hambergermenu

تفاوت اکانت معمولی و پرمیوم در spotify

چکیده : پخش آنلاین موسیقی در دنیای مدرن امروز و از طریق اپلیکیشن‌های مختلف به‌عنوان یکی از مهم‌ترین شاخه‌های حوزه فناوری اطلاعات مطرح است؛ یکی از پر طرفدارترین این اپلیکیشن‌ها، Spotify است.

 

تفاوت اکانت معمولی و پرمیوم در spotify

 

پخش آنلاین موسیقی در دنیای مدرن امروز و از طریق اپلیکیشن‌های مختلف به‌عنوان یکی از مهم‌ترین شاخه‌های حوزه فناوری اطلاعات مطرح است؛ یکی از پر طرفدارترین این اپلیکیشن‌ها، Spotify است.

 

با وجود امکانات بسیاری که این اپلیکیشن دارد، نیازهای مختلف کاربران باعث شده تا Spotify تفاوت‌هایی را در نسخه‌های معمولی و پریمیوم خود ایجاد کند. با ما همراه باشید تا به بررسی تفاوت‌های اکانت معمولی و پریمیوم اسپاتیفای بپردازیم.

 

اسپاتیفای چیست؟

Spotify یک اپلیکیشن پخش آنلاین موسیقی است که برای انتقال صوتی آهنگ‌های مختلف به کاربران خود از فناوری جدید استفاده می‌کند. کاربران می‌توانند با استفاده از Spotify به میلیون‌ها آهنگ، پادکست و سایر محتواهای شنیداری دسترسی پیدا کنند.

 

این اپلیکیشن قادر به پخش موسیقی در بیشتر دستگاه‌های تلفن همراه، تبلت، کامپیوتر و دستگاه‌های صوتی دیگر است.

 

امکانات اکانت معمولی اسپاتیفای

شاید برای بعضی افراد، اسپاتیفای یکی از بهترین برنامه‌های پخش آنلاین، موزیک و پادکست باشد. این برنامه توانسته است با شخصی‌سازی بالا و پشتیبانی از پردازش‌های هوشمند، گستره‌ای از امکانات را ارائه دهد. در اینجا به بررسی و شرح امکانات اکانت معمولی این برنامه می‌پردازیم.

 

امکانات اکانت معمولی اسپاتیفای

 

انتخاب میلیون‌ها آهنگ و پادکست متنوع

بعد از نصب برنامه، شما به یک‌دنیای بی‌پایان از آهنگ‌های جدید و قدیمی، پادکست‌ها و دنباله‌های آهنگ از تمامی سبک‌های مختلف دسترسی دارید. با جستجو در برنامه، شما باید تنها نام آهنگ، هنرمند یا پادکست موردعلاقه خود را وارد کنید و برنامه با کمک الگوریتم‌های هوشمند خود بهترین پیشنهادها برای شما را بر اساس سلیقه‌تان بهترین پیشنهادها را ارائه دهد.

 

بهره‌گیری از حالت هوشمند

اگر به دانلود محتوای پخش شده علاقه‌ای ندارید و فقط می‌خواهید مرحله پخش را ساده کنید، می‌توانید بیک آهنگ پخش کنید سپس خود برنامه مانند هوش مصنوعی سعی خواهد کرد تا شما را با آهنگ‌ها و پادکست‌های مشابه و غیرتکراری روبه‌رو سازد.

 

بخش توصیه‌های روزانه

این برنامه توانسته است در هر روز کاربران را با محتوای جدید آشنا کند و در زمینه‌های مختلف به شما موسیقی و پادکست پیشنهاد دهد.

 

قابلیت ساخت پلی لیست‌های مختلف

با این برنامه، می‌توانید پلی لیست‌های مخصوص به خود را برای یک رویداد خاص یا برای یک فعالیت خاصی ایجاد کنید. همچنین می‌توانید لیست پخش‌های خود را با دیگر کاربران این برنامه به اشتراک بگذارید.

 

قابلیت دانلود آهنگ‌ها برای پخش آفلاین

با این برنامه، شما می‌توانید آهنگ‌های موردعلاقه خود را دانلود کنید و به‌صورت آفلاین از آهنگ‌ها و پادکست‌های موردعلاقه خود لذت ببرید.

 

امکانات اکانت پریمیوم اسپاتیفای

اسپاتیفای یکی از پرطرف‌دارترین سرویس‌های استریم موسیقی در جهان است که به کاربران امکان پخش موسیقی از هزاران هنرمند و آهنگ در سراسر جهان را در مقابل مبلغی ثابت فراهم می‌کند. اما با داشتن یک حساب کاربری پریمیوم، شما می‌توانید به پیشرفت چشمگیرتری در استفاده از سرویس اسپاتیفای دست یابید. در ادامه به برخی از امکاناتی که بعد از خرید اکانت اسپاتیفای به آن دست پیدا می‌کنید، اشاره می‌کنیم.

 

پخش آفلاین

یکی از بزرگ‌ترین ویژگی‌های حساب کاربری پریمیوم اسپاتیفای، قابلیت پخش آفلاین است. شما می‌توانید موزیک‌ها را پس از دانلود از اینترنت و بر روی دستگاه خود قرار دهید و در هر نقطه‌ای از جهان آنها را پخش کنید، حتی در مکان‌هایی که ارتباط اینترنت ندارید.

 

عدم نمایش تبلیغات

یکی از چیزهایی که افراد را از آزار هنگام استفاده از سرویس‌های استریم موسیقی با محدودیت غیر پریمیوم می‌کنند، نمایش تبلیغات است. با عضویت در حساب کاربری پریمیوم، از نمایش تبلیغاتی که از طریق سرویس‌های استریم موسیقی ارائه می‌شوند، عاری می‌شوید.

 

کیفیت صدای بالا

اگر شما یک طرف‌دار واقعی موسیقی هستید، کیفیت صدای بالاتر و بدون هیجان و تداخل بسیار مهم است. با اشتراک حساب کاربری پریمیوم اسپاتیفای، می‌توانید از کیفیت صدای بالا با از فرمت‌های FLAC استفاده کنید.

 

دسترسی به پادکست‌ها و محتواهای اختصاصی

یکی از امکانات دیگری که با حساب کاربری پریمیوم اسپاتیفای در اختیار شما قرار می‌گیرد، دسترسی به محتوای پادکست و صوتی اختصاصی است. این محتوای اختصاصی شامل محتوای ویدئویی و صوتی مرتبط با تمامی سبک‌های موسیقی، برنامه‌های تخصصی رادیویی و… است.

 

تفاوت اکانت معمولی و پریمیوم اسپاتیفای

 

تفاوت اکانت معمولی و پریمیوم اسپاتیفای

 

اکانت معمولی اسپاتیفای به شما اجازه می‌دهد تا به‌صورت رایگان و با تبلیغات به محتوای موسیقی این سرویس دسترسی پیدا کنید. بااین‌حال، با اشتراک اسپاتیفای پریمیوم، شما به‌صورت رایگان و بدون تبلیغات به‌تمامی محتوای موسیقی این سرویس دسترسی پیدا خواهید کرد.

هزینه اشتراک پریمیوم اسپاتیفای در حال حاضر ۹٫۹۹ دلار در ماه است. این هزینه در ایران بستگی به نرخ ارز و قیمت دلار دارد و متغیر است.

 

روش‌های استفاده از اکانت اسپاتیفای

اگر به دنبال یک سرویس استریمینگ موسیقی پرطرف‌دار هستید، شاید اسپاتیفای یکی از بهترین گزینه‌ها باشد. بااین‌حال، قیمت اشتراک‌های پریمیوم اسپاتیفای گاهی برای برخی افراد پر هزینه است. در نتیجه، بسیاری از افراد به دنبال خرید یک اکانت اسپاتیفای هستند تا به قیمت بسیار ارزان‌تری دسترسی پیدا کنند. در زیر چند راه ارزان را پیشنهاد می‌کنیم.

 

خرید اکانت مجازی

خرید اکانت مجازی اسپاتیفای ممکن است با هزینه کمتری نسبت به اشتراک پریمیوم آن باشد. بااین‌حال باید توجه داشته باشید که این اکانت‌ها غیرقانونی هستند و ممکن است با مشکلاتی روبرو شوید. معمولاً اکانت‌های مجازی به‌صورت خودکار توسط برنامه‌های کامپیوتری ساخته می‌شوند و دارای ایمیل و رمز عبور مجازی هستند.

 

پکیج‌های دانشجویی

اگر دانشجو هستید می‌توانید از تخفیفات دانشجویی اسپاتیفای بهره‌مند شوید. شما می‌توانید با دادن اطلاعات شخصی دانشجویی‌تان به وب‌سایت اصلی در این طرح مشارکت کنید که در این طرح هم می‌توانید تا ۵۰ درصد تخفیف بگیرید هم اکانتی معتبر داشته باشید.

 

استفاده از پکیج‌های خدماتی

برخی از شرکت‌های خدماتی مانند Verizon و AT&T در پکیج‌های خود اکانت اسپاتیفای ارائه می‌کنند که معمولاً دارای تخفیفات خوبی است. شما می‌توانید با بهره‌گیری از این تخفیفات اکانت ارزان‌تری را در اختیار بگیرید.

 

استفاده از اکانت خانوادگی

اکانت‌های خانوادگی به شما و دوستانتان امکان می‌دهد که تا شش نفر را وارد اکانت خود کنید تا از این طریق به‌صورت شراکتی بتوانید اکانتی داشته باشید و هزینه را هم به‌صورت شراکتی پرداخت کنید.

 

خرید اکانت اسپاتیفای

اگر تصمیم دارید تا یک اکانت اسپاتیفای را برای لذت بردن هر چه بیشتر از همه امکانات این اپلیکیشن محبوب خریداری کنید، مجازیته بهترین سایت برای خرید یک اکانت مطمئن است. شما می‌توانید یک اکانت اسپاتیفای را با قیمتی مناسب از سایت معتبر مجازیته تهیه کنید.

 

سخن پایانی

با پایان این مقاله، امیدواریم که توانسته باشیم بهترین توضیحات را در مورد تفاوت‌های اکانت معمولی و پریمیوم در Spotify ارائه دهیم. همان‌طور که گفته شد، اکانت پریمیوم از امکانات بیشتری نسبت به اکانت معمولی برخوردار است؛ بنابراین با یک انتخاب هوشمندانه، می‌توانید تجربه بهتری از این پلتفرم موسیقی برای خود رقم بزنید و لذت بیشتری از شنیدن موسیقی داشته باشید.

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *