hambergermenu

انواع روش های بوست کردن تلگرام

انواع روش های بوست کردن تلگرام

 

در سال 2023 قابلیت بوست تلگرام برای اولین بار در اختیار کاربران این پیام‌رسان قرار گرفت. که مهم‌ترین هدف این ویژگی تقویت هرچه بیشتر کانال‌های تلگرامی بود.

 

بوست کانال تلگرامی یا به عبارتی بهتر، بوست نمودن کانال‌های تلگرامی توسط کاربران و علاقمندان تلگرام یک آپشن جدید است که در جهت ارتقای این برنامه با آخرین آپدیت آن وارد عرصه شده است.

 

در ادامه مطلب توضیحات بیشتری را برای شما عزیزان در مورد انواع روش‌های بوست کردن تلگرام بیان خواهیم کرد. و شما را کاملا با این ویژگی آشنا می‌کنیم، پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

 

بوست تلگرام چیست؟

همان‌طور که گفتیم بوست تلگرام قابلیتی برای ارتقای کانال‌های تلگرامی است و اجازه درج استوری را به کاربران خواهد داد.

 

از این رو افرادی که دارای کانال‌های مختلف و محتوای گوناگون هستند می‌توانند متناسب با کانال مورد نظر خود استوری درج نمایند.

 

بهتر است بدانید استفاده از این ویژگی در نسخه تلگرام پرمیوم قابل اجرا خواهد بود و ممکن است در آینده نزدیک و با انتشار آپدیت جدید تلگرام کاربران به قابلیت‌های بیشتری دسترسی پیدا کنند.

 

بوست تلگرام برای افرادی که دارای کسب‌و‌کار هستند یا فروشگاه مجازی دارند یک مزیت بسیار مهم خواهد بود، زیرا این افراد به راحتی می‌توانند با قرار دادن استوری برای کانال خود تبلیغات کار و کالاهای خود را افزایش داده و فروش بیشتری داشته باشند.

 

همچنین بوست نمودن تلگرام علاوه بر این‌که یک ابزار تاثیر گذار برای تبلیغات است باعث افزایش تعداد ممبرهای کانال هم خواهد شد.

 

در بخش‌های بعدی نحوه استفاده از بوست تلگرام را به شما آموزش خواهیم داد تا از مزایای آن بهره‌مند شوید.

 

انواع روش‌های بوست کردن کانال تلگرام

همان‌طور که در بخش قبل گفتیم کاربران تلگرامی بهتر است به این نکته توجه داشته باشند که برای استفاده از بوست تلگرام حتما باید از نسخه تلگرام پرمیوم استفاده نمایند و نسخه عادی امکان بوست نمودن را به افراد نخواهد داد.

 

نکته دیگر این است که هر اکانت تلگرام پرمیوم در مجموع دوره خود دارای 4 بار حق استفاده از قابلیت بوست است.

 

کاربران می‌توانند این 4 بار را برای یک کانال یا 4 کانال مختلف مورد استفاده قرار دهند.

 

بهتر است بدانید که پس گرفتن بوست ممکن خواهد بود، افراد می‌توانند بوست را پس گرفته و به کانال دیگری بدهند. خرید بوست تلگرام بازدید از کانال را افزایش داده و در دیده شدن محتوای آن بسیار موثر خواهد بود.

 

در صورت استفاده از اکانت تلگرام پرمیوم از نوع قرعه‌کشی امکان استفاده از بوست برای کانال‌ها ممکن نخواهد بود. حالا که با مزیت‌های بوست تلگرام آشنا شدید برای شما نحوه بوست نمودن تلگرام را توضیح می‌دهیم.

 

کاربران تلگرام قادر هستند که از طریق لینک اختصاصی خود، نسبت به دریافت بوست از تلگرام تقاضا کنند.

 

در این روش در ابتدا کاربر باید وارد برنامه تلگرام شده و در قسمت Channel Info کانال گزینه More را انتخاب کند. و بعد از آن نیز گزینه Statistics را انتخاب کرده، البته در این بخش گزینه Boosts نمایان خواهد بود که در آن، لینک اختصاصی آن‌ها برای دریافت بوست تلگرام قرار دارد.

 

علاوه بر این در این قسمت کاربر می‌تواند سطح خود را در بوست برنامه تلگرام مشاهده کند. در صورت رسیدن به سطح حداقل 10 قابلیت‌های مدیریتی منحصربه‌فردی برای افراد فعال خواهد شد.

 

در روش بعدی هم افراد قادر خواهند بود بوست تلگرام را دریافت کنند، بر اساس این روش کاربر موظف است وارد کانال خود شده و لینک آن را کپی نماید.

 

در مرحله بعد لینکی که کپی شده باید در صفحه چت شخصی کاربر، جایگذاری شود و عبارت boost را در انتهای لینک اضافه نماید.

 

پس از ارسال این عبارت به همراه لینک کانال تلگرام، گزینه بوست برای کاربران قابل نمایش داده خواهد بود که با انتخاب آن، اجازه بوست نمودن کانال برای آن‌ها فراهم می‌شود.

 

مدت اعتبار خرید تلگرام پرمیوم

مدت اعتبار خرید تلگرام پرمیوم

 

تلگرام پرمیوم نسخه اشتراکی از تلگرام است که برای تهیه آن افراد ملزم به پرداخت هزینه خواهند بود.

 

البته در قبال این هزینه از نسخه‌ی بدون محدودیت تلگرام با ویژگی‌های جذاب و منحصربه‌فرد استفاده خواهند کرد.

 

اشتراک تلگرام پرمیوم بسته به انتخابی که شما دارید دارای مدت اعتبار مختلفی هستند.

 

شما می‌توانید نسخه پرمیوم را به صورت ماهانه، سه ماهه، شش ماهه یا یک ساله خریداری کنید و در طول این مدت از مزایای آن بهره‌مند باشید.

 

مدت زمان استفاده از بوست تلگرام چقدر است؟

سوالی که ممکن است برای بسیاری از افراد ایجاد شود در رابطه با مدت زمان استفاده از بوست تلگرام است که چقدر خواهد بود؟

 

در حقیقت این افراد می‌خواهند بدانند کانالی را که بوست کرده اند تا چه زمانی به همان صورت خواهد ماند، برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که مدت زمان بوست کانال به نکته خاصی بستگی دارد و آن هم استفاده از تلگرام پرمیوم است.

 

آیا شما اشتراک پرمیوم را تهیه کرده‌اید یا خیر؟ و مدت زمانی که شما این اکانت را دریافت کرده‌اید چقدر است؟ هرچه این زمان از خرید بوست تلگرام شما طولانی‌تر باشد، مدت زمان آن هم کمتر خواهد بود.

 

به عنوان مثال، اگر کاربران اشتراک پرمیوم یک ساله را تهیه کرده باشند، می‌توانند تا 12 ماه سال از آن استفاده کنید.

 

در صورتی که یک ماه از این اکانت گذشته باشد، امکان استفاده از آن تا 11 ماه آینده هم ممکن خواهد بود و در صورت نزدیک شدن به اتمام آن از قبل برای خرید و تمدید مجدد اقدام نمایند.

 

فروشگاه خرید تلگرام پرمیوم

حتما می‌دانید که در کشورمان ایران سایت یا فروشگاه‌های مجازی مختلفی در زمینه خدمات اپلیکیشن‌های پیام‌رسان مجازی مانند تلگرام و سایر برنامه‌های فضای مجازی در حال فعالیت هستند که شما از طریق آن‌ها می‌توانید برای خرید تلگرام پرمیوم اقدام نمایید.

 

کاربران با مراجعه با سایت این شرکت‌ها می‌توانند نسخه‌های کاملا به‌روز برنامه‌های مورد نظر خود را تهیه نمایند تا از امکانات بدون محدودیت آن‌ها استفاده کنند.

 

همچنین این فروشگاه‌ها برای رفع بهتر نیازهای مشتریان خود خدمات پشتیبانی هم ارائه می‌دهند تا کاملا پاسخگوی امور مورد نظر کاربران خود باشند.

 

سخن پایانی

در این مطلب اطلاعات جامعی را در رابطه با انواع روش‌های مختلف بوست کردن تلگرام به شما ارائه دادیم.

 

همان‌طور که متوجه شدید قابلیت بوست کردن تلگرام تاثیرات کاملا مفیدی در زمینه رشد و ارتقای کانال‌های تلگرامی دارد.

 

بهترین روش برای استفاده از تمامی ویژگی‌های بوست تلگرام استفاد از نسخه پرمیوم خواهد بود.

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *