hambergermenu

راهنمای انتخاب انواع لباس مردانه

در دنیای امروز، صنعت مد و پوشاک به یکی از مهم ترین صنایع تبدیل شده و جایگاه لباس مناسب در نظر انسان ها اهمیت بسیاری دارد. در نتیجه انتخاب لباس مردانه آراسته برای حفظ ظاهر آقایان امری مهم وقابل توجه است. در زمان خرید لباس باید عوامل مختلفی را در نظر بگیریم، مانند هزینه ای که برای تهیه پوشاک لحاظ کرده ایم، اندازه لباس و … تا بتوانیم به بهترین شکل ممکن نیازهای خودمان را در انتخاب لباس برطرف کنیم. پس باید مطالب مهمی را در مورد راهنمای انتخاب لباس مردانه مناسب در اختیار داشته باشید.

 

راهنمای خرید لباس مردانه

جمله ای معروف وجود دارد که بیان می کند:«هیچ وقت یک کتاب را از روی جلدش قضاوت نکنید»؛ اما واقعیت خلاف این جمله است، بلکه خیلی از افراد در زمان خرید کتاب به جلد آن هم توجه می کنند؛ تعداد کتاب هایی که جلد مناسبی دارند ولی محتوای قدرتمندی ندارند بسیار زیاد است و از طرف دیگر، به احتمال زیاد نمی توانید کتابی را پیدا کنید که جلد نامناسبی داشته باشد و محتوای خوبی در آن قرار بگیرد.

 

در مورد نحوه لباس پوشیدن افراد هم همین دیدگاه تا حدودی درست است؛ زیرا تقریبا در هر جایی پوشیدن لباس مناسب اهمیت زیادی دارد و چه بسا پوشیدن لباس نامناسب در یک محیط، موجب قضاوت یا حتی سرزنش و نکوهش سایر افراد شود. در ادامه، مواردی را به عنوان راهنما برای خرید اینترنتی لباس مردانه ارزان مناسب بیان می کنیم.

 

راهنمای انتخاب انواع لباس مردانه

 

توصیه هایی برای انتخاب لباس مردانه مناسب

  • در انتخاب لباس مردانه نمای بیرونی لباس مهم تر از داخلش است. با توجه به این که بیرون لباس شما نظر دیگران را جلب می کند، در ابتدا به بیرون آن دقت کنید و سپس به سراغ بافت داخلی لباس بروید.

 

  • به نوع لباس توجه کنید؛ یعنی با توجه به مکانی که قرار است در آن قرار داشته باشید پوششتان را انتخاب کنید. به عنوان مثال برای محیط کارمندی لباس اداری بپوشید، ترکیب شلوار مشکی پارچه ای با پیراهن سفید یا طوسی می تواند نمونه خوبی باشد.

 

  • رنگ لباس مناسبی را انتخاب کنید. رنگ بخش های مختلف لباس باید با همدیگر ترکیب خوبی را تشکیل دهند تا شیک و زیبا به نظر برسند. همچنین با توجه به محیطی که قرار است در آن شرکت کنید رنگ لباس مرتبطی باید برگزینید. مثلا در ایران رنگ های شاد را برای حضور در مجلس ختم مناسب نمی دانند.

 

  • ساده بپوشید؛ اکثر اوقات بهترین عکس های مدل ها و بازیگرهای مرد معروف هم با استایلی ساده است، زیرا پوشیدن لباس های طرح دار با ژست برخی افراد هماهنگ نیست.  

 

  • فقط به برندهای بزرگ فکر نکنید، سایر لباس ها را هم مد نظر بگیرید. در انتخاب برند تعصب نداشته باشید زیرا هر کدام برای خودشان ایده ای خاص دارند.

 

  • خودتان را به مدل خاصی محدود نکنید، لباس های جدید را امتحان کنید.

 

  • به مد بیش از حد اهمیت ندهید. برخی افراد به اندازه ای درگیر مد هستند که حتی لباس هایی هم که دوست ندارند می خرند و کمد لباسهایشان را با آن ها پر می کنند.

 

  • لباس های ورزشی برای پوشیدن در باشگاه و استفاده در فعالیت های ورزشی ساخته شده اند، بهتر است در جاهای دیگر آن ها را نپوشید.

راهنمای انواع لباس مردانه

راهنمای انتخاب کفش مناسب

استفاده از کفش های چرمی و کلاسیک برای بسیاری از مردان مناسب است و برای تبدیل شدن به یک فرد خوش پوش انتخاب خوبی خواهد بود. مهم ترین نکته در هنگام خرید کفش اندازه است؛ زیرا در صورتی که کفش تنگ یا خیلی بزرگ باشد مشکلات زیادی را برای شما به همراه خواهد داشت و حتی ممکن است استفاده از کفش نامناسب به سلامت پاهایتان آسیب برساند. کفش باید در همان لحظه خرید اندازه پای شما باشد، در غیر این صورت کفش دیگری انتخاب کند.

 

راهنمای انتخاب کت و شلوار

برای انتخاب لباس مردانه، باید با نکات مهم در خرید کت و شلوار آشنا شویم. یکی از مهم ترین نکات برای کت و شلوار اندازه لباس است. در صورتی که کت و شلوارتان اندازه شما نیست باید به یک خیاط مراجعه کنید تا مناسب سایز شما آن را تغییر دهد. همچنین افرادی که دارای اندام بزرگی هستند یا چاقی دارند، بهتر است شلواری را انتخاب کنند که در قسمت ران آزاد باشد تا آن ها را در زمان نشستن و برخواستن اذیت نکند.

 

راه هایی برای انتخاب پیراهن مناسب

در هنگام انتخاب پیراهن مردانه باید دقت کنید که چه نوع پیراهنی نیاز دارید، ساده یا با شکل ها و طرح های زیاد؟ لباس های ساده یا با اشکال هندسی کم مثل پیراهن های چهارخانه برای تیپ های رسمی مناسب هستند و زیبایی و جذابیت خاصی دارند، اما پیراهن های با طرح و شکل های زیاد، برای تعطیلات آخر هفته و دورهمی های خودمانی بهتر از تیپ های رسمی هستند. همچنین به افراد دارای اضافه وزن یا چاقی توصیه می شود که طرح های ساده تر را انتخاب کنند و بلندی پیراهن آن ها کمی بیشتر باشد تا از شلوارشان بیرون نزند.

 

راهنمای پیدا کردن مناسب ترین لباس مردانه

 

راهنمای خرید تیشرت مناسب

به عنوان یک راهنمایی در انتخاب لباس مردانه توصیه می کنیم که همیشه هم پیراهن رسمی و ساده نپوشید؛ گهگاهی از تیشرت استفاده کنید. به عنوان مثال تیشرت ها برای بیرون رفتن به همراه دوستان برای گشت و گذار، سینما رفتن و … انتخاب مناسبی هستند. ترجیحا از تیشرت های با طرح های تبلیغاتی بزرگ استفاده نکنید، زیرا جلوه مناسبی ندارند. افراد دارای اضافه وزن نیز بهتر است که از خرید تیشرت های خیلی تنگ بپرهیزند و لباس اندازه خودشان را به خوبی انتخاب کنند تا زیباتر به نظر برسند؛ زیرا تیشرت هاش خیلی بزرگ و گشاد هم سر و وضع جالبی ندارند.

 

راهنمای خرید شلوار مردانه

ممکن است از نظر برخی افراد انتخاب شلوار در ظاهر چندان اهمیتی نداشته باشد، اما هر کسی وقتی که شلوارهای مختلفی را پوشیده باشد و استایل های متفاوتی را تجربه کرده باشد، حتما از نقش شلوار در لباس پوشیدن اطلاع کافی دارد، زیرا یک شلوار نامرتب و نامناسب باعث به هم ریختن ظاهر فرد می شود. یکی از نکات مهم در انتخاب شلوار، بلندی آن است، نباید برای استفاده های رسمی شلوارتان بیش از حد کوتاه باشد.

 

برای انتخاب شلوار مردانه خوب باید در ابتدا توجه کنید که در چه موقعیتی می خواهید آن را بپوشید و از چه کت، پیراهن و کفشی استفاده خواهید کرد. شلوارهای جین مردانه با رنگ تیره می توانند برای استایل های مختلف گزینه ایده آلی  باشند. برای تیپ رسمی بهتر است شلوارهای پارچه ای یا کتان را انتخاب کنید تا با پیراهن های ساده زیبایی و جذابیت را برای شما به ارمغان بیاورند. شلوارهای ورزشی بیشتر برای استفاده در محیط های ورزشی مناسب هستند و نباید در محیط های رسمی و اداری آن ها را بپوشید.

 

همچنین بعضی پارچه ها طول عمر بیشتری نسبت به سایرین دارند، پس اگر می خواهید در هزینه های خود صرفه جویی داشته باشید باید به این امر هم توجه کنید. شستشوی شلوارها نکته مهم دیگری در حفظ کیفیت آن ها است، زیرا هر لباسی می تواند روش شستشوی مخصوص خودش را داشته باشد، مثلا بعضی را بهتر است با آب سرد و بقیه را با آب گرم شست. برای خرید انواع پیراهن، شلوار، کت و کاپشن و انواع لباس های مردانه با قیمت مناسب می توانید از فروشگاه اینترنتی دایان شاپ دیدن کنید و سفارشات خود را در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید. 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *