hambergermenu

آقایان بخوانند: هنگام خرید کفش به این موارد دقت کنید

 

آقایان بخوانند هنگام خرید کفش به این موارد دقت کنید

 

امروزه اغلب فعالیت های بشر در خارج از منزل انجام می شود. همین امر سبب شده از کفش های مختلف با طراحی و ارگونومی متفاوت استفاده شود. با توجه به اینکه پا جزء اصلی ترین و مهم ترین اعضای بدن محسوب می شود انتخاب و خرید کفش مناسب امری ضروری جهت سلامت پا می باشد. از جمله اهمیت کفش مناسب می توان به محافظت از پا در برابر سرما و گرما، حفظ سلامت پا، نحوه درست ایستادن، حفظ پا در برابر خطرات محیطی و همچنین راحتی پا در انجام امور روزمره اشاره نمود. به همین دلیل استفاده از کفش مناسب ضرورت می یابد. برای تهیه کفش مناسب می توانید به فروشگاه لباس و کفش مدیسه مراجعه نمایید.

 

از جمله اصلی ترین مواردی که در خرید یک کفش مردانه باید در نظر گرفت ویژگی های آن است. منظور از ویژگی ‌ها، مواردی مثل راحتی، انعطاف پذیری، ظاهر، جنس، وزن، میزان راحتی  و… است.

 

با توجه به مواردی که در مورد اهمیت کفش مناسب ذکر شد کمی دقت و تفکر در انتخاب خرید کفش می تواند به ما در تهیه ی کفش مناسب کمک بسیار کند.

 

1.میزان راحتی

مسلما مهم ترین موردی که باید هنگام خرید کفش در اولویت قرار دهیم راحت بودن پا درون کفش است. زیرا شما برای یک بار استفاده کردن، کفش نمی خرید و برای راحت و آسوده بودن پا لازم است این مورد را در نظر داشته باشید.

 

2.انعطاف پذیری کفش

انعطاف پذیر بودن کفش یک امر بسیار مهم در انتخاب کفش شما محسوب می شود. به همین خاطر پایین بودن انعطاف کفش می تواند باعث بروز درد در ناحیه کف پا شود؛ پس ضرورت دارد کفشی را انتخاب نمایید که انعطاف پذیری بالایی داشته باشد.

 

بنابراین انعطاف پذیری یکی از ملاحظات مهم در خرید کفش می باشد که باید آن را در نظر گرفت.

 

3.پوشیدن کفش و راه رفتن با آن:

 

به هنگام خرید کفش سعی کنید کمی با آن راه بروید و به تنگ یا گشاد بودن سایز کفش دقت کنید؛ این مورد را هم در نظر بگیرید انگشت های پای شما نباید روی هم قرار بگیرند اگر این مورد را احساس کردید باید سایز بزرگتری را انتخاب نمایید.

 

پوشیدن کفش و راه رفتن با آن

 

4.هنگام عصر خرید کنید

در طول روز با توجه به اینکه فعالیت های زیادی مانند: سرپا بودن، پیاده روی و فعالیت های ورزشی انجام می شود پا در آخرین سایز خود قرار می گیرد. بنابراین توصیه می شود خرید کفش را در ساعات پایانی روز و هنگام عصر انجام دهید.

 

5.به مقاوم بودن کفش توجه کامل کنید

در خرید کفش سعی کنید به جنس با کیفیت و مقاوم بودن آن توجه بسیاری داشته باشید. همواره فاکتور مهم در انتخاب کفش به ویژه مدل بوت و نیم بوت مردانه، مقاوم بودن آن است. کفشی می تواند برای استفاده روزمره مفید باشد که در برابر سرما، گرما و ضربه و بارندگی مقاوم باشد.

 

6.توجه به بودجه

بودجه خود را برای انتخاب کفش مناسب در نظر داشته باشید. البته این مورد به معنای این نیست که کفش های بی کیفیت و ارزان قیمتی را خریداری نمایید؛ بلکه کفشی را انتخاب کنید که هم از قیمت مناسبی برخوردار باشد و هم کیفیت خوبی داشته باشد.

 

خرید کفش های مختلف و گوناگون با ظاهر زیبا موضوع بسیار خوشایندی است. اما در مقابل زیبایی، توجه به راحت بودن کفش باید مورد توجه قرار گیرد.

 

نکات مهم در خرید لباس مردانه

 

نکات مهم در خرید لباس مردانه

از آنجایی که لباس در تعیین شخصیت ظاهری فرد عامل بسیار مهمی می باشد برای خرید لباس مردانه، مستلزم رعایت یکسری نکات هستیم.  بنابراین متناسب بودن لباس مورد نظر با ظاهرتان از اهمیت بالایی برخوردار است. همیشه سعی کنید لباسی را تهیه کنید که مناسب سن و ظاهر شما باشد. برای مثال اگر شما یک فرد میانسال هستید از لباس هایی که یک جوان ۲۰ ساله به تن می کند، استفاده نکنید! این نوع لباس پوشیدن تاثیرات منفی روی ظاهر شما خواهد گذاشت.

 

نکته مهم ضمن خرید لباس مردانه، ساده پوشی و شیک پوشی است. اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که طبق مد پیش می روید و همیشه جهت از مد افتادن لباس هایتان شاکی هستید تنها نکته ای را که باید در نظر داشته باشد این است که سعی کنید از لباس های ساده و در عین حال شیک و مرتب استفاده نمایید.

 

دیگر نگران این نباشید که لباس های شما تکراری و دمده می شوند؛ زیرا هر مدل جدیدی که وارد بازار می شود مسلما از قیمت بالایی برخوردار است و شاید شما قادر نباشید آن را تهیه نمایید پس در خرید انواع لباس مردانه به ویژه کت و شلوار مردانه خود دقت کنید.

 

خرید لباس های خود را اینترنتی انجام دهیم یا حضوری؟

مسئله ای که قبل از خرید ذهن بسیاری از افراد را درگیر خود می کند این است که آیا خرید های خود را به صورت اینترنتی انجام دهیم یا از طریق مراجعه به فروشگاه لباس کالای مورد نظر خود را تهیه کنیم؟ هر چند میزان تصمیم گیری در این موضوع سلیقه ای می باشد اما توصیه می شود برای خرید لباس های دلخواه و مناسب خود به فروشگاه لباس مراجعه نمایید. زیرا دقت و توجه ای که هنگام خرید لباس به صورت حضوری را دارید در خرید اینترنتی نمی توانید داشته باشید.

 

در خرید حضوری شما قادرید لباس مورد نظر را پرو کنید و از دیگران نظر بخواهید در صورتی که در خرید اینترنتی قادر به انجام این کار نخواهید بود. از جانبی در خرید حضوری می توانید کیفیت و جنس محصول را بررسی کنید،  موارد جزئی مانند: پارگی و نخ کش بودن لباس مورد نظر را چک کنید. همچنین در صورت این که   نظرتان عوض شد می توانید لباس خریداری شده را نیز تعویض نمایید. در صورتی که در خرید های اینترنتی امکان برگشت کالا به فروشنده به ندرت وجود دارد و یا اصلا وجود ندارد.

 

به کدام فروشگاه اینترنتی می توانم اعتماد کنم؟

در برخی موارد نیز اعتماد به فروشگاه های اینترنتی سخت است و فقط تعداد خاصی فروشگاه اینترنتی  مطمئن و معتبر وجود دارد که می توانید با اطمینان کامل خرید خود را انجام دهید.

 

فروشگاه اینترنتی مدیسه در جشنواره برند محبوب امسال توانست با انتخاب مردم و مصرف کنندگان، مقام اول در بین فروشگاه های اینترنتی مد و پوشاک ایران را کسب کند. این موضوع نشان دهنده رضایت مصرف کنندگان از کیفیت و قیمت محصولات و به ویژه خدمات پس از فروش سایت مدیسه است.

 

اگر برای اولین بار می خواهید از مدیسه خرید می کنید، حتما از کد تخفیف داخل سایت استفاده کنید تا ار تخفیف خیلی خوبی هم بهره مند شوید.

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *