hambergermenu

اکانت پریمیوم یوتیوب چیست و چه قابلیت‌هایی دارد؟

چکیده : زمانی که یک شبکه اجتماعی گسترش پیدا می‌کند، به طور مداوم تغییر خواهد کرد و پس از مدتی امکانات گسترده‌ای را در اختیار مشترکین خود قرار می‌دهد که پلتفرم یوتیوب هم از این قاعده نیست. این اپلیکیشن محبوب، امکانات متنوع و جذابی را در سال‌های اخیر به خدمات خود افزوده است.

 

اکانت پریمیوم یوتیوب چیست و چه قابلیت‌هایی دارد؟

 

زمانی که یک شبکه اجتماعی گسترش پیدا می‌کند، به طور مداوم تغییر خواهد کرد و پس از مدتی امکانات گسترده‌ای را در اختیار مشترکین خود قرار می‌دهد که پلتفرم یوتیوب هم از این قاعده نیست. این اپلیکیشن محبوب، امکانات متنوع و جذابی را در سال‌های اخیر به خدمات خود افزوده است.

 

کاربرانی که در پلتفرم یوتیوب فعالیت‌های مختلفی انجام می‌دهند زمانی که بخواهند به همه محتواهای بدون آگهی این شبکه مهم دسترسی داشته باشند، می‌بایست از طریق یوتیوب پریمیوم اقدام کنند. در این مطالب قصد داریم شما را با اپلیکیشن کاربردی یوتیوب پریمیوم آشنا کنیم، لطفاً ما را تا انتهای مطالب تنها نگذارید.

 

نکات مهم و کاربردی در اشتراک پریمیوم یوتیوب

اگر جزو طرفداران Youtube Premium باشید، قطعاً می‌دانید که تنها با یک حساب کاربری می‌توانید از تمام امکانات این برنامه بهره‌مند شوید. در ادامه می‌خواهیم به نکات مهم و اساسی در اشتراک یوتیوب پریمیوم اشاره کنیم که شامل موارد زیر هستند:

 

نکات مهم و کاربردی در اشتراک پریمیوم یوتیوب

 

  • اشتراک یوتیوب پریمیوم باید روی ایمیل شخصی شما فعال شود.

 

  • فعال‌سازی این اپلیکیشن از طریق روش Family انجام می‌شود.

 

  • برای فعال‌کردن اشتراک یوتیوب پریمیوم به رمز عبور ایمیل شما هیچ نیازی نیست.

 

  • منطقه ایمیل شما باید با منطقه‌ای که اشتراک روی آن فعال شده یکی باشد.

 

  • برای فعال‌کردن اشتراک نباید ایمیل شما عضو Family دیگری باشد در غیر این صورت باید از مدیر Family قبلی بخواهید تا شما را حذف کند.

 

  • لینک دعوت، پس از فعال‌سازی اشتراک به ایمیل شما ارسال می‌شود و اعتبار آن 7 روز است.

 

  • در صورت قبول‌نشدن لینک دعوت، ارسال مجدد لینک فقط تا 3 مرتبه امکان‌پذیر خواهد بود.

 

استفاده از اشتراک یوتیوب در ایران

کسب درآمد از طریق اشتراک یوتیوب پریمیوم فضایی خوب و جذاب را برای ایرانیان به وجود آورده است. این کسب درآمد و نقدینه کردن در ایران امری دشوار است که برای ساکنین آن تا حدودی امکان‌پذیر نخواهد بود، اما از آن جایی که این درآمد به‌صورت دلاری است، می‌تواند منبع بسیار خوبی برای کاربران باشد.

 

اشتراک یوتیوب در ایران به دلیل تحریم‌های مختلف ممکن است با مشکلات فراوانی روبه‌رو شود. برای اشتراک و درآمد از طریق یوتیوب در ایران به دنبال روش‌های غیرقانونی و دورزدن نباشید، زیرا این پلتفرم الگوریتم‌های بسیار قوی و حساسی دارد که روزبه‌روز در حال پیشرفت کردن است و اگر متوجه این موضوع شوند به طور کامل حساب شما بسته می‌شود.

 

ویژگی‌های اشتراک یوتیوب

یوتیوب یک پلتفرم و سرویس اشتراک ویدئو است که بزرگ‌ترین زیر مجموعه گوگل است که در نوارابزار این وب‌سایت قابل‌مشاهده است. یوتیوب پریمیوم اگر امکانات و مزیت‌های مفید و کاربردی داشته باشد، مشترکین زیادی را به خود جلب می‌کند.

 

استفاده از اشتراک یوتیوب در ایران

 

 

این پلتفرم امکانات اضافه‌تری نسبت به یوتیوب عادی دارد و برخی محدودیت‌های یوتیوب نیز در نسخه پریمیوم برداشته شده است. اکنون به بررسی مزیت‌های یوتیوب پریمیوم خواهیم پرداخت.

 

پخش ویدئو بدون تبلیغات

مشترکین یوتیوب می‌توانند همه چیز را در سایت و نرم‌افزار یوتیوب پریمیوم بدون هیچ زحمتی تماشا کنند. در یوتیوب پریمیوم می‌توانید فیلم‌ها را بدون آگهی‌های مزاحم در هر پلتفرمی که با حساب گوگل خود از جمله مرورگر وب، گوشی هوشمند یا هر پخش‌کننده دیگری که وارد آن شده‌اید، تماشا کنید و لذت ببرید.

 

دسترسی به محتواهای اختصاصی یوتیوب

با پرداخت حق اشتراک یوتیوب پریمیوم به محتوای حرفه‌ای و اختصاصی یوتیوب دسترسی پیدا می‌کنید که اصولاً توسط تولیدکننده‌های حرفه‌ای این پلتفرم ساخته می‌شوند.

 

پخش ویدئو در پس‌زمینه

اگر از تلفن همراه استفاده می‌کنید، حتی اگر از برنامه دور باشید یا صفحه گوشی شما خاموش باشد، صدای ویدئویی که تماشا می‌کنید همچنان پخش می‌شود. در اندروید، می‌توانید هنگام استفاده از برنامه‌های دیگر روی گوشی خود، ویدئوهای موجود در تصویر را نگاه کنید.

 

امکان دانلود مستقیم ویدئوها

در این پلتفرم می‌توانید ویدئوها و فهرست‌های پخش را دانلود کرده و به‌صورت آفلاین در گوشی هوشمندتان مشاهده کنید.

 

دسترسی به یوتیوب موزیک پریمیوم

سرویس‌های Youtub و یوتیوب موزیک از پرطرفدارترین سرویس‌های پخش موزیک و فیلم هستند. با پرداخت اشتراک یوتیوب پریمیوم به محتواها و همچنین به‌تمامی قابلیت‌های Youtub موزیک دسترسی کاملی خواهید داشت.

 

قیمت انواع اشتراک یوتیوب

یوتیوب پریمیوم با کاربردهای زیادی که در اختیار افراد قرار می‌دهد به‌عنوان یک سرویس پولی و هزینه‌بردار شناخته شده که فعالیت‌های خود را از طریق پرداخت اشتراک ماهانه به کاربران ارائه می‌دهد. با خرید یک اشتراک اپلیکیشن یوتیوب می‌توانید از همه امکانات متنوع آن استفاده کنید.

 

ویژگی‌های اشتراک یوتیوب

 

یوتیوب به‌ازای هر 1000 بازدید به میزان قابل توجهی پول پرداخت می‌کند. در حال حاضر انواع سرویس‌ها با قیمت‌های مختلف دیگری تحت برند Youtub وجود دارند که آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

 

یوتیوب موزیک

این سرویس با قیمت ویژه‌ای که دارد جزو سرویس مجزای استریم موسیقی با اپلیکیشنی اختصاصی که دسترسی به انواع محتواها را برای شما امکان‌پذیر می‌کند. یوتیوب موزیک به‌نوعی جزو رقیب‌های سرسخت اسپاتیفای و اپل موزیک محسوب می‌شود.

 

یوتیوب موزیک پریمیوم

نسخه اشتراکی و پولی یوتیوب موزیک که با قیمت پرداخت ماهانه دلار برای خریداران فعال می‌شود. این اشتراک را می‌توان به‌عنوان بخشی از اشتراک ماهانه یوتیوب پریمیوم هم دریافت کرد.

 

یوتیوب تی‌وی

یوتیوب تی‌وی یکی از شبکه‌های پخش زنده تلویزیونی است و شباهت زیادی به Hulu و سایر سرویس‌های دیگری که امکان تماشاکردن برنامه‌های تلویزیونی و ضبط DVR به کمک سرویس‌های ابری را برایمان فراهم می‌کند، دارد.

 

یوتیوب کیدز

این برنامه یک اپلیکیشن اختصاصی برای کودکان است که بر اساس سن آن‌ها محتوای مناسب و مفیدی را برایشان ارائه می‌دهد، قابلیت‌های یوتیوب پریمیوم تا حدودی شامل این سرویس هم می‌شود.

 

خرید اشتراک یوتیوب

با خرید اشتراک یوتیوب پریمیوم می‌توانید همه محتوای موجود در این سرویس محبوب را بدون تبلیغات مزاحم مشاهده کنید. برای خرید اشتراک Youtube Premium می‌توانید با مراجعه‌کردن به وب‌سایت مجازیته که ارائه‌دهنده انواع محصولات مجازی است، با اطمینان خاطر خریدی مطمئن و لذت بخشی را تجربه کنید.

 

دسترسی به محتواهای اختصاصی یوتیوب

 

 

مجازیته تمامی محصولات خود را با پشتیبانی و ضمانت کامل و همچنین قیمتی مقرون‌به‌صرفه در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد.

 

حرف آخر

اگر می‌خواهید یک سرویس پخش موسیقی مناسب و باکیفیت را با تجربه‌‌ای دیدنی و خوب در Youtub داشته باشید، پیشنهاد ما به شما یوتیوب پریمیوم است که علاوه بر محبوب بودن نزد افراد، انتخاب درستی برای شما خواهد بود.

 

این سرویس نه‌تنها ویدئوها را برای شما لذت‌بخش‌ و همچنین آگهی‌های مزاحم را حذف کرده، بلکه می‌توانید در حالت پرواز یا در مکان‌هایی که به اینترنت دسترسی ندارید از این خدمات اپلیکیشن استفاده بی‌شماری داشته باشید.

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *