که وسواس دارند و ممکن است روزی ۷ ساعت در روز را به تمیز کردن مشغول باشند.) اگر فکر می کنید به جای زمانی که برای نظافت منزل می گذارید، می توانید کار موثر تری انجام دهید، به هیچ عنوان تعلل نکنید و بودجه مورد نظر در این زمینه را افزایش دهید.

 

نکته: شما موظف نیستید که به نظافتچی انعامی بدهید؛ زیرا طبق قراردادی که بین نظافتچی و شرکت بسته شده است، هر شخص درصدی را که برایش معین شده است بعد از اتمام کار دریافت خواهد کرد. اما به طور کلی انعام دادن به نظافتچی جزء کار هایی است که می تواند کیفیت کار را افزایش دهد. در نتیجه هنگام محاسبه بودجه خود، انعام کوچکی را نیز در نظر بگیرید.

 

استفاده از سرویس خدماتی یا استخدام تنها یک مستخدم

 

  1. 2. استفاده از سرویس خدماتی یا استخدام تنها یک مستخدم؟

هنگامی که با شرکت خدماتی تماس می گیرید، یک سوال رایج از شما پرسیده می شود: آیا به دنبال یک سرویس خدماتی هستید یا ترجیح می دهد یک نفر برای نظافت منزل گیشا ساعتی به منزل شما بیاید؟ سرویس خدماتی شامل چند فرد متخصص می شود که در زمینه ای که شما درخواست کرده اید، تبحر خاصی دارند. با وجود اینکه چند نفر در منزل شما کار نظافت را انجام می دهند؛ اما هزینه بسیار کمتری نسبت به تعداد افراد پرداخت می کنید. از طرفی اگر کار زیادی ندارید، می توانید تنها یک مستخدم را برای نظافت منزل خود استخدام کنید. در ادامه مزایا و معایب هر یک را برای شما توضیح خواهیم داد تا با چشم باز این مورد را برای خانه خود انتخاب کنید.

 

مزایای استفاده از سرویس خدماتی

  • از آنجایی که چند نفر برای نظافت منزل شما ارسال می شوند، در نتیجه کار ها سریع تر پیش می روند و با سرعت بالاتری به اتمام می رسند.

 

  • اگر تیم همیشگی شما در دسترس نباشد، به جای آن یک تیم حرفه ای دیگر ارسال می شود و کار هایتان به هیچ عنوان بر روی زمین نمی ماند.

 

  • سرویس خدماتی لوازم و ابزار های مورد نظر خود را به همراه محصولات شوینده به منزل می آورند و هر یک با تخصصی که دارند، انجام کار ها را بر عهده می گیرند.

 

معایب استفاده از سرویس خدماتی

  • به دلیل اینکه چند نفر به طور همزمان در قالب یک گروه برای نظافت منزل گیشا ساعتی ارسال می شوند، معمولاً خدمات گران تری را ارائه می دهند و باید هزینه بیشتری را پرداخت کنید.

 

  • اگر منزل شما کوچک است و احتیاجی به تمیز کاری عمیق ندارد، با استفاده از سرویس خدماتی، تنها پول خود را هدر خواهید داد.

 

  • اگر لحظه آخر مشکلی برایتان پیش بیاید یا به هر دلیلی نمی توانید با سرویسی که رزرو کرده اید ادامه دهید، لازم است هزینه ای را بابت کنسلی بپردازید.

 

مزایای استفاده از خدمات نظافتی فردی

  • شما تنها با یک نفر طرف هستید و اعتماد به او آسان تر از اعتماد به چند نفر است.

 

  • درباره زمان و خواسته های خود راحت تر صحبت می کنید؛ زیرا تنها باید با یک نفر هماهنگ کنید و هیچ احتیاجی به هماهنگی با چند نفر در یک گروه نیست.

 

معایب استفاده از خدمات نظافتی فردی

  • اگر تنها یک فردرا برای نظافت منزل خود استخدام کنید و کوچک ترین مشکلی برایش پیش بیاید، شخصی نیست که به سرعت جای او را پر کند. شما باید صبر کنید تا یک نظافتچی واجد شرایط به منزل شما بیاید. اما اگر از سرویس های نظافتی استفاده کنید، اگر اتفاقی برای هر یک از افراد گروه رخ دهد همکارانش به راحتی جای او را پر خواهند کرد.

 

به هر حال مهم نیست کدام یک از موارد بالا را برای نظافت منزل گیشا ساعتی استفاده کنید. فقط حتما قبل از استخدام مطمئن شوید که شرکت خدماتی قرارداد مناسبی با کارکنانش بسته و نحوه کار را به نیرو هایش آموزش داده است.

 

معایب استفاده از خدمات نظافتی فردی

 

  1. 3. هر چند وقت یکبار به نظافت منزل خود احتیاج دارید؟

لازم است با توجه به بودجه ای که در دست دارید، این مورد را انتخاب کنید. اما به طور کلی یک بار در هفته برای هر منزلی مناسب است؛ زیرا اگر مدت آن را طولانی تر کنید و به یک بار در ماه تغییر دهید، به احتمال زیاد منزل شما بیش از اندازه کثیف می شود و هزینه نظافت منزل گیشا ساعتی برای ماه بعدی افزایش پیدا می کند. همچنین شما نیز باید به مدت چند هفته در یک منزل کثیف زندگی کنید تا مدت بعدی نظافت فرا برسد.برای اینکه هزینه هایتان کمتر شود، با شرکت نظافتی صحبت کنید و به آن ها بگویید که به دنبال یک نظافت دائمی و روتین هستید. در این صورت مشاورین ما مطابق با بودجه شما و با توجه به منزلتان، بهترین نظافتچی ها را برایتان می فرستند.

 

هر چند وقت یکبار به نظافت منزل خود احتیاج دارید

 

  1. 4. اولویت های خود را در نظافت مشخص کنید

مشخص کردن اولویت های خود در نظافت منزل گیشا ساعتی بسیار اهمیت دارد؛ زیرا گاهی اوقات ممکن است اولویت های شما با نظافتچی تفاوت داشته باشد و کار هایی که برای شما و خانواده تان اهمیت دارند، در طول نظافت، انجام نشوند. برای مثال شما می خواهید هر هفته که نظافتچی به منزل شما می آید، حمام و سرویس بهداشتی را به طور کامل تمیز کند، اما از نظر مستخدم یا شرکت خدماتی این کار چندان واجب نیست. بهتر است قبل از شروع کار، اولویت های خود را بر روی یک برگ کاغذ بنویسید و به مستخدمی که به منزل شما آمده است، آن را نشان دهید. در این صورت هیچ یک کار هایی که شما می خواهید در منزلتان انجام شود، فراموش نخواهد شد و با بالاترین کیفیت صورت خواهد گرفت.

 

نتیجه گیری

در صورتی که با دانش کافی شرکت خدماتی و نظافتچی خود را انتخاب کنید، به هیچ مشکلی در نظافت منزل گیشا بر نمی خورید. دانش کافی یعنی اینکه خواسته های خود را بدانید و مبلغی که می خواهید در این زمینه خرج کنید، از ابتدا تعیین کنید. ابتدا بر روی یک کاغذ سفید تمام خواسته ها و اولویت هایتان را برای نظافتچی بنویسید و قبل از شروع کار به او تحویل دهید. همچنین از ابتدای کار بودجه ای را که مد نظر دارید به مشاوران ما اعلام کنید تا با توجه به مبلغ مورد نظرتان بهترین و با کیفیت ترین خدمات را در اختیارتان قرار دهند.

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *