hambergermenu

شلوار مام استایل مناسب چه اندامی است؟

 

شلوار مام استایل مناسب چه اندامی است؟

 

با پیشرفت صنعت مد و فشن، طراحان به فکر ارائه انواع شلوارهای خاص و متفاوت افتادن که مام استایل یکی از بهترین ایده های اونهاست. شلوارهای مام استایل، با فاق های بلند و طرح های آزادشون جزو پرطرفدارترین مدل ها شناخته می شن که خیلی از دخترها می پسندن. حتی خانوم های باحجاب هم به این استایل زیبا علاقه دارن و اونها رو با هدشال، روسری، مانتوهای بلند و… ست می کنن.

 

هر چند در گذشته شلوارهای جین تنگ خیلی طرفدار داشتن، اما حالا مام استایل ها که دقیقا نقطه مقابلشون هستن، پا به عرصه گذاشتن و دارن توی محبوبیت از اونها سبقت می گیرن. شما باید قبل از خرید، بدونین شلوار مام استایل مناسب چه اندامی است؟

 

شلوار مام استایل چیست؟

حدود 10 سال پیش، یعنی سال 2010 پوشیدن مام استایل ها بین برخی از دختر خانوم ها رایج بود، اما طرفداران زیادی نداشت. به مرور و تا به امروز که در سال 2023 هستیم، این شلوارها کم کم جاشون رو در صنعت مد باز کردن و حالا تقریبا تموم دختر خانوم ها حداقل یکی از این شلوارها رو توی کشوی لباسشون دارن.

 

کمر، فاق و قد بلند و طرح آزاد، از بارزترین ویژگی های شلوار مام استایل هست. فاق این شلوارها تا بالای نافه و پشت تموم باسنتون رو می پوشنن. از اونجا که این لباس های جذاب به پا نمی چسبن، بهترین گزینه برای روزهای گرم بهاری و تابستونی هستن که پاتون عرق می کنه.

 

اندام مناسب برای پوشیدن شلوار مام استایل

 

تولیدکننده ها معمولا این شلوارها رو به رنگ آبی تولید می کنن که روی مدل های کلاسیکشون هیچ محو شدگی رنگ یا سنگ شویی وجود نداره. تولیدکننده ها این لباس ها رو به صورت زاپ دار یا بدون زاپ می دوزن که شما می تونید بر اساس سلیقه تون یکی از انواع اونها رو بخرین.

 

این مدل ها جزو انواع البسه راحتی هستند که نباید اونها رو در محیط های رسمی بپوشید. معمولا توی کافه گردی ها، مهمونی های دوستانه، دورهمی ها و مراسم های خانوادگی و… امکان پوشیدن مام استایل ها رو دارین. اگر مهمونی تون کمی جنبه رسمی داشت، کافیه تا به همراه این شلوار یک بلوز ابریشمی بپوشید تا تیپتون کمی رسمی تر جلوه کنه.

 

اندام مناسب برای پوشیدن شلوار مام استایل

حالا که با مام استایل ها بیشتر آشنا شدین، نوبت این می رسه تا به این سوال پاسخ بدیم که “شلوار مام استایل مناسب چه اندامی است؟”

 

اگر جزو اون دسته از خانوم های قد بلندی هستین که دوست دارین بعضی وقت ها قد بلندتون خیلی تو چشم نباشه و جلب توجه نکنین، مام استایل بپوشین؛ چون یکی از مهمترین ویژگی های این لباس ها کوچک نشون دادن قد هست.

 

بنابراین این لباس ها برای خانوم های قد کوتاه خیلی گزینه جذابی نیستن و حتی باعث کوتاه قدتر دیده شدنشون می شن. برای همین اگر قدتون کوتاهه، بهتره به سراغ گزینه های دیگه ای از انواع جین برین.

 

شلوار مام استایل برای افراد تپل و خانم های قد بلند خیلی مناسبه و جذابتر نشونشون میده. البته خانوم های قد بلند لاغر هم میتونن این شلوارها رو بپوشن و تیپ شون رو خاص و جذاب کنند.

 

لباس های مناسب برای ست با مام استایل

 

لباس های مناسب برای ست با مام استایل

 

در ادامه لیستی از انواع البسه مناسب رو آوردیم که هر کدوم هماهنگی خیلی خوبی با مام استایل ها دارن.

 

ست مام استایل با شومیز

شومیزها بهترین مکمل برای این شلوارها در مهمونی ها و دورهمی های دوستانه هستن. یک شومیز سفید با شلوار آبی روشن میتونه جذابیتتون رو بیشتر کنه. اگر برای این تیپ و استایل کفش های لوفر بپوشین که فوق العاده عالیه و قطعا بیشتر نگاه ها جذبتون می شه.

 

کت آزاد با شلوار مام استایل

کت های آزاد هم می تونن مکمل فوق العاده ای برای این لباس ها باشن. البته دقت کنین که این استایل بیشتر مناسب مهمونی ها و مراسم های رسمی هست.

 

ترکیب جذاب مانتوهای گشاد و شلوار مام استایل

بهتره که با مام استایل ها مانتوهای تنگ نپوشید، چون به هیچ عنوان با همدیگه همخونی ندارن. به جای مانتوهای تنگ، به سراغ مانتوهای گشاد برید.

 

مانتوهای جلو باز هم می تونه ایده جالبی برای ست کردن با مام استایل باشه. در واقع این شلوارها تنگ نیستن، پس حین راه رفتن توی خیابون معذبتون نمی کنن و با خیال راحت میتونید اونها رو با مانتوی جلو باز بپوشید و جذابیتتون رو افزایش بدید.

 

یک استایل فوق العاده برای مام استایل اینه که یک تیشرت با رنگ مناسب بپوشید و اون رو داخل شلوارتون بزنید. حالا یک مانتو جلو باز تنتون کنید تا استایلتون عالی بشه.

 

ست کردن کفش اسپرت، صندل و بوت با شلوار مام استایل

توی ست کردن مام استایل ها با کفش دغدغه زیادی ندارید، چون می تونید اونها رو با انواع کفش های پاشنه بلند یا انواع کفش های تخت ست کنین. یک کتانی سفید یا سورمه ای رنگ یا یک کالج زیبا برای افراد قد بلند می تونه استایل فوق العاده ای رو با این لباس براتون به ارمغان بیاره.

 

کفش های نوک تیز یا صندل های پاشنه بلند هم برای دورهمی هاتون فوق العاده هست. اگه توی فصل زمستون هستید، این شلوارها رو به همراه انواع بوت بپوشید تا هم پاتون سرما نخوره و هم استایل فوق العاده زیبایی داشته باشین. البته در صورت استفاده از بوت باید قد مام استایلتون کوتاه باشه یا پاچه های اون رو تا بزنید.

 

آیا مام استایل و مام فیت یکی هستند؟

مام ها هم درست مثل مدل های مام استایل، در دهه 90 میلادی ترند شدن و تا به امروز استفاده می شن؛ اما خیلی ها هنوز فرق این شلوارها رو با هم نمی دونن و ممکنه که با همدیگه اشتباهشون بگیرن. اگه شما هم فکر می کنین که این 2 تا یکی هستن، سخت در اشتباهید!

 

خیاط ها قسمت ران شلوارهای مام استایل رو نسبت به مام فیت ها گشادتر در نظر می گیرن. در واقع مام فیت ها تنگتر هستن و فیت بدنتون می شن.

 

کلام آخر؛ اندام مناسب برای شلوار مام استایل

مام استایل به شلوارهای آزاد با قد و فاق بلند گفته میشه که با پوشیدنشون احساس راحتی می کنین. این شلوارها با مدل مام فیت که بالاتنه جذب تری داره، فرق می کنن. شلوار مام استایل مناسب چه اندامی است؟ اگه دوست دارین این مدل رو بخرین، بهتره بدونین بعد از پوشیدن شلوار مام استایل کمی قد کوتاه تر از حالت عادی به نظر میاین. پس این مدل بیشتر به خانم های تپل و قد بلند پیشنهاد میشه.

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *